hoofdstuk 16: Bell' POV

457 17 0
                                    

Begint voor Stiles en Lydia binnenkomen. Ik herhaal het gesprek niet dus ik vernoem het gewoon. Xoxo

Ongelooflijk dat ik dat zojuist gedaan heb! Ik hb eindelijk twee van mijn vier passies onthult aan de buitenwereld. Een derde is liefde en de vierde is nog niet voor nu. Al denk ik dat ze best handig kan worden als je ziet wat Scott en zijn roedel al hebben doorgemaakt. Ze denken dat ik van niets weet, maar de waarheid is dat ik bijna alles weet. Ik weet alles over weerwolven, banshees, weerjaguars en meer van die dingen. Hoe? Toevallig. Mijn beste vriendin werd gebeten op een Halloweenfeestje bij haar thuis 4 jaar geleden. Ze was amper 12. Het had een gewoon familiefeestje moeten zijn zoals elk jaar, maar wie had kunnen denken dat een van haar ouders' vrienden een weerwolf zou zijn. Lila heette mijn vriendin... ze overleefde de beet niet. Ik ben 2 jaar obsessief bezig geweest met het ontrafelen van alle geheimen totdat... maar hé dat is nu niet aan de orde! Ik heb net in een musical gespeeld! En Brandon en ik hebben gekust! Oh mijn god, ik kan mezelf nu wel het gelukkigste meisje ter wereld noemen. Brandon laat me niet los en blijft me kussen opweg naar de kleedkamer. Daar zakt hij met zijn rug tegen de muur en trekt hij me mee. Ik zit op zijn benen met mijn knieën langs zijn dijen geklemd en ik blijf hem kussen. Mijn handen gaan door zijn haar en... Opeens breekt Brandon de kus af en kijkt naar iets achter me. Stiles en Lydia! Ik ga snel staan en trek Brandon mee. Oh nee... Stiles kijkt niet al de gelukkig. Ik verstrengel mijn vingers met die van Brandon en loop op hen af.

Gelukkig! Stiles maakt geen probleem van de verrassing en ik hoop dat er toch geen storm op de loer ligt tot... 'dus... jij en Brandon hé' zegt Stiles. Mijn gezicht vertrekt onwillekeurig. Oh jeeh. Maar er barst een glimlach door op Stiles' gezicht. 'gefeliciteerd' ik omhels hem nogmaals en Brandon schudt hem de hand. Ik was zo bang dat hij er een probleem van zo maken! Ik sla en arm om Brandon heen en kijk gelukkig. Ik weet dat hij de juiste was om mijn eerste kus mee te delen, al hoop ik dat ik van die keuze geen spijt krijg ooit! Want voor mij is er geen weg terug.

Lost Memories TEEN WOLF DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu