"EP10"

41 12 0
                                    

SEMASA DLM PERJALANAN KE KERETA EXO *TIBA-TIBA*.....

YOUR NAME  :arghhh aniyaa ..CHANYEOL  tinggilah awk nie... letak balik sye kt bawah .... nnti jatuh...

CHANYEOL MENDUKUNG KRG SEHINGA KE KERETA EXO....

BAEKHYUN: amboiii chann... baek pownn nk jugak dukung ..

EXO DN KRG TERGELAK MELIHAT GELAGAT BAEK....

SUHO: okayy jomm masuk kereta /your name/ dulu... awk nk ddk kat mne...

SEHUN: sbelah saia!!

KAI : syalahhh!!!

D.O. : ME!!!

YOUR NAME :hurmm... nk ddk sebelah siapa nie... kn Bagus klu sye boleh ddk sebelah semua org...

SUHO : ehhh.. dh2../your name/ ...ddk sebelah oppa lah... oppa drive... sng.. semua x dpt ddk sebelah ~nama korang~ (jelir lidah kat exo)

EXO:  alohrrr oppa... (tunjuk muka sedih)

KERETA EXO MELUNCUR LAJU DI BANDAR SEOUL.... AKHIRNYA KERETA TERSEBUT BERHENTI DI SEBUAH TAMAN BUNGA YG SGT CANTIK ...

SUHO:  okayy dh  sampai

EXO :yeayyy!!

YOUR NAME: woahh cantiknyer tempat nie.. kamsahamnida sbb bawah sye ke sini exo... sye mmg suke sgt dgn bunga...

SUHO: yah gomawo... /Your name/ suke  bunga aper? ...

YOUR NAME  :sye suke ros merah... cantik sgt romantic... merah tu plak warna kegemaran saya...

EXO: woahhh....

KRG BERJALAN MASUK  BERSAMA2 DGN EXO KE DALAM TAMAN BUNGA TERSEBUT... SEMUA AHLI EXO MENJAGA KRG DGN BERHATI2 ....

SEWAKTU SAMPAI DI SEBUAH PADANG YG LUAS DAN DIPENUHI BUNGA YG AMAT CANTIKK....*TIBA-TIBA*

TO BE CONTINUED

#hope u enjoy reading it!! Kamsahamnida for reading it ! I need your *feedback* As a readers... KAMSAHAMNIDA!!! 

SEOUL UNIVERSITI'S MEMORIES Where stories live. Discover now