Darkcat:
•Bu akşamki yemekler benden~İşte o an, Kyungsoo'nun tam olarak sıçtığı noktaydı. Sabah annesi önemli bir konu var diyip çağırdığında başına geleceklerden tamamen habersizdi. Bu durum başına bir iki ay önce gelmiş olsa o zamanlar belki itiraz etmeyi istemezdi. Oysa şimdi Jongin vardı ve görücü usulü bir randevuya gitmek, istediği son şey bile değildi.
Wiccat:
•Jongin, bir şey söyleyeceğim ama hemen parlama tamam mı?Tabii ki kızacaktı. Kim sevgilisinin başka biriyle randevuya çıkmasına kızmazdı ki? Hayır diyebilirdi, ailesine zaten bir sevgilisi olduğunu açıklayabilirdi. Kendisi de bunun farkındaydı. Affedilir bi yanı yoktu. Sabah annesi gözünün içine hevesle bakıp bir cevap beklerken o an düşünebildiği tek çözüm yolu kızla buluşup durumu ona kibar bi dille açıklamaktan geçmişti.
Darkcat:
•Kötü bir şey mi oldu?
•Hasta mısın? İstersen profesör derse girmeden kaçabilirim, geleyim mi?Tamamen. Bok. Gibi. Hissediyordu. Jongin liseli bir çocuğu kıskanan biriydi. Durumu öğrenince kriz geçirmesi bile olağan bir tepkiydi.
Wiccat:
•Hasta değilimDarkcat:
•O zaman... Kötü bir şey oldu?Wiccat:
•Annem benim için görücü usulü bir randevu ayarlamışDarkcat:
•Ve?Wiccat:
•Bu akşam kızla buluşacağızDerin bir nefes alıp telefondan gözünü ayırmadan gelecek cevabı bekledi. Biraz süre geçmiş olmasına rağmen beklediği cevap gelmedi.
Wiccat:
•Bir şey söyleDarkcat:
•Ne dememi bekliyorsun?Wiccat:
•Buluştuğumuzda ona sevgilim olduğunu söyleyeceğimDarkcat:
•Ona ne söylediğin umrumda değil, o konuda bir endişem yok zaten
•Sadece şunu merak ediyorum, bu kız annenin evlenmen için öne sürdüğü ilk ve son kişi mi olacak sanıyorsun? Biliyorsun, ailelerin çocuklarının evlenmesini istediği yaşa geldin ve bir sevgilin olduğunu bilmiyorlar.Wiccat:
•Onlara bunu açıklamanın kolay olmadığını biliyorsun, biraz zamana ihtiyacım varDarkcat:
•Derse giriyorum şimdiWiccat:
•Kızgın mısın?Darkcat:
•Görüşürüz KyungsooAldığı son mesajla saçlarının diplerini çekeleyip kendisini sırt üstü yatağa bıraktı. Hayatı boyunca içinde bulunduğu en sikko durumdaydı.
•••
Restoranın içine girdiğinde onu karşılayan görevli eşliğinde adını annesinden son anda öğrendiği kıza doğru ilerledi. Buluşma yerine kızdan sonra gitmiş olması kaba bir hareket olmuştu, farkındaydı ama kızın buluşma saatlerinden önce gelmiş olması onun hatası değildi.
Annesinin rezervasyon yaptırdığı masanın yanına geldiğinde onu görünce geniş bir gülümseme sunup ayağa kalkan kıza elini uzattı. Ne olursa olsun kıza asker arkadaşı muamelesi yapmak istemiyordu. Yine de usulen de olsa elini sıkmaktan daha öte bir selamlayış sunamayacaktı.
"Merhaba."
Masadaki yerini aldıktan sonra hafifçe gülümseyerek söyledi Kyungsoo. Pat diye konuya giresi geliyordu ama hayvanlığın lüzumu olmadığını düşünüp biraz muhabbet ettikten sonra açıklamaya karar verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meow =(∩o∩)= •KaiSoo• √
FanficSapık bir uke ve aptal bir semenin mevcut bulunduğu fic tanesi... Gelsene, okuruz~ ••• Arkadaşlar, kedilere antipatiniz ya da alerjiniz varsa fici okumayın lütfen. Adından da anlaşılabileceği gibi bu ficte kedilere yer verdim. Yani önünüze aniden bi...