O.14

75 11 5
                                    

*kaj point of vieuw.*
Ik kijk een beetje om me heen. Het is somber en saai. Ik heb net de politie gebeld. Ze zijn meteen begonnen met het zoeken. Ik verveel me nu zo. Ik kan niet terug de studio in. Want dan sta ik voor paal. Wat ik nu ook al sta. Het is nog best wel frisjes buiten. Ik moet er maar mee leven. Ik vind het zielig voor de zwervers. Maar die zijn het gewent om zo te leven. Maar ik vind het toch zielig voor hun. Ik denk nog steeds aan mijn zusje. Gaat alles wel goed met haar. Ik heb de boys hier nog niks over verteld zelfs Jai niet. Zou ik het aan hun moeten vertellen?

*Lauren point of vieuw*
Ik zit stom voor me uit te staren. Jorik en Lex zijn echt niet de leukste mensen hier op aarde. Ik hoop dat Dunya naar mij geluisterd heeft. Jai heeft mijn hart gebroken. Hij is weer samen met de stommmee Fedoua. Ik mag dat wijf niet.
'Zit je lekker voor je uit te staren bby' hoor ik de stem van Lex zeggen.
' ja hoor beter dan naar jou stomme kop te kijken' zeg ik sarcastisch.
'Oh ga je het zo spelen Van der Voort.' Grijnst Lex.
'Ja, en weet je ik word je vriendinnetje nooit meer.' Zeg ik kwaad.
'Oh bby jij kan mij verleiden.' Zegt hij zwoel.

Ik wil antwoord geven maar houd zijn vinger voor mijn mond en gebaart dat ik stil moet zijn. Ik geef hem een boze blik toe. Lex is me gewoon aan het verleiden. Maar dat gaat lekker niet werken bij mij. Bij Jai was het wel gelukt. Maar hij is gewoon schattig en Lex zeker niet. Hij is saai. Ik hoop dat ze zo snel mogelijk komen. Want het is al laat aan het worden. Over een dag moeten ze hier zijn. Ik hoop dat het hun gaat lukken. Anders ben ik er geweest. Dan eindigt mijn leven in een hel. En dat wil ik niet.

*de volgende morgen*
Ik word met een schrik wakker. Ik kijk om me heen en zie Lex naakt naast me liggen. Ik kijk naar mezelf en ik ben ook naakt. Er spookt een gedachte door mijn hoofd maar ik schud hem weg. Ik heb vanacht gewoon met die slet zitten neuken. Er is ook geen condoom gebruikt. Straks krijg ik een kind van die slet. Neeee ik moet hier zo snel mogelijk weg.

*dunya point of vieuw*
Ik loop met de hele Squad door de stad om Lau te vinden. Ik kijk op mijn horloge en zie dat hij 8 uur aangeeft. Ik heb nog 2 uur om Lau te vinden. We komen bij een zwart en verlaten huis aan. Als ze hier is vind ik het raar er is niemand te bekennen. Ik zie iemand steeds de gordijnen op en neer doen. Ik gebaar dat we even naar binnen gaan om te kijken. Ze knikken en lopen achter me aan. De klokt geeft 5 minuten voor 10 uur aan.
'We moeten opschieten we hebben nog precies 5 minuten om Lau te vinden.' Zeg ik gehaast.
Ze knikken alleen maar. Binnen is het duister en saai. Ik kijk om me heen.
'Jij bent Dunya zeker'
'Ja dat ben ik inderdaad, waar is Lau. Lex' zeg ik kwaad.
'OH ik begleid je er wel even heen.' Grijnst Lex.
Ik knik en loop met hem mee. Ik word in een kamer geduwd en wordt daarna op slot gedaan. F*k nu zit ik vast. Ik kijk om me heen en zie allemaal bloedsporen op de grond liggen. LAU moet hier dus zijn. Ik kijk achter me en zie Lau met haar ogen gesloten op de grond liggen. Ik aai zacht over haar bruine haar. Ik ben gewoon te laat. Ik kijk op mijn horloge. 5 minuten te laat. Ik ga Kaj  bellen van dat ik te laat ben.

*gesprek*
Hallo met Kaj. Kaj met mij. En is je het gelukt? Nee ik was net te laat. F*K ons zusje is gewoon weg. Ja ik heb net de ambulace gebeld en ze komen er zo snel mogelijk aan. Ahhh maar wie zaten er achter. Jorik en Lex..serieus. ja. Oké dat had ik niet verwacht. Haha ik ook niet. Maar waarom de ambulance. Misschien kunnen ze Lau nog redden. Ze knokt voor alles en dan ook om in leven te blijven. Dat is waar ik kom er meteen aan.

*einde gesprek*
Ik doe mijn mobiel weg en kijk hoe Lau in de ambulance word geladen. Dit doet me pijn. Ik stap in de ambulance en  we rijden zo snel mogelijk weg.

Verhekst. B-brave (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu