Na szczęście udało mi się wyjść z zakładu niezauwazalnie. Wsiadłam do samochodu i pojechałam w stronę mojego domu. Zaczęło padać. Włączyłam wycieraczki. I dopiero wtedy zauważyłam TO.
No nie, kolejna karta?!
Zatrzymalam się na światłach i wysiadlam z auta. Szybko wzięłam kartę i wsiadlam do samochodu. Ja i karta byłyśmy całe przemokniete deszczem.
Taka sama karta jak dwie poprzednie. Czy to oznacza, że Joker mnie śledzi? Ale po co? I jak? Jak on podrzuca mi te karty skoro jest zamkniety w celi? Muszę koniecznie jutro się go o to zapytać!
Byłam taka zamyslona, że aż nie zauważyłam jak weszłam do mojego mieszkania. Zdjelam mokre ubrania i założyłam duży T-shirt i krótkie spodenki od piżamy. Wzięłam herbatę oraz laptop i usiadłam na kanapie. Włączyłam jakiś film ale nie mogłam go obejrzeć. Ciągle myślałam o Jokerze i o jego kartach.
Czemu on to robi? Czy chce mi coś przez to przekazać? Cos powiedzieć?
Wyłączyłam komputer i odstawiłam go na szafkę obok. Położyłam się na kanapie i przykryłam się kocem. Patrzyłam przez okno na ulewę. Po jakimś czasie zasnęłam. Śniło mi się, ze uciekam razem z Jokerem z Gotham i mieszkamy razem w jakimś wierzowcu. To był piękny sen ale obudził mnie dźwięk przychodzącej wiadomości w komórce. Wzięłam telefon do ręki. Ktoś do mnie napisał.
NIEZNANY NUMER: Hej, Harleen chciałbyś się spotkać dzisiaj po pracy? Moglibyśmy pójść na kawę ;) Guy
Nie no, jasne, że cjce się dzisiaj z tobą spotkać, co z tego, że ciebie nie lubię... Moment ale jak to dzisiaj?
Spojrzałam na telefon. Była 7:37!
Ja się do pracy spóźnię!
W pośpiechu umyłam sie, założyłam byle jakie spodnie i sweter. Włożyłam Vansy i narzuciłam na siebie płaszcz, bo nadal padało. Wzięłam torebkę oraz telefon i wyszłam z mieszkania. Prawie zapomniałabym je zamknąć. Szybko wsiadlam do samochodu i pojechałam do pracy. Na czerwonym świetle na skrzyżowaniu ułożyłam potargane włosy w kok.
Jeju, jak ja wyglądam bez makijażu. Dobra, w pracy się umaluje, a teraz to ja muszę dojechać do pracy jak najszybciej.
Dziękuję Wam wszystkim, że czytacie moje opowiadanie o Harley i o Jokerze ;* zapraszam Was na kolejne moje opowiadanie ,,Can you love me again?" To opowiadanie o Margot i Jaderze. Mam nadzieję, że spodoba Wam się tak samo jak ,,Zakochana w szaleńcu" 😇
CZYTASZ
Zakochana w szaleńcu
Fanfic,,Zakochana w szaleńcu" to opowieść o Harley, która jest zakochana na zabój w Jokerze. Zostaje przez niego wciagnięta w morderstwa, kradzieże oraz w szalone życie Jokera. Czy uda jej się żyć przy Jokerze? Czy Joker tak samo będzie ją kochał, tak jak...