,,To je Zarra " řekl Liam adělal na níksichtíky ,, Moje dcera " dodal Harry , a já na něj pouze vykulil oči a můj výraz doplŇovala spadlá brada ,, Zavři ten chlebník, vletí ti tam moucha ! " řekl se smíchem Nai ,, No ale jak se námo tak ktomu aby tohle bylo tvoje potřebuješ ženskou ne ?! " ,,No a to je pravda hele Zayne, byla to nehoda , prosím slib mi že až ti řeknu cokoliv , zůstanež v klidu ! a nebudeš višilovat, no možná by to bylo na místě ale slib mi to prosím ! " jen jsem tam stál a koukal na něj jak kdyby mi každou chvíli chtěl říct že to má s mou mámou nebo já nevím ! ,,No víš já a Steffanie ,.. " to už se ve mě vařila voda, bublal jsem už jen pohledem na Harolda, Liam si došel pro jeho dítě a odnesl jí se slovy ,,Musí jít spinkat , " byl jem rád že jí odnesl jelikžo jsem nechtěl aby nemusela koukat an to ja její ,,taťíček,, poletí směr moje pěst,okno,křoví, matička země ,,Harolde tohle jsem si o tobě nemyslel ty si to svoje péro doopravdy neumíš udrže !! ,jako by mě moje pěst ovládala za chvilku ležel na zemi s rozbitým nosem , a teď měl doplněnou sbírku o monokla pod okem ,.. mohl jsem pokračovat kdyby mě Liam a Lou neodrhli, asi to bylo težké mě udržet jelikož jsem měl doopravdy vztek , on znásilnil mou dívku která byla doopravdy ve špatné psychické situaci a ktmu byl ožralý jak prase a po rozchdu ,.. ,,Ty jsi kretén Harolde , v životě ti to neodpustím Stylesy !! , Jsi do prdele !! " ,... odešel jsem do ,,svého,, pokoje , sedl jsem si na postel a přemýšlel , už mi to všechno začalao dávat smysl, toproč odešla, proč se neozvala, proč se Harry chova tak jak se choval , ale proč mi nikdo z nich nic neřekl nebo já ,.. je to tak těžký ,... sešel jsem dolů po schodech a nalil si pití, přitom jsem propaloval Harolda pohledem, den si ledoval své očíčko, aby se z toho neposral, kretén jeden, nejradši bych mu ,...... radši nic, sedl jsem si na křeslo a koukal na něj , on koukal do země a Liam a Lous který nás dělili koukali na televizi , najednou jsem v zámku uslyšel klíče ,...
Steffanie's POV
Odemykala jsem , když jsem otevřela , tohle překvapení bych asi nečekal, hlavu jsem měla převázanu a táhla za sebou mé malé zavazadlo z nemocnice , v mém obýváku seděli 4 kluci které jsem moc dobře znala , Bože co je to s Harrym , on je kdo ho zmlátil aha , tak už jsem to pochopila, nj ženské myšlení je lehké stačil se kouknout jak ho Zayn zabíjí pohedem a bylo to , ,,Že vám za to stojím , jste kreténi jeden jak druhý " řekla jsem místo pozdravu a oni na mě jen nechápavě koukli , ,,To si myslíte že jsem úplně blbá , ty ho tady zabíjíš pohledem ,, ukázala jsem na Zayna ,,a ty tady sedíš jak hromádka neštěstí s modřinama " zakroutila jsem nevěřícně hlavou a v tichu které v místnosti panovalo odešla do svého pokoje, Niall seděl u postýlky a Zarrou a něco jí tam zpíval, potichu jsem k němu přistoupila, asi se mě lekl,,Promiň " pronesla jsem tiše , onse na mě jen usmál , ta písnička kterou zpíval, byla krásná, a mě ukápla slza ,,Děje se něco Steffanie ??" obrátil se na mě s rošk vystrašeným pohledem ,, Já jen ,.. " slzy mi po tváři běhali jako o závod, jsem celkem slabé povahy a ,,je toho na mě moc , promiň " ,, ,,To nic, můžeme si popovídat jestli chceš ? " nabídl mi více než přáteským ale i tonem který byl v tuhle chvíli vhodný a objal mě , děsně mi to chybělo ,. to zabořit se do něčí hrudi , moc mi to chybělo , jeho bílé tryčko mělo černé skvrny od mí řasenky a já vypadala po chvíli jako zombie ,což mi i jeho andělský hlas připoměl ,, Zombie útočí !!? " zeptal se s vtipem v hlase a já se musela uchechtnout,,Promiň já ti ho vyperu,ale teď se dojdu upravit aby se mě Zarruška nelekla a udělám vám nějaké jídlo ,, aby jste mi tu neumřeli hlady " dodala jsem už klidným hlasem , a odešla do koupelny , Ni seděl na mé postely jen v kalhotech ,,Nemáš tu nějaké tričko , já že mi všechno z hotelu přivezou až večer a " nestačil to doříct a hdila jsem po něm černí tričko , on ho zvedl a koukl n mě tázavým pohlede ,,Od kdy tohle máš v šatníku ? " ,,To je moje pižamo " řekla jsem a ukázala na tričko,, Je vypranéa vyžehlené a vlastně skoro nové takže myslím že ti bude ,no a teď šic chci se převléknout" vyhnala jsem ho z mého pokoje , hodně se mi ulevilo , když jsem sešla ve svých šedých teplákách s úženými nohavicemi a gumou u kotníků a černým volnějším tričkem , ti dva na sebe pořvávali a já se rozhodla že vezmu spravedlnost do svých rukou , oba dostali pořádný pohlavek a na ráz se na mě koukli velmi tázavým pohledem ,, Zaprvé Zarra spí takže držte oba huby , jelikož bych se chci v noci vyspat a nestojím o to aby tady pak celou noc probrečela , a zadruhé , pánové, můj dům, moje pravidala ,, Liam na mě koukal z pohovky a chcetal jsem jak jsem jim to nandala Louíí jen pronesl ,, No , já říkal že to není jen ustrašené koťátko, ale pořádná šelma " jejich pohledy i s mým se dostali k Louíímu , ten jen pokřčil rameny , v tom se tam přihnal Nai a s jeho typickou hláškou ,,Co bude k večeři ,, nás pozdravil ,.. No jestli se takle budete dál chovat tak nic !! řekla jsem o odešla do pokoje zkontrolovat zaru , najednou jsem ucítila nečí dech na mém krku ,...
Další dílek je tady, pro příští tu musí být 4votes+ jinak nic :( , kdo tam je co myslíte, sama nevím koho tam mám dát :D
Adélka :3
ČTEŠ
Story of my life - Sempra- One Direction
FanfictionPříběh o 18ti leté Steffanie která do onenosudného dne bude žít krásný život po boku své vrané klisny,je 1D vino za onen nešťastný osudný den ??!Bude Sempra žít ?