KURŞUN

10.8K 436 243
                                    

( Medya : Lander , Ajax ve Keril )

  
   Lander ' ler yemek hazırladıklarında masaya oturduk.

   Bense yemeğimi yemiyordum , çatalla resmen işkence yapıyordum.

" Neden yemiyorsun " dedi Lander bana

  Omuz silktim.

" Ben yemek yemem " dedim

  Yani yemiyor sayılırım. Arada kızların zorla yedirdiği bir kaç şey oluyor o kadar.

" Neden " dedi Keril

" Orası sizi ilgilendirmez " dedi Bella dişlerinin arasından

" Tamam sakin. " dedi Ajax

   Evren ona bakıp hareket çekti. Ve hiç bir şey olmamış gibi yemeye devam etti. Erkekler ise sırıtıyordu. Böyle davranmamız hoşlarına gidiyor herhalde.

    Yemeğimiz bitince masayı onlar toplamaya başladı. Biz kılımızı kıpırdatmıyorduk.

" Buradan kaçmamız lazım " dedi Bella

   Evet anlamında kafa salladım.

" Ama bahçede nerdeyse yüz silahlı koruma var ve bizde silah yok. " dedi Evren

  Landerlerin gelmesiyle sustuk. Karşımızda ki koltuğa oturdular. 

  Bizse kızlarla çatık kaşlarla oturuyorduk. Kollarımı birbirlerine bağlayıp karşımdaki 3 mala baktım. Elbette bunu ödeyeceklerdi.

   Ayağa kalkmamla bana baktılar.

" Nereye " dedi Lander

" Mutfağa su içicem. Onu da mı sana sorucam " diye bağırdığımda hepsi elleriyle kulaklarını kapatmıştı.

   Sabır çekerek mutfağa girdim. 
  Buzdolabından bir şişe su aldım.
  Dolaplardan birine yönelip bardak aldım.  O sırada gözüme kenarda duran kibrit kutusu kaydı.

   Hızla onu alıp şortumun cebine sıkıştırdım. Suyumu da içip salona geri girdim.

  Bu mallara yaptıklarını ödetecektim.

    Kızların yanına gidip oturdum.

" Kızlar yukarı çıkalımmı " dediğimde tamam anlamında kafa salladılar.

   Erkekler arkamızdan bakarken biz bir odaya girdik.

   Kapıyı kapattım. Yatağın üstüne oturdum.

  Kibriti çıkardım cebimden.

" Buradan kaçtığımızda bu kule gibi evide yakıp gidicez." Dediğimde hepimiz bir kahkaha patlattık.

" Şimdi şu odada işimize yarayacak bir şeyler arayalım" dedi Bella

   Onu onaylayıp aramaya başladık. Odadaki dolaplara çekmecelere bakıyorduk.

   Evren odadaki banyodan bize seslendi.

  Bellayla yanına gittik. Evren banyodaki bir dolabın kapaklarını açtı.

  İçine baktığımda sırıttım.

   Burada değişik ilaçlar vardı. Hepsini alıp üstlerine bakmaya başladık.

   Elimde ki ilaç kutusuna baktım. Fazla içildiği taktirde ölümcül bir ilaçtı. Bunuda şortumun cebine tıktım.

   Bella elindeki bir ilacı salladı.

Karanlık Kız 2 ( Siyah Ve Beyaz)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin