1

51 6 7
                                    

P.o.v. Roos
Ik word wakker en kijk op mijn wekker, het is 4 uur in de nacht en ik word om 6 uur wakker gemaakt door mijn mobiel om naar school te gaan. Toch ga ik even naar de wc. Nadat ik terug kom van de wc ga ik weer in mijn bed liggen, ik ben best moe maar ik kan gewoon niet slapen dus ga ik me maar douchen. Ik stap de douch heel zagjes in want mijn kleine zusje en mijn ouders slapen nog en ze mogen niet weten dat ik al wakker ben. Ik kleed me uit en zet de kraan aan, de warme stralen glijden over mijn lichaam en geven me een ontspannen gevoel. Nadat ik heb gedoucht ga ik nog even op mijn mobiel even een spelletje spelen dan leg ik mijn mobiel weg en doezel ik langzaam weer in slaap.

Tutututututu (dat is een wekker)
Ik word wakker door mijn wekker en zit gelijk recht op, vandaag weer naar school, ik stap uit bed en doe mijn kleren aan die ik gister had uitgezocht het is een jurk met een zeiden bovenstukje en een blauwe rok die net tot over mijn knieën valt, daarna borstel ik mijn haar en doe het in een hoge staart. Dan ga ik naar meneden en eet ik mijn ontbijt op. Ik ga weer naar boven, poets mijn tanden en pak mijn tas in, daarna zeg ik mijn moeder gedag en stap ik op de fiets naar school.

Zodra ik op school ben ga ik meteen naar mijn vriendinnen toe en geef ze een knuffel dan lopen we met zijn 3en naar de 1e les want we hebben die les met zijn 3en, sommige lessen hebben we niet samen, dat is wel jammer. Zodra we in de les zitten gaan we in het midden zitten want daar zijn 3 tafels naast elkaar wacht kak de hebben natuurlijk Engels en de leraar vond ons te rumoerig met zijn 3en naast elkaar dus heeft hij ons appart gezet met een droevig gezicht gaat Alica naar de ene kant van de klas en Kim naar de andere kant gelukkig mogen we bij het volgende uur wel met elkaar zitten.

Deel 1 is af, meer komt nog wel hoor belooft 369 woorden! Groetjes Erika

RoosWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu