Otoparktayımm

113 11 1
                                    

  " Ne diyorsun kerem anlamıyorum "  dedim ve gercekten ne olduğunu anlayamıyordum keremin gözleri aşk ve şehvet le bakmıyordu resmen kin ve nefretle dolmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  " Ne diyorsun kerem anlamıyorum "  dedim ve gercekten ne olduğunu anlayamıyordum keremin gözleri aşk ve şehvet le bakmıyordu resmen kin ve nefretle dolmuştu.  Ben den uzaklaşarak  " Diyorum ki tebrikler beni kendinden soğutmayı başardın onunla yatmışsın" dedi kulaklarıma inanamamistim galiba biri benim hakkımda ona yalan söylüyordu.  Kereme tekrar yaklaşıp "Bunu sana kim söyledi "
"Demek doğru yazıklar olsun ben bana hala eskisi gibi aşıksın sanmıştım'.
"Keremm Hayır ya "
Kerem beni dinlemeden yanımdan uzaklaşıp gitmisti tanrım bu yalanı ona maria söylüyordu dikkat çekmemek adına uraz'la beraber olduğunu öğrenmemesi adına kereme yalan söylüyordu resmen bir fahişeydi bu kız.
Ne yapıp edip kendimi aklamam lazımdı.
Kereme urazla yatmadığımı kanıtlamam lazımdı.
Bir an aklıma çektiğim görüntüler geldi bunları kereme gösterirsem benim suçsuz olduğumu anlayacaktı. Sonra durup düşündüm bile isteye kendimi aklamak icin keremin canını yakamazdım başka bir şey bulmam lazımdı.  Keremi üzmeyeceğim bir şey lazım.
Tanrım yardım et bana . O an telefonum çaldı ve kim olduğuna bile bakmadan kapattım.  Arayan maria idi. Yüzsüz pislik beni nasıl arar ya.
Sonra tekrar telefonum çaldı bu sefer arayan urazdı.  Bunu merak etmiştim.  Ve açtım.

"Alo hande nerdesin sen"
Merak etmiş gibi soruyor birde.
Öyle ince dokunduracaktim ki lafi, o bile yutkunduğu sesi duyurduğunu anlamayacaktı.
"Otoparktayımm gel istersen"
Dedim hahaha bu gerçekten o pic için iyi bir lafı.
Gerçekten yutkundu ve ben bunu duydum.
"Hande bu akşam bana gelirmisin seninle bir şey konuşmamız lazım"
"Ne konuşacağız uraz seninle , benim seninle konuşacak hiç bir şeyim yok. " Dedim ve telefonu yüzüne kapattım.  Ama gidicektim çünkü benim yüzüme nasıl bakacağıni merak ediyordum.
Evett  beyaz Range Rover ımdan inip uraz ın her tarafı cam ile dizayn edilmiş evine gelmiştim. Ne kadarda sexapel bir ev diye düşünüyordum düşünsene kocanla sevisiyorsun dışarıdan geçen seni izliyor film gibi be. Tahtadan yapılmış kapıya sertçe vurdum.
Elim hava da kalmıştı ki uraz elimi tutup öpmeye başladı ve hemen elimi cekip "ne istiyorsun uraz " dedim  uraz da bana tekrar yaklaşıp " sakin ol seksi sevgilim içeri gir konuşcaz " dedi sanırım bu seksi sevgilim demesinin sebebi üstümdekiler di. Üstümde şarap kırmızısı derin dekolteli mini bustiyer im ve yüksek bel siyah dar jean im vardı.
 
İçeri doğru yürürken  arkamdan belimi kavrayan uraz beni bir anda cevirip kendine yasladi az kalsın öpüşecektik. Kendimi bir anda geri çekmeye çalıştım ama başaramadım çünkü belimi kollarıyla sarmıştı dudağımı zorla öperek " bu gece benim olacaksın hande ve tekrar eskisi gibi olucaz "dedi.

Bana resmen tecavüz edecekti delirmiş olmalıydı.
Beni yatak odasına zorla götürdü ve kollarımı yatağa bağladı . Gozlerim dolmuştu ve ben bu lanet heriften hiç bir sekilde kacamiyordum. Bileklerime bakmak icin kafami cevirdigimde kıpkırmızı olmuştu.  Uraz ilk önce kendi üstündeki siyah yariya kadar açılmış olan gömleğini çıkardı sonra üzerime doğru ilerledi bustiyerimi yukarı doğru ittirerek beyaz dantelli sütyenim gözlerinin önündeydi ve cok tiksiniyordum ondan daha ben bakireydim ve bunu ilk onunla istemiyordum tamam uraz aşırı derecede yakışıklı her kizin beraber olmak isteyeceği bir erkekti ama ben kereme aşıktım bunu ona yapamazdim resmen benimle yatip olanları gerçek gibi gosterecekti sanki ben onunla isteyerek sevişmiş gibi olacaktım.  Sonra beni öpmeye başladı çok sıcak bir nefesi vardi bu dudakları ve bu öpücüğü hatırlıyordum sonra aklıma maria ile yaptıkları gelince ağzımı geri çekip suratına tükürdüm o da "sert istiyorsun demek hande" dedi ve beni boynumdan başlayarak yalamaya koyuldu onu dizlerimle tekmeliyordum ama işe yaramiyordu neyseki hala sütyenimi çıkarmamıştı. Sıra pantolonuma gelmişti ve düğmesini açıp fermuarini indirdi pantolonumu cikarmasin diye resmen yatağa mühürlenmiş gibi kendimi kaldirmiyordum ki "sen kalkmazsan ben ne yapacağımı bilirim hande hanim " dedi .  Ve elini kadınlığıma doğru götürdü "lanet olsun pislik herif allah seni kahretsin ve o senin orospun olan maria'yı da kahretsin " dedim sinirle. "Ahh maria tekrar onunla sevişmek için gün  sayıyorum onun kadar olamasanda seni bugün becericem hande sendeki o asi ateş yokmu beni mahvediyor." Diyip dudaklarıma yapıştı.
Sonra bir tıkır tı duydu ve üzerimden kalktı.  Bende bunu fırsat bilip "yardım ediiiiiiin imdaaaaat "diye bağırmaya başladım.  Sonra kapıya doğru gelen biri vardı . Sanırım gene gelen urazdı. " yardim edin lütfen " diyerek ağladım vee.
......

Devamı bu gece mi gelsin ? yorum yapın canlar hadii heyecanlı yerlere bayılırım merak ediyorsanız beklemeyin yorum atin ve vote etmeyi unutmayın seviyorum sizi hoşçakalın. ♥♥♥

Yolun Sonu AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin