_CHANYEOL_: ahahah.... awk nie kan dri dulu xpernah berubah... sme jer perangai... sebenarnya..budak lelaki dlm gambar itu saya semasa kecil... awk x percayakan kalau sye cakap kite pernah jumpa waktu kecil?
*NAMA KORANG* :hurmm of course lah *PARK CHANYEOL* kowt... members grup terkenal EXO tu!
_CHANYEOL_: ahahah.... ya sye x nafikan yg kita pernah jadi kawan yg sgt akrab waktu kecil dahulu... budak kecil perempuan dlm gambar tu lah awk semasa kecil... tapi.. (CHANYEOL tunjuk riak sedih dan menitis kan air mata)
*NAMA KORANG* : woah jinjja!! Bias sye yg sye amat syg selama nie kawan baik sye!! Aigoooo... xpi aper? Knaper awk menangis... awk...
_CHANYEOL_: hurmm...awk tau tak mcm mne awk boleyh lupakan semua kisah persahabatan kita selama nie? ....
*NAMA KORANG* :huh?!...mwo?
_CHANYEOL_: *flashback* ....sebenarnya huh! Bkn kita berdua sahaja yg berkawan sgt akrab tetapi noona sye, park yoora dan noona awk, suzy adalah kawan yg sgt akrab... sya, awk,suzy dan yoora berkawan baik sehingga digelar sweet couple...xpi semua itu hancur musnah punah kerana suatu kejadian teruk yg menimpa awk...
CHANYEOL BERHENTI BERCERITA LALU MENANGIS...
*NAMA KORANG* :awk kenapa menangis sye masih hidup kan? So? Kenapa nie?
_CHANYEOL_: huh... suatu hari yoora dan suzy ingin ke sebuah mall utk menghabiskan masa utk shopping ...awk pown turut ikut.. sewktu itu.. noona sye bru sahaja belajar memandu.. jadi, noona cubalah memandu kereta ke mall tersebut... saya tidak ikut bersama waktu tu ..... huh *MALANGNYA* kereta yg dipandu oleh noona sye terbabas lalu terbalik...
*NAMA KORANG* : huh!? lepastu!?
_CHANYEOL_: noona sye dn noona suzy... hanya cedera ringan.. tetapi awk..... (menangis dan memeluk krg)
*NAMA KORANG* : huh syaa!?
KORANG TURUT MEMELUK CHANYEOL.. KRG CUBA MEMUJUK CHANYEOL SUPAYA BERHENTI MENANGIS DAN MENERUSKAN PENCERITAANNYA..
_CHANYEOL_: Aaa ....awak...
#hope u enjoy reading it!! Kamsahamnida 4 reading!!! I NEED YOUR *FEEDBACK* AS A READERS!! KAMSAHAMNIDA!! SARANGHAE😘
YOU ARE READING
SEOUL UNIVERSITI'S MEMORIES
RomanceAhoy! This fanfic is very very very speacial for chanyeol stan, chanyeolwifeu, chanyeol saeng and whatever chanyeol .. it will be so amazed... cause im chanyeol wifeu too.. bahahaa.. this story is abaout Exo ot12 bcoz I really miss our galaxy, ou...