Dnes je to konečně tu.Dnes mi je patnáct a dneškem pro mě začíná nová etapa v životě.
Za týden nastupuji na střední. Hlásila jsem se na uměleckou střední , kde jsem v přímačkách skončila druhá, první byl nějaký Christopher Cooper. Štve mně ,že jsem nebyla první já, ale co se dá dělat, že? Je to skvělý pocit jít na mou vysněnou střední, ale celkem se bojím že tam nezapadnu,protože tam nebudu nikoho znát , tedy kromě mé nejlepší kamarádky , která tam nastupuje se mnou
Poslední dny deváté třídy byly pro mně jedny z nejtěžších dní ze všech , jelikož jsem se musela rozloučit se třídou se kterou jsem sice nebyla od první třídy, ale chodila jsem do ní celých sedm let a to je až moc dlouhá doba na to aby mi ti všichni chyběli.
A teď abych vám řekla něco o sobě: V mých osmi letech se moji rodiče rozvedli a já se s tátou odstěhovala z New Yorku do Los Angeles.
Teď je mi 15 let. Mám delší hnědé vlasy a hnědé oči. Pleť opálenou.Můj táta je Christian a je to blonďák s modrýma očima. Na střední byl takový ten vysněný kluk každé holky. Je to velice známý producent, ale žádný nafoukanec jako většina slavných je. Můj taťka je přesný opakem jich.
Táta má i přítelkyni...Marisu...No popravdě; její cele jsme no je Melisa Marisa Grayová, toaletní je jedno jestli ji řeknete Melisa nebo Marisa, na oboje slyší...Je to ta nejlepší přítelkyně, kterou si taťka mohl najít. Má černé vlasy a modré oči a je hrozně moc hodná.
No a pak je tu snad ta nejbláznivější holka, co znám...Moje nejlepší kamarádka Emily. Známe se už od té doby, co jsme se sem přistěhovali. Jsme nerozlučná dvojka. Je to blondýna s hnědými oči.
No a to je asi prozatím vše, více se dozvíte v příběhu...
----------------------------------------------
Dnes jsem napsala svůj první příběh ze všech.
Omlouvám se, že byl tak krátký , ale na začátek jsem chtěla dát jenom něco krátkého , aby jste se trochu zorientovali .
Tak doufám že se vám tato kapitola líbila. Budu ráda za každou hvězdičku a za každý komentář.
Pokud to zítra stihnu tak vydám další kapitolu. Omlouvám se za chyby a Ahoj ,příště. :D
Rose^^
ČTEŠ
Moje Poslední Naděje [Pozastaveno+úprava]
Romance,,To si snad ze mě děláš prdel ne?!" Křičela na mně jak smyslu zbavený. ,,J-já, omlouvám s-se, d-doopravdy jsem nic-c z toho n-nečekala...J-já..." dostala jsem přes vzlyky, avšak ke konci se mi hlas zlomil a já spustila další várku slz. ,,Takže ty j...