-ÇAK-10.BÖLÜM ' YENİ KİŞİ '

30 5 0
                                    


Medya : yiğit 

Telefonla uğraşırken aklıma nedense mertcan geldi . Herhalde hergün ayrı bi olay çıkıyor diyedir . Mertcanın hesabına girip bakınmaya başladim .
Resimlerine baktigimda neredeyse hep kizlarla çekilmiş resimleri vardi .
Sinirim bozulmuştu . Aman allah allah bana neki dimi ? Gözüm takipçilerine kaydı . Oha be sanki istanbul nüfusunun hepsi bunu takip ediyo . Annemin bana ve abime aşağıdan bağırması İle telefonu yatağa bırakıp aşağıya indim . Selim ve buse televizyon izliyodu . Abimde gelmisti simdi . Annemin tarafına döndüğümde telefonu kapatip bize baktı ve söze daldı " çocuklar babanin ve benim yakın çocukluk arkadaslarimizin ankarada pazar günü düğünü var selimle buseyide alıp oraya birkaç günlügüne gidicez .
Sizde kavga etmeyin okulumuza da gidin tamam mı ? " dedi . Ay destan okudu sanki bayılıcaktım ama gittiklerini duyduğumda birden kendime geldim . Abim " tamam anne ben bu cilvelidoza sahip çıkarım kapıları kitlerim hiçbiryere çıkaz " dedi bana bakıp sırıtarak . Komik mii? Annemde sırıtarak mutfaga doğru yol aldı. Abime döndüm " kapıları kitliceksin he hic komik değilsin " dedim ve busenin yanına oturarak bende televizyon izlemeye başladım .

Tam tamına üç saat televizyon izledikten sonra odama çıltım . Yatakta telefon titriyordu . Anlaşılan titreşimde bırakmışım . Aman her neyse telefonu elime alıp arayan kişiye baktım . Yiğit arıyodu . Açsam mı ? Açmasam mı ? Belki başına bişey gelmiştir diye açtım . Hadi bakalım ne diyicek gerçekten merak ediyorum. Hadi hayırlısı ! "Ne var yiğit akşam akşam seninle uğraşamam " dedim . " gelip beni burdan alsana askısı benim galiba çok uykum geldi . " dedi sesi boğuk boğuk çıkarak . " Sarhoş musun sen be ! " dedim . Ses yok . Uyumu bu of allahım ya sen neden bunlarla beni sınıyosun . Napcam ben şimdi ben gidemiyeceğime göre bu iş abime düştü . Abimin odasına gidip herzaman ki gibi kapıyı çalmadan içeri daldim ve hızlıca anlatmaya başladım . "Abi yiğit malı sarhoş olmuş beni aradı beni burdan alın dedi ." Dedim . " of başımızdan bela eksik olmuyo neyse sen annemi oyala
Bende gidip şunu alıp geliyim "dedi .
' tamam ' anlamında kafamı sallayıp odadan çıktık .

Tam yarım saat sonra eve geldiler . Anca bulmuş falan . Neyse . Şuan ne mi ? yapıyorum . Bir kolu benim boynuma bir kolu abimin boynuna sarılı merdivenlerden sessizce bir ayı çıkartmaya çalışıyoruz . Banyoya vardığımız da küvetin içine atıp soğuk suyu açıp üstüne tutmaya başladık . Abime dönüp " ben yatıyorum bunu naparsan yap iyi geceler " dedim " iyi geceler cilvelidoz rüyanda beni gör . " dedi " aman aman kalsın zaten seni yeteri kadar görüyorum daha fazlasına dayanamam . " dedim ve kendi odama girdim . Üstümü değiştirip kendimi yatağa attım . Rüyamda abimi görmemek üzere gözlerimi kapadım ...

Alarm sesiyle uyandım . yataktan zorla kalkıp üstümü giyinerek aşağıya indim . Dersin başlamasına yirmi dakika vardı. Ben çıksam anca yetişirim herhalde . Anneme seslenip dışarı çıktım . Feci derecede yağmur yağıyodu . Evden uzaklaşmıştım azcık eve geri dönsem geç kalırdım . O yüzden yola devam . Insan bi bakar camdan . Acaba hava nasıl diye . Ah selin ah . Buda sana ders olsun . Birden birisinin yanıma gelip şemsiyeyi kafama tutmasıyla o tarafa
Baktım . Yani yanıma . " napıyosun sen insan bi sorar şemsiyeyi birlikte kullanalım mı diye " dedim ona bakarak . Dimi yani ben belki ıslanmak istiyorum " hey allahım ya sana iyilikte yaramıyo sen kafadan çatlaksın valla " dedi . Bana bana çatlak dedi . " yusuf sinir etme beni hem bi kıza çatlak denilirmi sen varya tam bi odunsun . " dedim .
Cidden odun cık cık . " tamam tamam seninle tartışmak yerine odun olurum daha iyi tamm mı " dedi " neyse senin yüzünden derse geç kaldık . Acele edelim azcık . " dedim . Tamam anlamında kafasıyla onayladı ve yola koyulduk .
On dakika sonra okula varmıştık .
Derse girsem hocadan azar yicem .
O yuzden hiç girmesem daha iyi . Ikinci derse girerim . Karnımın guruldamasıyla acıktığımı fark ettim.
Kantine giderken birisi peşimden geliyordu . Tabiki yusuf . Ona dönüp
" Beni niye takip ediyosun teşekkur etmemi istiyosan teşekkür ederim şimdi hoşçakal " dedim ve ilerlemeye başladım . Kaşarlı tost alıp oturdum . Yanimdaki sandalyeyi çekip oturan kişiye bakmama gerek duymadım .
Çünki kim olduğunu gayet iyi biliyorum . Neyse hiç uğraşamam ben çok acım midemle uğraşmam gerek kusura bakmasın . Noluyo be saçmalamaya başladım . Herhalde açıktan . Tostumdan bir ısırık aldıp yusufa döndüm . Beni izliyodu . Bana bakıp tostuma bakti . Hey allahım ya .
" bak orda ne var "dedi . Parmağınla dışarıyı göstererek . Merak edip oraya baktim . Hiçbirsey yoktu . Ya bu çocuğun benle derdi ne ya . Sinirle ona baktim . Tostumdan yemiş ayı , odun yarısıni yemiş . " ya sen beni delirticek misin istesen belki verirdim hayvan " dedim . Odun yaa .
Sırıtarak ağızındaki lokmayı yutmaya çalışıyodu . Allahim ya . Komiğime gitti ve bende sırıttım . Bi insan hem gülüp hemde yemek yermi . Aa unuttum bu odun tabi yer . Birden oksürmeye başladı. Tıkandı herhalde . E okadar büyük ısırırsa olacağı buydu . Elimle sırtına vurarak " tıkandın tıkandın yavaş ye yavaş " dedim gülerek . Öksürüğü kesilince konuşmaya başladı . " kırdın kızım kırdın sırtımda sağlam kemik bırakmadın " dedi . Sırıtıp " oh olsun beter ol "dedim . Tostumu bitirdim .
Iki dakika sonra zil çalmıştı . Yusufa bakıp . " sağol "dedim ve sınıfa çıktım. Sınıftakiler çıkmaya başlamıştı . Bende direk sınıfa daldım . " nedesin kızım derse niye girmedin merak ettik seni " dedi mine
" gelin dışarı çıkalim anlatırım" dedim ve dışarı çıktık . Bank 'a oturduk ve anlatmaya başladım . Son cümlemi bitirir bitirmez derya 'ooo ' lamaya başladı . Ne var ki bunda dimi
Alt tarafı okula beraber geldik ve yemek yedik . Hatta o yedi neyse . Önüme döndüm . Birisi tarafından izleniyormuş gibi hissettim ve kafamı o tarafa çevirdim . Mertcan bana bakıyordu . Hemen kafamı ondan alıp kızlara döndüm . " Hadi sınıfa gidelim şimdi zil çalar "dedim ve sınıfa çıktık. Sırama oturdum . Sınıfta hiç erkek yoktu.  Çünkü bugün maçları vardı  .Neyse ...
Edebiyatçı sınıfa girdi yanında bi çocuk vardı .  Çocuk sınıfa girer girmez boş bulduğu yere oturdu ."Yeni sınıf arkadaşınız " dedi hoca . Çocuk sınıfa gözünü gezdirirken Mineye gördü ve sırıttı  .Mineye baktığımda o da aynı şekilde sırıttı . Bunlar tanışıyorlar mı ya ??? Hoca söze girince dikkatimi ona verdim " yeni öğrencinin adı ......

Selam cilvelidozlar. Bu bölüm biraz geç gelmiş olabilir kusura bakmayın . Neyse oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin .
Hoşçakalın! ! !

# EBRAR #

Çeşitli Aşklar Kurulu(Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin