{4}

37 8 0
                                    

Hanna ležala na zemi, v očiach mala kamenný výraz. V ruke zvierala nádobku so sprejom.
,,Hanna!" Zakričala na ňu Cat, no ona na to nereagovala. Ani sa nepohla.
,,Panebože... veď je..." vydýchla Cat. Do očí jej hŕkli slzy. Vybehla z miestnosti a vrazila do chalanov.
,,Čo sa stalo?" Spýtal sa Jayce. Spadla naňho a on sa pod jej váhou trochu zakolísal.
,,Ja neviem, Hanna proste... nedýcha, nežije!" Rozplakala sa Cat a zaborila si hlavu do jeho pleca. Jayce sa tiež roztriasol, no hneď sa spamätal. Jemne ju odstrčil nabok a rozbehol sa do miestnosti. Sadol si k Hanne a niečo robil, ale Cat to cez slzy nevidela. Zviezla sa na zem a oprela sa o stenu. Nemohla tomu uveriť. Hanna, jej najlepšia kamarátka, je mŕtva a nikto ani nevie, ako sa to stalo. Cat zaťala zuby. Snažila sa prestať plakať a zachovať si chladnú hlavu, no nešlo to.
Dylan stál celý čas pri dverách bez akejkoľvek emócie. Ani jemu to zjavne nedochádzalo. Pohľadom hypnotizoval stenu nad Hannou. Cat zdvihla hlavu a pozrela tam, kde on. Zovrelo jej žalúdok.
LET'S DIE...
Nápis sa ešte leskol a bolo na ňom toľko farby, že stekala po stene. Bol napísaný červeným sprejom.
,,Máte niekto červený sprej?" Opýtala sa chalanov Cat.
,,Ja nie," povedal Jayce, ,,a Hanna tiež nie."
,,Dylan?"
,,Ja tiež nie," pokrčil plecami.
,,To nie je možné," povedala si Cat pre seba.
,,Možno to napísala Hanna, ale nejako to zoxidovalo..." snažil sa Jayce nájsť nejaký dôvod, no bolo to dosť nereálne.
A vtedy to zbadali. Nádobka s červeným sprejom stála rovno na zemi uprostred miestnosti, asi päť metrov od Hanny. Vyzerala ako nová, neboli na nej ani odtlačky prstov. Jayce si ju tiež všimol. Naraz sa s Cat postavili a chceli ju zdvihnúť.
,,Nie," podišiel k nim Dylan, ,,nedotýkajte sa toho."
,,Prečo?" Zamračil sa Jayce.
,,Nie je to naše, necháme to tu. Dohodneme sa, že sa jej nikto ani nedotkneme."
,,Okej," povedal Jayce.
,,No dobre, asi by sme mali vypadnúť a nahlásiť, čo sa stalo," navrhol Dylan úplne pokojným hlasom. Cat to poznala. Vždy sa snažil vyhnúť stresu alebo panike.
Dylan šiel na chodbu a snažil sa otvoriť dvere. Chvíľu zápasil s dverami a potom sa otočil k ostatným.
,,Máme problém," povedal, ,,tie dvere nejdú otvoriť."

Abandoned [SK]Where stories live. Discover now