След,като казах тези думи усетих,как очите ми започнаха да се пълнят със сълзи.
-Никога не ми е спирало да ми пука,за теб!-каза Камерън и се доближи до мен.
Вмомента исках само да прегърна Куки,но и нещо ме изгаряше да прегърна бившия ми най-добър приятел .
-Ехоо Емили!-помаха ми някой с ръка,пред лицето.
-К-какво?-попитах бързо и избърсах двете сълзи,които се спуснаха.
-Емили защо плачеш?-попита Кам загрижено и ме хвана за рамената.
-Защото аз толкова години се надявах на едно и също,толкова много плаках заради теб,защото тръгна с Лиса и ме остави!Питаш ли ме как съм се чувствала?-отговорих ядосано и сълзите започнаха да се стичат една след друга.Не можех да отрека,че искам Камерън отново да ми е най-добър приятел.
-Добре сега се успокой!-каза и ме погледна в очите,махайки очилата си придружени с моите.
-Какво правиш?-казах отдръпвайки се от него.
-Щях да те целуна по бузата!-отвърна ядосано Камерън.
-Знаеш,че Куки е много ревнив,няма да си тръгнеш без нещо счупено!-отговорих му.
-Проблема е,че аз ще си тръгна жив,а той не!-усмихна се,а аз го гледах,като пукъл.
Моля?Мъртъв,Камерън се е променил,трябва да отида при тях.И когато се обърнах К-Камерън ме беше изпреварил и налагаше Куки,а другите го дърпаха,затичах се с все сила и се метнах на гърба на Камерън,а той падна назад.Изправих се над него и му забих два Шамара,една моя сълза капна върху лицето му и той ме изблъска и се върна,към Куки.
-Камерън!-изкрещях,колкото глас имам.Всички се обърнаха,към мен включително и Кам.
Проблема беше,че не можех да дишам от плакане и припаднах,последното което чух,бяха писъците на момичетата.
*ГТ на Нат*
Тъкмо мислех да звъня на полиция,но Ем изкрещя толкова силно,като я погледнах беше бледа и дишаше много тежко и преди да задам въпроса дали е добре,тя се свлече на земята,а ние с момичетата изпищяхме,много се стреснах от видяното и веднага отидох до нея.
-Извикайте линейка!Моментално!-сълзите започнаха да се стичат по бузите ни.
Джин,като турпедо излетя през вратата,за да звънне на тишина.
-Спокойно,линейката идва!-каза Джин след,около пет минути,всички изглеждахме видимо притеснени.
Продавачката в Старбъкс,дойде и сложи студена кърпа на челото на Ем.Бах много притеснена за Ем,не знаех какво да направя..линейката пристигна и взеха Ем,а ние се запътихме,към болницата,не обелихме и дума по пътя,когато стигнахме Камерън реши,че точно сега трябва да разчупи тишината.
-Тя ще се оправи ли?-попита и една кристална сълза се стече по бузата му.
-Не знам дали ще се оправи,но знам,че ти си виновен!-изръси Куки ядосано и темпото му на дишане се ускори и сви ръцете си на юмруци.
-Куки спокойно.-Дани го потупа по рамото и му се усмихна.
-Страх ме е!-каза Куки,а пречупения му глас,нямаше начин да бъде скрит,тогава сестрата излезе,беше доста притеснена,а Куки като гледах,едва се държеше на краката си.
-Здравейте,вие ли сте приятелите на Емили?-попита сестрата,а ние кимнахме в знак на съгласие.-Ами има добри и лоши новини.-каза сестрата и заби поглед в земята.-Пациентката се е разболяла от много тревоги,но ще се оправи,та какво се случва в личния и живот има ли приятел и някакви конфликти с него?-попита и ни погледна,имах чувството,че ще се разплача,та тя ми е най-добрата приятелка!
-Да аз съм приятелят и.-каза Куки,вдигна ръката си и заби поглед в пода.
-Какво се случва между вас?-попита сестрата.
-Извинете,че ще го кажа,но имам чувството,че сме на психолог!-провикна се Рапмон и сложи ръка на кръста на Дани.
-Ами трябва да знаем,все пак трябва да разберем причината!-каза сестрата и мярна поглед на Рапмон от глава до пети.Дани имах чувството,че ще и се метне всеки момент.
-Аз съм виновен!-каза Камерън.
-Разкажете!-размаха ръка сестрата и надигна вежди.
-С нея бяхме най-добри приятели,но я изоставих заради едно момиче и днес се видяхме,малко поспорихме,за миналото и аз тръгнах да я целуна по бузата,но тя ме спря и каза,ме има гадже и,че е ревниво и каза,че може да си тръгна с нещо счупено заради ревността му и аз казах,че аз ще си тръгна жив,а той не и тогава му налетях на бой,а тя изкрещя единствено името ми и падна.-разказа Камерън и си отдъхна.
-А..-и преди да е довършила сестрата.
-Чааакай малко,опитал си се да я целунеш?-попита Куки ядосано и се обърна рязко,към Камерън.
-Момчета не е времето и мястото,за да спорите!-извика Шуга и потупа Куки по рамото.
-А защо си искал да я целунеш?-попита сестрата.
-Ние тук на разпит ли сме?-каза сърказтично Джей Хоуп.
-Не,няма значение,това ми стига!-каза сестрата и влезе в кабинета си.
-Не мога да повярвам,че си се опитал да я целунеш,ти нормален ли си?Та тя сега е болна заради теб!-извика Ан и се сгуши във Ви.
-Но аз..-Камерън беше прекъснат от силния юмрук на Куки,който попадна с всичка сила върху лицето му.
-Ъгх защо го направи?-изпъшка Камерън бършейки кръвта от носа си и опитвайки се да стане от пода.
-Опитал си се да я целунеш?-повтори Куки,гледайки Кам,все едно ще го убие.
*ГТ на Ем*
Чух крясъкът на Куки отвън.Стрестнах се,но реших да не проверявам,за днес ми беше достатъчно!Трябва да ме изпишат по-бързо,защото сме на сватба!Звъннах на мама,за да и разкажа,тя естествено се притесни,но и казах,че ще се оправя и,че ще се видим скоро.Бях доста ядосана на Камерън от постъпката му!Защо изобщо го направи,ами ако Джънгкук,беше пострадал,какво щях да правя,та той е единствения човек,който ме дарява с толкова много любов,обичам го..много!Хейй^^ това е новата глава,благодаря за 1К прочитания!Страшно много съм ви благодарна!Обичам ви!
KAMU SEDANG MEMBACA
Bad Girls and Bad Boys (ЗАВЪРШЕНА)
RomansaОт Лондон до Корея,нови запознанства,нова любов,трудни избори и скрити чувства?!Как ще постъпят четирите момичета и седемте момчета?Момчетата са световно известни,а момичетата обикновени ученички,каква ще е съдбата им след изгорялото им училище и от...