Sevgili günlük ;
Bu sefer yaşadıklarımı sana anlatmak çok zor olacak . Tahmin ediyim içinden " Neden ? " diyebilirsin , şöyleki hayatımda yaşadığım en dolu günlerden biriydi . EN İYİSİ DE artık Ali'nin Didem'in onu kullandığını anlaması oldu ... Uff ama yaa yanlışlıkla herşeyi anlatıcaktım , o yuzden baştan sona bugün neler olmuş bakalım .
Bu sabah çok erken kalktım çünkü hemen sarteye gidip ordakı toplantı için tuval in sihirli ellerinden geçmem gerekiyodu bende hemen saat 8 de sarteye geldim ve gördüğüm manzara hiç hoş değildi tam Didem ile Ali öpüşmek üzereydiler neredeyse ağlamak üzereydim gözlerim dolmuştu , ardından sartenin önünden geçen bi kız onları gördü ve birden Didem ' e doğru ona saldıracakmışçasına koşmaya başladı benimde yüzümdeki hüzünlü ifade birden şaşkınlığa dönüştü . Kız sarteye girdiği gibi Didem'in üzerine atladı ve ikiside yere kapaklandı , kız da konuşmaya başladı " Ya Didem abla napıyosun ya , hani erkek kardeşimi sana ayarlarsam Ali'yi benimle sevgili yapıcaktın ! " diye çemkirmeye başladı ve ben sinema izler gibi içimden sessizce gülüyordum . Ali ' de direk sarteden çıktı anda beni görünce sarıldı ilk baş şaşırdım ama sonra anlatamayacağım bir şekilde midemde kelebekler uçuştuğunu hissettim ...
Tâki , o işkolik patron Murat gelene kadar ilk baş bize bakarken heykel gibiydi sonra birden cesaretini topladı ve yanımıza gelip " öhöm öhöm ! Farkındaysanız burası sarte aşk mekanı gibi biryere benzemiyor. Hayat hanım lütfen artık sevgilinizden ayrılıp ingilizler ile olan toplantı için hazırlanmaya başlayın " dedi bende onunla asansöre bindim ve birden asansör hızla en aşağı kata kadar inmeye başladı bende orda tutunamadığım için Murat ' a sarıldım ... Açıkçası nefes alamıyordum ve o da bunu anladığı için birden beni çekip kucağına attı . Çok romantikti , fakat birden asansör en dibe çarptı ve ikimizde yere düştük , ben kafamı çarparken oda dizini çarptı ve birden asansör kapısı açıldı . Bende asansör kapısı açıldığı gibi fırlayıp koşmaya başladım murat ta arkamda " hayat ! Dur dikkat et önünde..." derken kendimi süs hazuvunda buldum , sonra tam arkamı döndüğümde iyi misin diyerek elini uzatan bir murat gördüm ve birden asilliğimi toplayarak " Teşekkür ederim ama ben bu hayatım boyunca herşeyi kendim yaptım , bunuda ..." derken tam cıkmaya çalışıyordum , az kalsın da suyun dibini tekrar boylayacaktım . Ama Murat beni tuttu sanırım o an ona karşı birşeyler hissetme başladım...
Tuval ' in sihirli ellerinden geçtikten sonra da karavandan inerken herkes bana baktı , hele o Murat ' ın bakışları... Hasta oldum ama asilliğimi ve gururumu alıp hafifçe gülümsedim ben hazırım dermişçesine ve toplantı çok iyi geçti Murat Bey beni evime bıraktı . yaklaşık 1 saat sonra da kapıda dikilen bir Ali gördüm , hadi kalk gidiyoruz dedi bende daha nereye diyemeden arabaya bindirdi beni 30 dk süren bir yoldan sonra da beni bir kayığa bindirdi , ama hala yüzüm asıktı çünkü onu artık arkadaş olarak görmeye başladım ... Ordaki gezi de bitince beni eve bıraktı , artık saat çok geç olmuştu bende teşekkür edip içeri girdim , birde Doruk ' un sorularının azabına uğradım...Ama Allah ' ın izni peygamberimizin kavriyle onları da atlattık , şimdi ise uyumam gerek baybay 👋❤💗❤💗❤💗❤💗❤💗❤💗
Umarım beğenirsiniz ...
düşünceleriniz hakkında nazikçe yorum yapıp takip ederseniz ve oy verirseniz çok teşekkür ederim , haftaya yeni bir bölüm ile görüşmek için teşekkürler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Çıkmazı
Teen FictionZengin bir ailenin kızı olan Hayat, çocukluk aşkı Ali'ye aşıktır . Aşık olmasının sebebi ise küçükken doğruluk ve cesaretlik oynarken Ali'nin onu öpmesiyle başlar . O andan beri de beyaz atlı prensi Ali'dir , fakat Ali Hayat'ı sadece kardeşi gibi g...