( Medya : Ares )
Sabah uyandığımda yanımdaki Sweeti farkettim. Yine beni izliyordu. Başını okşayıp aşağı gönderdiğimde Bellanın çığlığını duydum. Sırıtarak yataktan kalktım.
Ama aklıma dün gece olanlar gelince sırıtışım soldu. O notu kim gönderdiyse bulacaktım. Ama bu , bu sefer daha önceki gibi olmayacaktı.
Eskiden gizli kişi dediğim yani amcam bana mesajlar atıyordu.
Ama bu kişi o kadar güvenliği aşıp , kamera sistemini hackleyerek evime giriyor ve camı parçalıyor. Bu seferki kişi çok daha tehlikeli. Bu biraz zevk almama sebep oluyor. Hayatımda aksiyon olmalı. Düşmanım olmalı mutlaka. Yoksa kimle uğraşıcam.
Banyoya girip elimi yüzümü yıkadım. Odaya geri gidip dolabımın başına geçtim ve dolap kapaklarını açtım.
( Gecenin giydikleri )
- Çanta yok. O yüzden onu görmemiş gibi yapın -
Üstümü giydikten sonra saçlarımı maşayla dalga dalga yaptım. Büyük iri dalgalar dizlerime doğru iniyordu.Makyaj masama oturup ince bir eyeliner ve rimel sürdüm. Birazcık parlatıcıyla da işte tamam. Benim makyajım bu kadar işte. Suratıma badana yapamam.
Ayakkabılarımı da giyince aşağı indim. Colin ve kızlar kahvaltı ediyorlardı. Tabiki yine benden önce inmişler.
Kahvaltı masasına oturdum. Ama ben yine yiyemiyordum.
Kahvemi alıp yudumlamaya başladım. Şu sıralar çok kahve içiyordum.
" Eskisi gibi yemiyorsun " dedi Colin
O bunu dediğinde kızlar bana ve Coline döndü
" Gece eskiden çok mu yiyordu " dedi Bella şaşkın bir sesle
E normal yani. Beni hiç düzgün yerken görmediler bile.
" Evet . Hiç doymazdı. Sürekli açtı. Dünyaları yerdi . Ama artık yemiyor " dedi buruk bir sesle Colin
Benim hemen suratım düştü. Aklıma yine Zaynler geldi. Kızlar durumu anlamış olacak ki daha fazla birşey demediler.
Kahvaltımız bitince daha doğrusu onların kahvaltısı bitince dışarı çıktık.
Arabamıza bindik. Colin de kendi yeni aldığı arabasına bindi.
Yolda giderken Evren radyoya uzanıp bir şarkı açtı.
Okula gidene kadar son ses müziğe eşlik ettik. Okula gelince müziği kapatıp arabadan indik. Colin Areslerin yanına gitmişti.
Biz okula doğru yürürken herkesin aç bakışları üstümüzdeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Kız 2 ( Siyah Ve Beyaz)
Teen FictionKaranlık Kız ( intikam ateşi ) Adlı kitabın devamıdır. Buna başlamadan onu okumanızı tavsiye ederim. **** " Artık yaşamak istemiyorum " dediğimde üzgünce bana baktı. Daha sonra aklına birşey gelmiş olacakki sırıtmaya başladı. Noldu anlamında başımı...