8. Felelsz vagy me...

1K 78 16
                                    

Ma van időm.. Jehh... Teljesen írásra szánom ezt a délutánt! Elkezdtem írni a 9. részt is! Remélem holnap után tudom hozni! Ez a rész pedig legyen a nagy kihagyás miatt kárpótlás, 1350+ szó!
Jó olvasást!
Puszi!


******************************************************************



A konyhába belépvén mindenki bent állt és egy számomra ismeretlen nő.

-Lányom, elmondanád kik ők!?- mutatott ránk a hölgy.

-Igen, ő Ray,- mutat az említettre- az öcsém!- Vi anyja úgy nézett Rayre, mint a szellemre.- És ő itt, Harry, Ray barátja!- mutatott rám Vi.

-Szóval azt mondod, hogy Ray a testvéred?- Ray elé állt és végigsimított haján. Remélem az enyémet nem fogja piszkálni!

-I-igen!- mondta bizonytalanul a barna hajú szépség. Így megnézve hasonlított a két lány egymásra. Hajuk ugyanolyan hullámokban omlott le vállukra, csak más árnyalatban. Ajkuk oly piros volt, mint egy rózsa. Szemük pedig zöld volt, hasonlított az enyémre.

-Harry, te mit gondolsz?- rázott vissza a valóságba Violetta.

-Miről mit gondolok?- ráztam meg a fejem. Vi csak megforgatta a szemét.

-Arról, hogy mit nézzünk meg?- értetlenül néztem rá és csak most vettem észre, hogy az ismeretlen hölgy, nincs mellettünk.

-Nem mondtam neki, hogy filmet nézünk, csak azt, hogy legyen itt!- magyarázta neki Ray.

-Mindegy, menjünk akkor!- elindultunk Vi után és még mindig fogalmam sincs miről van szó. Elérkeztünk egy ajtóhoz, ami szerintem kivezet a házból! De mint kiderült egy lépcsőhöz vezetett és lefelé indultunk el. Már éppen mondtam le az életemről, mert Vit bérgyilkosnak hittem, mikor leértünk egy moziterembe. Csak néztem magam elé és röhögtem magamban a hülye gondolatomon.

-Nézzük, meg a Dunkirk!- mondta Ray és rám kacsintott.

-Nem, azt megtiltom!- emeltem fel a kezem. Nem akarom, hogy Vi még az is higgye, hogy még fel is vágok.

-Miért? Miről szól?- nézett ránk Vi.

-Nem is mondom! Nem nézzük meg és kész!- szögeztem le.

-Akkor pont e miatt nézzük meg!- és Vi berakta a filmet.- És miért is nem akarod megnézni a filmet?- ült le közénk.

-Csak nézd és meglátod!- morogtam az orrom alá.

~~~~

-Jó tudni, hogy színész is vagy!- állt elém Vi a film vége után.

-Örülök neki!- felálltam a helyemről és kifelé indultam. Utánam jött Ray is, aki egészen a szobájáig követett. Mikor tovább akartam menni a saját szobámba, megfogta a csuklóm és berántott a saját szobájába.

-Mi volt ez az egész?- nézett rám haragosan.

-Mire gondolsz?- pontosan jól tudtam mire gondol, de inkább mondja el ő.

-Violettára! Mióta itt vagyunk furábban viselkedsz, mint miután kilépett Zayn a bandából!- a Zaynes dologra nyeltem egyet. Nem szoktuk ennyire nyíltan beszélni róla, de most lenyelem!

-Haver! Tudod milyen vagyok! Csak nem bírom elviselni, hogy valaki nem kedvel- rántottam meg a vállam és távozni készültem a szobából.

-Legyen! De szerintem itt többről van szó!- kiléptem az ajtón. 'És ha igen? Mi lenne akkor ha többről lenne szó? Elküldene?'- tettem fel magamban a kérdéseket.

A zaklatóm ~H.S.~Onde histórias criam vida. Descubra agora