16. Rész

440 21 0
                                    

-Kelj máááár feeeeel!-ugrált Ali az ágyamon.
-Esküszöm kinyírlak.-mondtam a szokásos reggeli enyhén rekettes hangomon és megjobban magamra húztam a takarómat, mire lehúzta rólam.-Nem bírsz magaddal, mi?-néztem rá. Csak vigyorgott és megrázta a fejét.- Amúgymeg ki engedett be?-kérdeztem.
-Anyud.-rántott vállat.
-Ahha. Na mindegy. Megyek felöltözök.- kivettem a szekrényemből a pikachus egyberuhámat majd bementem a fürdőszobámba.

Felvettem a ruhát, sminkeltem, felkötöttem a hajam és visszamentem Alisonhoz

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Felvettem a ruhát, sminkeltem, felkötöttem a hajam és visszamentem Alisonhoz.
-Mikey majd nagyon nézni fog, de a Calumék is.- kérdőn néztem rá.- Imádják pikachut.-mondta.
-Értem.-felvettem a fehér Vans cipőmet, fogtam a táskámat és mentünk a suliba. Igaza volt Alinek. Tényleg néztek Mikeyék.
-Pikachuuuuu!!!-visított Mikey, Ash és Cal csillogó szemekkel.
-Nektek is szia!-nevettem.
-Jaja, persze. Szia!-mondta Mikey legyintve egyet.
-De jóó!-mondta Vanessa.
-Tetszettős ruha..-mondta Luke.
-Hol vetted?-kérdezte Madi.
-Kaptam anyától.-mondtam. Foggalmam sincs honnan vette.
-Na de álljunk meg egy szóra!-mutatta fel Mike a mutató ujját.
-Szereted az Én Kicsi Pónimat, Pikachut és tudsz videojátékozni. Énekelni tudsz?-kérdezte.
-Aha. És állítólag jó hangom van.-mondtam mosolyogva.
-Luke.. ez a csaj egy főnyeremény!-nézett Hemmora.
-Az!-mosolygott Luke.
-Amúgy Bella...-kezdett bele a mondandójába Mikey.
-Mondjad sziszafiú.-nevettem.
-Akkor nézzük ma az én kicsi pónimat?-kérdezte.
-Milyen kérdés ez?? Persze, hogy nézzük. És Luke is társul hozzánk. Ugyee?-néztem fel Hemmora. Hogy lehet ilyen magas ez a gyerek? Na mindegy. Majd többször húzok magassarkút, hogy nagyobb legyek.
-Aha. Hátha megszeretem.-mosolygott. Olyan cukik a gödröcskéi amikor mosolyog...
-Hééé!! Én is nézni akarom  veletek az én kicsi póniim!-durcizott Alison.
-Te is nézheted velünk... még valaki?-néztem a többiekre.
-Éééén.-mondták egyszerre Hoodék.
-Akkor jön mindenki.-mosolyogtam.
-Na de Bella... hallom kétszer megverted Mikey-t Fifában.-mondta Ali.
-Aha. És ezért be is dobott a medencébe.-nevettem.
-Bocsi.-mondta Mikey.
-Semmi baj sziszafiú. Utána én is berántottalak. Kvittek vagyunk.-mosolyogtam.
-Akkor rendben.-mosolygott.
-Na és cuncimókuus...-kezdett bele Madi.
-Igen?-kérdeztem.
-Úgy tudom nemsokára itt a szülinapood.-mosolygott.
-Igen. Sajna.-szomorodtam el.
-Mi? Miért nem várod?-nézett rám értetlenül Mikey.
-Öregedek. Most 18-at utána pár évvel később már a 30-at töltöm be. Utána elkezdek őszülni és ráncosodni.-mondtam. De igaz. Nem akarom, hogy vén öreg nő legyek.
-Az még odébb van. Addig ne agyalj ezen. Meg kell ünnepelni, hogy hivatalosan is belépsz a felnőttek világába.-mondta Luke és adott egy puszit az arcomra.
-Hát, oké.-húztam el a számat.
-Ja, tényleg. Luke...-mondta Ali és Luke elé lépett.- Ha megmered bántani Bellát én kicsinállak. De Bella rábeszélt, hogy csak tökönrúgjalak- itt Luke rámézett.
-Ha annyira megbántasz megérdemeld. De én bìzok benned és abban, hogy nem lesz ilyen.-mosolyogtam.
-Na szóval.. Ha csak kicsit.. csak egy picurit bántod meg, na akkor lesz tökönrúgás, viszont ha nagyon megbántod.. annyira, hogy többé hozzád se szólna, na akkor nagyobb balhé lesz. És nem fog érdekelni ha igazgatóit kapok.. és lány vagyok, szóval nem is üthetsz vissza. Szóval így merd megbántani.-esküszöm még én is megillyedtem egy tőle.
-Nyugi van baby. Ne idegeskedj.-ölelte magához Cal Alit.
-Nem vagyok ideges. Most nem.-mondta Alison.- és Ash... ez neked is szólt-nézett szúrós szemmel Ashre.
-Haver.. jobb ha távol maradunk Baverlytől.-mondta Ash mire Ali felkapta a fejét.
-Na idefigyelj életke... suli után én pusztakézzel kinyírlak ha mégegyszer azt mondod nekem, hogy Baverly.- nézett mérgesen Ashtonre.
-Oké... Baverly.-nevetett Ash. Érdekes délutánunk lesz..
-Ha szemmel ölni tudnék... halott lennél.-mondta Ali.
-Nyugodj meg.-Cal szembefordította magával Alit.- Levegő be... és ki.-Ali tette amit Cal mondott.- Jó kislány.
-Madi!-szólt Vanessa.- Nathtel mi van? Hogy-hogy nem vele vagy?-kérdezte.
-Elment a családjával meglátogatni a nagyszüleit.-fel se tűnt, hogy nincs itt.
-Tééényleg! Nincs itt a pasid..-mondta Cal.
-Nem baj. Addig is többet lehetek veletek.-mosolygott.
-Gyerekek be kéne menni. Lassan kezdődnek az órák.-nézett az órájára Vanessa.
-Nekünk mi az első?-kérdezte Mikey.
-Tesi.- úgy imádom, hogy első órába van. Fulladjak ki első órán, aztán üljek végig még 5 órát.
-Az jó!!!-mondta Ali. Na ja ő szereti a tesit. Jó is belőle és kisebb korában focizott is.
-Hát szerintem nem annyira. Na de mindegy. Menjünk, mert nekünk még át is kéne öltözni.-mondtam. Az egész csapat elindult befele. Mi elindultunk tesire. Cal és Luke mivel másik osztályba van, ezért ők mentek matekra. Átöltöztünk és mentünk is be a terembe. Bemelegítés után a fiúk fociztak és Ali kikönyörögte, hogy ő is játszhasson velük. Be kell vallanom... még jobban játszik, mint valamelyik fiú. A fiúk után, mi lányok kéziztünk. Tesi után gyorsan átöltöztünk és mentünk a kövi órára. Végig ültünk még 5 dögunalmas órát. Matekon kikaptuk a dogát. 5-s lett az enyém. Luke tényleg sokat segített. Suli után pedig együtt mentünk Hemmoékhoz.

Na haliii!
Ez lenne az új rész. A következő 2 napban ígyekszek megírni mégegy részt, mert utána kezdődik a suli😭😭😭😭 és anya nem fogja hagyni, hogy telefonozzak, mert fel kell tornázni a jegyeimet majd😕😅😩. Nagyon ritkán lesznek majd részek ezért előre is bocsántot kérek😔😓 Remélem nem fogtok eltűnni és olvassátok majd még a könyvem.
Vikixx

Szerelmi Játszma [5SOS,1D] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora