Lukasove misli...

295 20 9
                                    

Lukas   P.O.V

Izlazim napolje.Idem da igram fudbal jer me to smiri.Ne mogu da verujem sta se desilo.Kralj ce me ubiti ako ne nadjem zenu do kraja gimnazije jer onda nista necu naslediti.Alis znam da nista nece zloupotrebiti,a i jako sam se vezao za nju i volim je.Kralju ce se svideti,znam to.Bas takvu je trazio.Sad se priblizavam terenu.Pala je noc.Nema nikog,valjda me nece kazniti jer nadam se nije proslo 22h.Skinuo sam torbu i izvadio loptu.Krenuo sam na teren.Vezbao sam da pimpujem.To je potrajalo oko pola sata.Sad mi je rekord 55 pimpa.Nije lose.Pustio sam muziku.Ta pesma me pokrece (gore je 👆👆👆).Vezbao sam neke trikove.Uu covece.Vec je pola deset.Spakovao sam loptu.Otrcao sam do sobe.

************
Ulazim u sobu.Alis spava.Skinuo sam torbu i istusirao se...

Alis        P.O.V

Polako sam otvorila oci.Ugledala sam torbu i zvuk vode u kupatilu.Lukas se vratio.Zevnula sam.Trebalo bih da se izvinim.Protrljala sam oci i sklonila kosu sa lica.Iz kupatila je izasao Lukas(obucen).Ne deluje ljuto.Pogledao me je.
-Lukas ja...(zamucala sam)
-Ne trebas nista da se izvinjavas.
Pao mi je kamen sa srca.Lukas je obukao majcu i pocesljao je kosu.Ja sam ustala i otisla u kupatilo da se sredim.

************
Izlazim iz kupatila sva sredjena u pidzami.Lukas je lezao na mom krevetu.Gledao je u mene.Uzela sam cetku i sela na krevet.Pocela sam da se cesljam.Lukas je seo iza mene.
-Mogu li da te cesljam?
Porumenela sam.
-Mozes.
-Necu te cupati.
Dala sam mu cetku.Krenuo je da me ceslja....

**************
Tadaaaa!!Evo i nastavka.Od ponedeljka ih nece biti jer sam u bolnici...:( Dajte cuveni vote/komm.Obavezno komentarisite.

Hvala na citanju ♥♥♥

Dnevnik dva vampira (1 sezona) ZavrsenaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora