Elválaszthatatlanok

360 41 0
                                    

Matt szemszöge 

Egy percre sem, akarom magára hagyni Juliet. Ne akarom hogy baja essen.

A lány békésen szuszogott az ágyon miközben én a tükör előtt álltam. Tudom hogy nem segítene ha összetörném azt az átkozott tükröt, még is késztetést érzek hogy megtegyem. Ökölbe szorított kezemre siklik tekintetem, majd megint a tükörre nézek. Megemelem a kezem, majd belecsapok a tükörbe, ami kisebbnél kisebb  darabokban hull a földre, miközben a kezeimet összevágják a szilánkok. Julie felül az ágyban, majd mikor megtalálja a zaj forrását, felpattan az ágyból majd hozzám siet.

- Matt. Remegő kezecskéit körém fonja. - Matt, mit csinálsz. 

- Semmit, semmit Julie. Becsukom fáradt szemeimet. - Tönkre tesz minket, és mi nem teszünk ellene semmit. Érzem hogy a könnyeim lefolynak az arcomon, miközben én egy üvegszilánkot szorítok a kezemben. 

- Azért nem teszünk ellene, mert felesleges lenne. - Vagy talán még is, de azt neked el kell fogadnod, vagy így vagy úgy de mi sosem maradhatnánk együtt. Zokogva bújik ölelésembe, mire nekem a kezemből kiesik a szilánk. Átkarolom törékeny testét, miközben ő a mellkasomba temeti az arcát.  

- Fáj, annyira fáj. Puszilom meg a feje búbját, miközben szorosan tartom. - De soha ne feledd el hogy ha te mész én is veled megyek. 

Igen tudom rövid lett és szar rész :(  Ne haragudjatok, de most elég pocsékul érzem magam, megpróbálom kicsit összeszedni magam, és jobb részeket hozni :)

Érthetetlen érzelmek  II.-III. évad -  Ments meg!Where stories live. Discover now