1.BÖLÜM

25 5 7
                                    

-DOĞRANAN ADAM-

Hayat ne kadar acımasız  öyle değil mi? Ne yaparsan yap bu kaderden kaçamazsın..

Merhaba ben Esin. Lise 3.sınıf öğrencisiyim. 5 kardeşiz ben en küçükleriyim,bir ablam uç abim vardı. Benden büyük olan abim vefat etti. Aslında öldürüldü desek daha doğru olur. İki abim evli ve ablam bekar. Annem ve babam abim öldükten sonra üstüme çok düştüler,abime veremedikleri sevgiyi bana vermeye çalışıyorlar. Tabii çokta başarılılar. Ama ben hiç bir zaman ölen abimin yerini tutamadım.
E: Anne ben dişarıya çıkıyorum..
A: Hayır kızım olmaz. Bu saatte ne işin var senin?
E: Anne ben abimin mezarına çıkmak istiyorum. Biliyorsun 1 aydır yanına gitmiyorum ve ben onu çok özledim. Bide saat daha 12:30.
A: Tamam kızım ama fazla geç kalma.
E: Tamam annem fazla geç kalmam.
Annemle vedalaştıktan sonra nike spor ayakkabılarımı giyip olan yolundan mezarlığa çıkacaktım. Tabi benim planım oydu maalesef ki orman yolu kapatılmıştı. Yani demek oluyor ki  en uzun yoldan gitmem gerek ama o yol o kadar da tekin değil. Galiba o yolda  bir kıza tecavüze edilip boğarak asmışlardı. Ayy ben bunları  düşünürken tüylerin diken diken olmuştu. Neyse  zaten  gelmiştim o uzun yol dediğim yerin baş tarafına. İlk adımımla etrafı kontrol ede ede gidiyordum. Taa ki bir çığlık  sesi duyana  kadar. Yok ya bu bas baya erkek sesiydi. İlk başta yoluma devam etmem gerek diye düşünürken bir yandan da  merakım o adamın çığlık sesin geldiği yeri bulmalı ve gidip bakmalıyım diye düşünüyordum. İkisinin arasında kalmıştım. En sonunda merakıma yenik düşüp  çığlık sesi gelen yerine girmiştim. Aman ALLAH'ım  bu gördüklerim doğru olamaz değil mi?. Karşımda bas baya adamı doğruyorlardı ve bunu duyan kişiler seslerini bile çıkarmıyorlardı. Ben kaçmak için geri geri giderken  bir dala basmıştım ve basmamın  etkisiyle çıt sesi yüzünden herkesin gözleri benim olduğum yere bakıyorlardı. Adama gülen genç adam bana kızgın ve sinirli  bakışlarını atarken  sanki "orda olmamam " gibi bir bakış atıyordu. Ben korkumun  etkisiyle yerinde kımıldayamazken bana yaklaşmak üzere olan iki silahlı adam geliyordu. Korkunun etkisi devam ederken , anlatılması imkansız olan bir acı boynunda aşağıya doğru bir yol almıştı. Bu acıyla fazla savaş almayacağını anlayıp kendimi yere serbest bırakmıştım ki biri beni tutmuştu.

Evet sevgili arkadaşlar diğer kitabımı sildim fazla okunanı olmadiğı için. UMARIM BU KİTABIMI BEGENİRSİNİZ😊😊

Fotoğrafta gördüğünüz kişi ESİN

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 01, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

-ÖLÜMÜN SESSİZLİĞİ -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin