"EP7"

59 12 0
                                    

D.O. DAN KAI X SDR SEBENARNYA ADE SESEORANG YG TERDENGAR PERBUALAN MEREKA....

CHANYEOL MENGHEMPAS KUAT PINTUNYA.. DIA MEREBAHKAN TUBUHNYA DI ATAS KATIL YG AMAT SELESA... BAEKHYUN MASIH BELUM PULANG DARI KULIAH...

MASIH  TERNGIANG2 DI TELINGA CHANYEOL PERBUALAN DI ANTARA KAI DAN D.O. ...YA BENAR.. DIA YG MENDENGAR KESELURUHAN PERBUALAN DI ANTARA KAI DAN D.O...

CHANYEOL: aq x percaya yg kawan aq sendiri pownn suka kan /your name/  ...tak2 aku x boleh mengalah.... aq akn tunjukkan kat  /your name/  yg aq sgt suka kat die...

*TIBA-TIBA* ADE SESEORANG YG MENGETUK PINTU BILIK CHANYEOL DAN BAEKHYUN... CHANYEOL SEGERA MEMBUKA PINTU...

D.O. : annyeoung hasaeyo chanyeol ahh...D.o. ade bnda nk ckp senanyer... (tunjuk muka kiut)

CHANYEOL: yahh...masuklah.. D.o. nk ckp aper?

D.O. : /your name/ dh dua hari x dtg kuliah... jom pgi melwat dia nak? 

CHANYEOL:  suho hyung??

D.O. : suho hyung  bagi... jgn risaulah.. lagi pown suho hyung yg suruh pgi...

CHANYEOL:  OWhhh Nae.. D.o. pergilah siap dulu...

D.O.: Nae...

*DI RUMAH KORANG*

DING DONG.... KEDENGARAN LOCENG RUMAH KRG DIPICIT ..MENANDAKAN ADA ORG DI LUAR RUMAH... EONNIE SUZY SEGERA MEMBUKA PINTU...

SUZY : yahh annyeoung hasaeyo... spe nie?

CHANYEOL:  annyeoung hasaeyo... noona
....kami kawan /your name/

SUZY:  owhh meh lah masuk /your name/  kat dlm bilik...die demam sbb tuh x dtg kuliah ...

D.O. : bwo? Jinjja?!... woahh teruk sgt ke noona ?

SUZY: Ani... sikit jer... jap eh noona  nk pgi jumpa /your name/

D.O. &CHANYEOL:  dae  noona..

TOK...TOK...KRG SEGERA MENYEMBUNYIKAN GAMBAR KRG BERSAMA OMMA DAN APPA KRG ....KRG MENGELAP AIR MATA KORANG KERANA KRG TIDAK MAHU SESIAPA  POWN YG TAU KRG MENANGISS..

YOUR NAME : yahh...masuklah..

SUZY:  annyeoung hasaeyo  ...saeng ..ok x... kawan saeng  ade dtg kat bawah...drg nk melawat Saeng ... boleyh bgi drg masukk...

*NAMA KORANG* : bwo?? Jinjja EONNIE...?!... owhh bagilah... jap saeng turun bawah....

SUZY : EONNIE suruh drg masuk bilik saeng   jerlah... Saeng rehat yer...

*NAMA KORANG* : HURMM.... dae..

TIDAK LAMA KEMUDIAN D.O. DAN CHANYEOL POWNN MASUK KE DLM BILIK KRG...

CHANYEOL:  annyeoung hasaeyo /your name/ ..yahhh...(senyum cute)

*NAMA KORANG* : annyeoung hasaeyo D.o. and CHANYEOL... kamsahamnida sbb dtg... esk sye dh boleh pgi kulian dh sebenarnya...

D.O. : OUHH cheonma ...sebenarnya kami nk bagitau yg esk kuliah dibatalkan...

YOUR NAME : woahh...Jinjja??...

CHANYEOL:  DAE..kuliah dibatalkan... esk awk sudi x pgi jalan2 dgn kita orang... lagipownn awk dri luar korea mesti nak jalan 2 punye...

YOUR NAME :hurmm... okay... lagipownn saye dh sihat EONNIE suzy pownn dh nk kerja esok...

CHANYEOL:  yes!!!

KORANG,  CHANYEOL DAN D.O. GELAK BERSAMA2...

*TIBA -TIBA*

TO BE CONTINUED

#hope u enjoy it... kamsahamnida sbb sudi  baca... I need your *feedback* As a readers ...kamsahamnida!!!!

SEOUL UNIVERSITI'S MEMORIES Where stories live. Discover now