Most is Xy-nal fogom jelölni a neveket, mivel nm tom h ki a kedvencetek az 1D-ből. A hónapok össze vissza lesznek.
Ősz: Xy eljött érted, majd egy hosszú csókban részesítetted. Xy mégjobban kezdett csókolni, kezei lefele vándoroltak a testeden. Te elváltál tőle, majd beszálltál a kocsiba. Ő egy gyilkos mosollyal válaszolt a tettedre. Egy étterembe mentetek, és minden mozzanatok olyan volt, hogy szinte bármelyik pillanatban egymásnak tidtatok volna esni. De türtőztettétek magatokat, hisz mégis csak egy étterbe vagytok. A hazafele vezető úton Xy kezei a combodat simogatták, te pedig szaggatottan vetted a levegőt... Úgy döntöttél, hogy visszavágol. A kezeiddel elkezdted simogatni a combját, majd "véletlenül" egyre intimebb helyekre került a kezed. Xy nem bírta sokáig... Amikor leparkoltatok, gyorsan kinyitottátok az ajtót, majd Xy egy hosszú csókban részesített. Te visszacsókoltad, majd a kezeitek felfedezőútra indultak a testeiteken...
Bocsii, h ilyen lett👆, de előjött a.perverz énem 😂😂😃😃 nya.. Valljik be nem csak én vagyok ennyire perverz ugye?? 😂😂😃😃
Nyár: Nagyon várod a délutánt. Xy megígérte, hogy különleges helyre visz téged. Nagyon izgatott vagy már. 5 felé csöngetnek. Te boldogan kinyitod, majd megcsókoljátok egymást. Xy-nal beültök a kocsiba, majd elindultok. Amikor megálltok Xy beköti a szemedet. Xy maga előtt navigál, majd mikor odaértek, lehúzza rólad a kendőt, majd te csodálkozva nézel körül. Egy tisztásra hozott el... Elmosolyodsz, majd megcsókolod...
Tél: Xy elvisz magához. Az asztalon egy szál vörös rózsa, 4 gyertya, s az étel van. (😍) Xy udvariasan kihúzza előtted a széket, majd ő is leül. A vacsorát ő maga készítette. Nagyon ízlik neked. A vacsora mellék vörösbort isztok. Nem iszol sokat, mivel tudod, hogy nem lenne jó vége...😏
Ezután a nappaliba mentek, beszélgettek, makd Xy arca totálisan közel van a tiédhez... Megcsókoljátok egymást. Visszacsókol, majd egyre erőszakosabban kezd... Te eltolod magadtól, majd ezt mondod:- Én még nem állok kész erre... Xy felemeli az arcodat, majd a következő szavakot suttogja: - Sajnálom Baba... Megértem...- mondja, majd ad a szádra egy puszit.
Ezután filmeztek, majd egymás karjaiban alaszotok el... (😍)Tavasz: Nem az a fajta tipusú lány vagy, aki szereti az érzelgődést... Az ilyen gyertyafényes vacsorák nem a te műfajaid... Egy icipici romantika azért lapul benned valahol... A mai nap Xy-nal moziba mentek. Nem mondta, mit fogtok nézni. 7 körül csengetnek. Kinyitod, majd elindultulok. A moziba érve, vesztek Cola-t, popcorn-t, majd beültök a helyetekre. A filmnek van néhány ijesztő része, amitől megijedsz. Xy ezt észreveszi, majd felé fordítja a fejedet, majd megcsókol. Odabújsz hozzá, a kezeiteket összekulcsolod. Egyszerűen csak érezni akarod azt, ahogy vigyáz rád...
ESTÁS LEYENDO
5SOS HOROSZKÓPOK 💚[BEFEJEZETT]
De TodoEbben a "sztoriban " 5sos-sel kapcsolatos horoszkópokat fogtok találni 😊 Remélem tetszeni fog! Jó olvasgatást! Köszönöm azoknak akik olvasták/ olvassák a "sztorit" 💚💙❤