Medya çok hoşş neyse yb'ye geçek.
Marinette
Odasında yok nereye gider! Başına kötü birşey gelmiş olmasın. Yok canım ne gelebilir ki. Ya gelirse...
Hastaneyi dolaşmaya başladım. Benim odamın olduğu bir üst kata çıktım. Yine hastane koridorlarında gezerken birkaç hemşire gördüm ve hemen saklandım. aralarında bir şey konuşuyorlardı. onları dinlemeye başladım ve kara kedi hakkında konuştuklarını duydum."Kara kedinin uyandığına sevindim."
"Evet evet bende yoğun bakımdan çıktığına sevindim."
Ne kara kedi yoğun bakımdan çıkmış mıydı? O zaman bu kattadır. Hemşirelerde gidince hemen 3. Katı dolaşmaya başladım. Yine bi kaç kişi benim olduğum tarafa doğru geliyordu. Ve ilk gördüğüm kapıdan içeri girdim. Etraf karanlıktı ve oda çok küçüktü.
birbirlerine bişeyler anlatıyorlardı ve onları dinlemeye koyuldum."Kara kedinin durumu nasıl acaba"
"Evet çok merak ediyorum"
"Onla görüşmeye giren kız olmasaydı belkide uyanamazdı."
"İyiki girmiş. Ilaç gibi geldi kara kedi'ye"
"Bence çok yakışıyorlar hatta belkide sevgilidirler"
İçimden bağırmak geldi ama bağıramadım tabi. Hemşireler bir odaya girdiğini duydum. Önüme döndüğümde bir çift yeşil gözle karşılaştım. O kadar korktum ki çığlık atacaktım ki biri ağzımı elinle kapadı
bir kapı sesi ve ardından baģırışmalar duydum."Kara kedii yok! O gitmiş!"
Gibi bağırışmalar...
Ortalık sakinleşince ağzımı kapayan kişi konuştu.
"Şşt korkmana gerek yok. Ben kara kedi."
Elinin altından küçük bir çığlık attım. Yavaş yavaş elini çekti. Ve belime doladı. Dibime girdiği belliydi çünkü nefesini hissedebiliyordum.
"Bak gördün mü başkaları bile bana ilaç olduğunu söylüyor."
"Bir dakika ben senin kara kedi olduğunu nerden bilicem."
"Etraf karanlık ve gece görüşü olan kim"
"Kara kedi!"
"Ta kendisi."
Elini belimden indirdim ve kapıyı açtım. Dışarısı temizdi. Çıkması için işaret verdim. çıkınca direk beni odasına götürüp kapıyı kapattı.
"Kara kedi dinlenmelisin daha yeni uyanmış olmalısın"dememle kara kedi yatağına yattı. Bende devam ettim.
"neden o odadaydın seni çok merak ettim her yere baktım ve karanlık bi odada buldum"
Elini kafasına götürdü ve
"Eheheh ben odada çok sıkılmıştım. Tam ćıkmıştım ki birilerinin seslerini duydum ve yakalanmamak için girdim ya sen"
"Benimkininde seninkinden farkı yok bende hemşirelerden kaçıyordum." Dedim ve kıkırdadım. O da güldü.
"Nasılsın iyimisin sen?"
"Evet sayende... teşekkür ederim."
"Ne için"
"Senin sesini duydum. Bana güçlü olmamı söyledin. Ve bende dediğini yaptım."
Kızardıgımı hissediyordum.
"Neyse ailem beni merak eder sende dinlen sonra yine görüsüruz."
"Görüşürüz "
Koltuktan kalktım. Ve kapıya doģru yöneldim. Odadan çıktım ve kendi odama geri döndüm...
1 gün sonra
Hastaneden taburcu olma zamanım gelmişti kara kediyi hić ziyaret edemedim. Acaba şuan nasıl. En iyisi onu görmeye gitmek.
Kara kedinin odasının önüne gelmiştim. Kapıyı yavaşça açtım. Kara kedi yatağında uyuyordu. Kapıyı kapattım ve yanına gittim.
Uyurken çok tatlı gözüküyordu. Bende dayanamadım ve saçını okşamaya başladım. Biraz saçını okşadıktan sonra elimi yanağında gezdirdim."Kara kedi sen benim için önemlisin biliyorum. Çünkü...kalbim bana senin değerli olduğunu ve seni kaybetmem gerektiğini söylüyor. Ve bende öyle yapıcam"
Kara kedi birden gözünü açtı. Ödüm kopmuştu ve tabiki söylediklerimi duyduysa rezil olmuştum.
"Sen ciddi misin?"
Eyvah şimdi yandık.
"Ee ıımmm şeyyy.... ah evet! Sonuçta hayatımı kurtardın dimi"
"E..evet ama sana yinede zarar verdim."
"Ama sen olmasaydın ben şuan olmayabilirdim."
"Desene aynı günde birbirimizin hayatlarını kurtardık."
Gülümsedim ve kafamı yana doğru çevirdim. Birkaç saniye öyle durduktan sonra kara kedi birden elimi iki elinin arasına doğru aldı.
"Seni seviyorum"
Ben şok ben iptal. Donup kalmıştım. Ne diyceğimi bilemedim. Sessizliği bozan kara kedi oldu.
"Aaa...özür dilerim. Birden çıkıverdi ağzımdan"
"E...evet biz zaten sadece arkadaşız biliyosun bir sevgilim var zaten"
"Evet biliyorum" dedi ve gülümsedi.
Bense başımı öne eğdim ve ağlamaya başladım.
"Marinette ne oldu!!"
"O..o.. kara kedi o ben hastaneye kaldırıldığımdan beri beni görmeye bile gelmedi ne mesaj attı nede aradı. Artık sevgilim olduğundan bile emin değilim"
Adrien
Son sözleri içimi parçalamıştı. 'Artık sevgilim olduğundan bile emin değilim.'
Onunda içi yanıyordu benimde ona hala adrien olduğumu söylememiştim.
En sonunda dayanamadım ve"Marinette belki sana düşünündüğünden daha yakındır."
"Ne? Ne demek istiyorsun?"
"Birazdan öğrenirsin....PLAGG PENÇELER GİTSİN....marinette bekle!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Little AGRESTE (Askıda)
Fanfiction-bu dünyadan gitsem bile... -şşt.. böyle konuşma asla öyle bişey olmaycak -ama olursa... -bende seninle gelirim...