"EP20"

42 10 0
                                    

*TIBA-TIBA CHANYEOL MELUTUT MEMANDANG KRG*

CHANYEOL MEMANDANG MATA KORANG... KORANG MEMANDANG MATA CHANYEOL...

_CHANYEOL_:  ~nama korang~ sudi tak mlm nie dinner ngn yeol? Saranghanda (hulurkan bunga ros)

BELUM SEMPAT KRG NAK AMBIL BUNGA ROS....

*NAMA KORANG* :arghhh!! Huh apahal die masuk dlm mimpi aq nie... eeee argh!

SELEPAS YEOL MENGHANTAR KRG PULANG KE RUMAH KRG TERUS TERTIDUR DI ATS KATIL...

*NAMA KORANG* :mcmmne aq boleh mimpi mcm nie.... aigoooo!!! OMMA! (Jerit kuat2)

_SUZY_: ~nama korang~ mwo? Knape jerit cam org gila nie ...dh pukul 12 dh nie...

*NAMA KORANG* :hah pukul 12?! Hehe mianhae eonnie... aniya gwenchana... hehe..

_SUZY_ :hurm yerlah... tulah spe suruh tido x mandi... kan dh mimpi bkn2..

*NAMA KORANG* :huh yelah... dhlh nk mandi...

_SUZY_: nae ka! Eonnie nk tido.. jalgayo..

*NAMA KORANG* :jalgayo... saranghae...

_SUZY_: nado...  (buat muka comel)

~SKIP~

HARI BERGANTI HARI... SEJAK KRG MENGETAHUI YG CHANYEOL ADALAH SAHABAT BAIK KRG..SEJAK KECIL..KRG BERASA SUATU PERASAAN ANEH TIMBUL DI HATI KRG... ADAKAH CINTA? X.... KRG X PERNAH PERCAYA PADA CINTA MANUSIA.. KERANA CINTA.. KRG PERNAH JATUH... KERANA CINTA.. KRG PERNAH LALAI.... TETAPI KRG TAK BOLEH TIPU DIRI SENDIRI! YG KRG MMG AMAT SUKA DKAT  YEOL... YAH ANIYA!

SETELAH MENDAPAT PERSETUJUAN DGN SUZY EONNIE... KRG DIBENARKAN KE DORM EXO DGN JIHYO... JINJJA?! BESTNYAAA... KRG BERASA SEAKAN-AKN INI ADALAH MIMPI! ANIYA.. INI REALITILAH!

*SESAMPAI SAHAJA DI DORM EXO*

_SUHO_: yah annyeoung hasaeyo ~nama korang~ ngn JIHYO! ...kamsahamnida sbb sudi dtg sini.
....ni bilik KrG berdua... (bawa krg masuk dlm sebuah bilik yg amt besar dn cantik )

_ SONG JIHYO_: woah.. yah kamsahamnida besarnya bilik nie... cantik plak tu! ..

*NAMA KORANG* :yah kamsahamnida!

*TIBA-TIBA*

_SEHUN_ :arghhhh...

~BERSAMBUNG~

#kamsahamnida 4 reading! Hope u enjoy it !...chingu yahh... i need your *feedback* ! Kamsahamnida saranghae.... xoxo 😘



SEOUL UNIVERSITI'S MEMORIES Where stories live. Discover now