57-Mars yaklasiyor

52 0 0
                                    

uzerinden cok zaman gecmemisti ve mars dunyaya yaklasmaya baslamisti. Marsin bilmem kac yuzyilda bir dunyaya en yakin konumdan gecmesi olayi. Cadilar arasinda bozulmalar baslamisti. Garip hisler, paranoya, dengesizlikler,korku, kabuslar, tartismalar ve korkunc vizyonlar. Enerji gecisleri yasanirken bazen guclerimizde azaliyordu buda o zamanlardan biriydi ama bu kadar kotusunu gormemistik. Mars savas gezegeniydi. Ve pek iyi anlastigim etkisinden hosnut oldugum bir gezegen degildi. Jupiterde oyle neyse marsin gezegensel enerjisel etkileri beni kotu etkilemisti gerci her gezegenden etkileniyorum neyse. mavi ay, kanli ay, super ay,meteor yagmurlari, retrolar asteroid gecisleri derken 2016 dolu dolu goksel olaya ev sahipligi yapiyordu. Marsin garip yani beni dusunemez hale getirmesiydi. Suphe ve korkuyla savas yada kac durumundaydim sanki.sadece hayatta kalma icgudusu vardi. Sosyal hayatim, egitim hayatim, aile iliskilerim, cadilarla olan iliskilerim hic biri umrumda degildi. Resmen ot gibi yasiyordum. Aklima sis perdesi ortulmus gibiydi. Irademin zayiflamasi majilerimide teshirsiz kiliyordu. Spirituel boyuttan cok uzaklasmistim ve cadi ruhum cansizlasmisti hic calisma yapasim gelmiyordu. Hatta bazi esyalarimi bodruma kaldirdim kendime yoneliyordum. Ama coktan kendimi kaybetmistim. Siradan bir insan gibiydim. Kocaman bir parcam kopmus gitmis ruhumun bir parcasi beni terketmis gibi. Guclerimin azaldigini hissediyordum. Iradem sendelerken majilerimde sendeliyordu. Aleister crowleynin dedigi gibi "maji irade dogrultusunda degisiklik yaratmanin sanati ve bilimidir." Gucumuzun kaynagi inancimiz ve irademiz bu durum hic iyi degildi. Tehlike canlari caliyordu.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 08, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dareska'nın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin