Nazlı:aha haa haa...selin duydun mu..?annemiz hamile..
Selin:neeee..! Bize kardeşmi geliyor..
Nazlı:selin dünden razı.. Neeee kardeşi..!bize şaka yapıyorsunuz dimi..aha haa haa şaka..dimi anne..
Güneş:bende sizin gibi düşündüm ilk önce ama gerçek..
( Nazlı bağırarak )
Nazlı:şimdi senin karnında bebek mi var..?
Güneş:evet öyle oluyor..
(Selin aya kalkıp annesi yanına gelir.selin elini annesinin karnı üzerine bırakır elini)
Selin:anne..karnın şişmiş bile..ya şimdi bizim kardeşimiz dimi..
(Güneş tebessüm eder)
Güneş:evet kardeşin..Nazlı sen ne diyorsun..
(Nazlıda annesi yanına gelir)
Nazlı:dokuna bilirmiyim?
Güneş:elbette..
(Nazlı elini annesinin karnı üzerine bırakır)
Nazlı:anne bu karnında belli..şimdi burda bebek mi var..
Güneş:evet..tıpkı siz olduğunuz gibi..
Nazlı:tamam anne ben kardeşim olsun istiyorum..ama şey..babası sen ne olcak..anne..!
Güneş:merak etme.. O olmayacak.. Bu bebek benim.. Ve sizin kardeşiniz olcak sizde istiyormusunuz..
Selin ve Nazlı :eveeet istiyoruz..!
**************
1 ay sonra(Güneş ve kızlar doktora gider)
Nazlı:anne ne birazdan cinsiyeti belli mi.. Olacak..anne çok heyecanlıyım..
Selin:ay anne sen nasıl sakin kalıyorsun..
Güneş:kızlar sakin..ne olursa olsun farketmez yeterki sağlıklı olsun..tıpkı sizin gibi..ama siz ne olsun istiyorsunuz..
İkizler:biz söylemiyoruz..
Güneş:hım sizlerin gönlünüzde var bir şeyler..bakalım ..
Doktor:bakalım bebeğimizin cinsiyeti nedir..bu arada güneş hanım sizin bir beklentiniz var mı..?
Güneş:benim yok..ama ablalarının var..
Doktor:demek ki.. Bu genç adamın ablaları..siz ne bekliyordunuz..
İkizler:olleyyy olleeey..biz demiştik..
(Güneş gülerek)
Güneş:kızlar sakin olun hastaneyi ayağa kaldırdınız...
İkizler:güneş sultan artık prenses kızların yanında birde prens oğlun oluyor..ve tabi kardeşimiz olacak kendisi..
Selin:aaay anne çabucak doğur.. Ben onu kucağıma almak sevmek istiyorum..
Nazlı:evet anne..5ay nasıl geçicek..
Doktor:çok şanslısınız güneş hanım kızlarınız sizden daha heyecanlı..bu arada siz doğurana kadar kızlar dokuz doğuracak..
Güneş: öyle olacak.. Biraz..
************
Saatler geceyi gösteriyor(Güneş elini karnı üzerine bırakır)
Güneş:demek oğlum.. Çok değişik birden oğlum deyince artık annen alışacak..bir oğlan annesi olacam.kızlar o kadar heycanlılarki senin doğman için aslında bu kadarını beklemiyordum onlardan.. Acaba baban şimdi burda olsaydı nasıl olurdu.kızlardan beter olurdu herhalde yani tanıdığım haluk..biliyormusun ben halen onu seviyorum tüm kalbimle ne olursa olsun bir türlü kalbimden atamıyorum...ve baban çok güzel bir adam muhtemelen onu aratmassın bana.. O senin varlığından hiç haberi olmayacak..!Ama onun istediği gibi eğer erkek olursa adın kerem olcak,birinci ismin babandan tabi ikinciside var daha benimde vereceğim var..!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneş ve Çocukları
Roman d'amourKADIN VE ADAM'ı Anlatan bir hikaye. Kadın ve Adam'ın Hikayesi, okumanıza değer bir hikaye . Okuyunca göreceksiniz. (DEĞERLİ OKUYUCULARIM BU HİKAYEYİ YAZARKEN TAMAMEN EN İYİSİNİ YAZMAYA ÖZELLİKLE ÖZEN GÖSTERDIM ÇÜNKÜ SIZLER EN İYİSİNİ HAK EDİYORSUN...