*dunya point of vieuw*
Ik zit nog steeds in de ambulance. Het is doodstil. Ik mis haar zo. Hopelijk knokt ze voor haar leven. Ik kijk naar haar polsen. Er hebben glasscherven in gezeten. Dit wordt een groot litteken. Maar zij ziet er niks van terug. Want ze is er niet meer. Ik aai zachtjes over haar haar. Het is raar om haar zo te zien liggen. En stom natuurlijk. We hadden gewoon op moeten letten. Dan was ze er nog geweest. Maar we waren te laat. 5 minuten te laat. De deuren worden opengedaan. Ik stap uit. Ik probeer de ambulance broeders bij te houden maar ze gaan te snel voor mij. De deur word voor me dicht gegooid. Ik ga op de stoel zitten en haal mijn handen door mijn haar.
'Dunnie gecondoleerd' zegt Dana.
Ik negeer iedereen en loop weg. Ik bots tegen Kaj op
'Sorry' kan ik alleen maar uit mijn mond krijgen.
'Dunnie het is niet jou schuld. Het is die van mij. Ik had er inderdaad achteraan moeten gaan.' Zegt Kaj.
Ik knik alleen maar. Ik wil weglopen maar Kaj houd me tegen. Ik druk hem van me af en loop weg. Hij kijkt me nog even aan en loopt daarna veder. Ik ga naar instagram en post een berichtje.Lieve Lauren.
Vandaag is het zover. Je bent er niet meer. Je bent gewoon weg.
Dit was de foto die we maakten een paar dagen voordat je werd ontvoert en doodging. We hadden toen nog super veel gelachen. Ik mis je zo. Je voelde echt als een zusje voor mij. Ik was blij om je te leren kennen. In de hemel ben je veilig en zal niemand je ooit nog pijn doen. Ik hou van je.
Kusjes Dunya.❤❤Ik sluit mijn telefoon af en let weer op de weg. Er klinkt overal getoeter van auto's. Oops ik loop gewoon op de auto weg. Dit was niet mijn bedoeling. Ik loop snel van de autobaan af en ga op de stoep lopen. Mijn mascara is helemaal uitgelopen. Ik hoop dat Lau het red. Want ze verdient dit niet. Ze heeft Kaj weer levend gemaakt. Dat is toch een wonder. Zoiets kan helemaal niemand. ik krijg allemaal berichtjes onder de foto die ik een paar minuten geleden op Instagram heb gepost. Maar eentje spreekt me echt aan. En is met heel veel moed en liefde geschreven.
*Berichtje*
Lieve Dunya.
Heel veel sterkte met alles. Ook je broer Kaj heel veel sterkte.
Ik leef met jullie mee, het is inderdaad moeilijk om iemand te verliezen. Vooral je zusje.
Ik heb dit zelf ook mee gemaakt. En het is inderdaad pijnlijk. Maar je moet aan alle leuke dingen denken. Als je van haar houd blijft ze je steunen met alles. Iedereen zal je gaan steunen. Dat zeg met een hand op mijn hart. Ik hoop dat je me gelooft. Het kan soms best wel lastig zijn in moeilijke tijden maar daar helpt iedereen je doorheen. Dat weet ik zeker. En een tip. Als er iets is of je moet huilen. Gooi alles eruit. want dan ben je er vanaf.
Kusjes. Ilana.*einde berichtje*
Wacht dit berichtje is van Ilana. Waarom heeft ze me dit nooit verteld. Maar ik ben blij geworden van dit berichtje. Het is met heel veel liefde geschreven dat weet ik zeker.
JE LEEST
Verhekst. B-brave (VOLTOOID)
VampireWanneer je favoriete boy van je leukste boyband een vampier blijkt te zijn en je omtovert tot een vampier. Maar wie is diegene en zijn de andere boys ook een vampier of is alleen hij het. En heeft hij een doel waarom hij je als vampier wil hebben? D...