Napsané z pohledu Martina...
Rano jsem vstal brzo, abych si stihl nachystat veci na výlet na Hawaii s Kovym. Promnul jsem si oči a protáhl se. Šel jsem do koupelny vyčistit si zuby a učesat vlasy. Poté jsem šel do kuchyně vzít si snídani. Jako vždy jsem si dával lupínky s mlékem a jablko k tomu. Jak mile jsem dojedl šel jsem zpět do pokoje se převléct a sbalit věci do kufru. Ještě před odchodem z domu jsem zavolal Kovymu. Vzal jsem si mobil a vytočil jeho číslo. "Ahoj Kajiku" pozdravil jsem a zasmál jsem se. "Ahoj Martine, víš dobře že nemám rád když mi říkáš Kajiku." Řekl lehce naštvaně. "Tak promiň, jen jsem se chtěl zeptat jestli už jsi nachystány?" Řekl jsem klidně a vyšel jsem z domu a před schody jsem čekal jestli už jde."ano otoč se" řekl se smíchem. Otočil jsem se a za mnou stál on. Zasmál jsem se a zavěsil. "Aha co tu děláš? " Řekl jsem a zasmál se. "Šel jsem ti naproti." Řekl a zasmál se. "Dobře tak jdeme?" Řekl jsem klidně a usmál se. "Jasně " řekl pousmál se. Vzal jsem si do ruky kufr a vyšly jsme. Po cestě na letiště sme si kecali o všem možném.
Tak,tak sme stihly vběhnout do letadla a posadit se na naše místa. Oba jsme si oddechly a se smíchem se na sebe podívaly. "To bylo o fous" řekl jsem s úsměvem na tváři. Vzal jsem si baťoh a vytáhl z něj noťas a našel jsem si nějaký film. Chvíli jsem se díval, ale poté jsem usnul. Kovy taky spal tak sem byl bez obav že by mě mohl vyfotit.O 3 hodiny později...
Když jsem otevřel oči zjistil jsem, že se na mě Kovy dívá. "Co je?" řekl jsem zmateně. "Už budeme přistávat." řekl s úsměvem. "Hmm vypadá roztomile s tím překrásným úsměvem." pomyslel jsem si a nevšiml, že na sebe pořad koukáme jako nějaký paka. Radši jsem odvrátil zrak a koukal se z okna, aby to nebylo moc divné. Byly jsme uz na letišti a letadlo se pomalu zastavovalo. Vzaly jsme si kufry a pomalu šli ke dveřím. Letuška nám otevřela dveře a my jsme vyšly ven a směřovaly na zastávku s busy. "V kolik že to jede?" zeptal se mě Kovy. "V 13:50" odpověděl jsem mu. "Je 13:47" řekl a rozhlížel se, kde je bus. "Tam je"