Περιγραφή προσώπων:
Χρήστος: 18 χρονών, ψηλός, αρκετά γυμνασμένος, με καστανά μαλλιά και μάτια. Ο μεγαλύτερος της τάξης. Κάνει παρέα με τον Ερμή και τον Μπράιαν, αλλά ο κολλητός του είναι ο Μπράιαν. Γενικά αρκετά καλή συμπεριφορά, αλλά εκνευρίζεται πολύ όταν κάποιος επιμένει στο δικό του.
Μπράιαν: 17 χρονών, όχι ιδιαίτερα ψηλός, με μαύρα μαλλιά και πράσινα μάτια. Κολλητός του Χρήστου από πολύ παλιά. Είναι αρκετά επιφυλακτικός σε καινούρια άτομα, αλλά πολύ φιλικός όταν εξοικειωθεί μαζί τους. Του αρέσουν πολύ τα λούτρινα, αν και δεν το έχει πει σε κανέναν εκτός από την κοπέλα του την Άννα.
Άννα: 16 χρονών, νορμαλ αναλογίες σώματος. Κοπέλα του Μπράιαν. Τα χρώματα των μαλλιών της ποικίλουν, καθώς αλλάζει χρωμοσαμπουάν το ένα μετά το άλλο. Της αρέσει πολύ αυτό, αλλά δεν μπορεί να αποφασίσει ακόμα ποιο της ταιριάζει. Κάνει παρέα με όλες της τάξης,αλλά περισσότερο με την Ιωάννα και τη Μαρίνα. Της αρέσει ο χορός πολύ και θέλει να ασχοληθεί επαγγελματικά. Η συμπεριφορά της μπορεί καμιά φορά να αποδειχτεί επικίνδυνη, αλλά σε μέσες άκρες είναι πολύ πρόθυμη να βοηθήσει τον οποιοδήποτε.
Ιωάννα: 17 χρονών, αρκετά γυμνασμένη αφού είναι μανιακή με τη γυμναστική και το χορό. Γνώρισε τη Μαρίνα και την Άννα όταν άρχισε χορό στα 10 της. Το όνειρό της; Να γυρίσει τον κόσμο και τελικά να βρει την αγάπη της. Αρκετά δυναμική και με αυτοπεποίθηση. Αυθόρμητη και πολύ αστεία όταν θέλει. Είναι κοινωνική και αυτό τη βοηθάει στο να κάνει νέες φιλίες.
Μαρίνα: 16 χρονών, σχετικά ψηλή με μαύρα μαλλιά και μάτια. Γενικά δεν της αρέσουν οι αλλαγές. Όσο πιο μεγάλες τόσο το χειρότερο. Συνήθως αυτή είναι που δημιουργεί τσακωμούς, αλλά αμέσως καταλαβαίνει το λάθος της και ζητάει συγγνώμη. Οι φίλες της την έχουν μάθει πλέον και έτσι δεν την παρεξηγούν, αλλά καμιά φορά γίνεται ανυπόφορη. Δεν έχει ακόμα πολλά σχέδια και ιδέες για το μέλλον της, αλλά δεν αγχώνεται για τίποτα. Οι γονείς της έχουν χρήματα και έτσι μπορεί να έχει ό,τι θέλει.
Δήμητρα: 17 χρονών, μέτριο ύψος και καστανόξανθα μακριά μαλλιά. Ντροπαλή με όλους και με όλα. Δεν έχει κολλητή από το χορό, αλλά τους συμπαθεί όλους από την τάξη, και έτσι κανείς ποτέ δεν έχει πρόβλημα μαζί της. Είναι ταλεντάρα στο χορό, αλλά η ίδια είναι πολύ μετριόφρων για να το παραδεχτεί.
____________________________________________________________
Συνέχεια ιστορίας:
Η Νεφέλη περπατούσε με γρήγορο βήμα με προορισμό τη Σχολή. Η κΓουόκερ είχε παραχωρήσει σε κάθε επιτυχόντα χωριστά, κάποιες ώρες την αίθουσα. Είχε ήδη χάσει 10 λεπτά από την ώρα της και ο χρόνος ήταν μετρημένος. Άσε που κόντευε να βρέξει. Μέχρι να φτάσει είχε ήδη ιδρώσει και έτσι άρχισε αμέσως με τη χορογραφία.
Ήταν τέλη Σεπτεμβρίου και όλοι είχαν μπει πλέον σε μια καθημερινότητα. Η Νεφέλη είχε φτάσει τη χορογραφία της στα 3:40 λεπτά και δεν έμενε παρά μόνο το φινάλε. Το πιο δύσκολο παρτ.
Έβαλε τη μουσική ,που την είχε διαλέξει η ίδια, και πήγε στο κέντρο της αίθουσας.
Άρχισε να μαρκάρει τη χορογραφία και όταν έφτασε εκεί που είχε σταματήσει την προηγούμενη φορά, άρχισε να αυτοσχεδιάζει το φινάλε. Έτσι έβρισκε τη χορογραφία. Της φαινόταν πολύ πιο απλό ενώ ακούει τη μουσική να αυτοσχεδιάζει, παρά να έβγαζε τη χορογραφία χωρίς τη μουσική πρώτα. Έτσι κι αλλιώς όταν ακούς τη μουσική χορεύεις έτσι όπως τη νιώθεις.
Έπειτα από μισή ώρα, έκανε ένα μικρό διάλειμμα για νερό. Εκείνη τη στιγμή είδε το κεφάλι της Δήμητρας να ξεπροβάλει πίσω από την πόρτα δειλά δειλά. Η Νεφέλη αμέσως πήγε και έκλεισε τη μουσική.
-Χευυ Δήμητρα! Πώς και από 'δω;
-Γεια Νεφέλη! Συγγνώμη που σε διέκοψα, αλλά ήθελα να σου μιλήσω.
-Σιγά δεν πειράζει πες μου τι τρέχει;
-Ο Χρήστος...
-Ο Χρήστος τι;
-Εε να...εγώ...μου αρέσει!
-Ωωω αλήθεια;;
-Μη με κοροϊδεύεις χαζηη...αφού είναι πανέμορφος...και χορεύει μαγικά! Γι'αυτό δεν είχα αμφιβολία ότι θα τον διάλεγαν κιόλας.
-Ωραίος είναι...μμναι...δε λέω.
-Ξέρω που το πας...Σου αρέσει ο Ερμής έτσι;
-Πού το ξέρεις;;
-Έλα ρε Νεφέλη που θα μου πεις πως δε φαίνεται κιόλας. Κάθε φορά που σε κοιτάω χαζεύεις πάνω του! Δε σημαίνει πως επειδή δε μιλάω τόσο, δεν ξέρω τι γίνεται γύρω μου!
-Έχω μείνει λίγο...τεσπα, πουθενά έτσι;
-Χμμ για να σκεφτωω...
-Χαχαχ τελείωνε με αυτό το υφάκι.
-Καλά μωρέ...έτσι κι αλλιώς σε ποιον να το πω ;
-Τεσπα εγώ θα συνεχίσω την πρόβα γιατί μου μένει μόνο 1 τέταρτο. Αν θες κάτσε να με κοιτάς.
-Ναι βασικά έχω πρόβα μετά από εσένα, οπότε νομίζω ότι θα κάτσω.
-Αχ τέλεια! Θα έχω και κοινό!
Νεφέλης POV
Δεν ξαφνιάστηκα που της αρέσει ο Χρήστος. Βασικά φαινότανε αρκετά. Απλά την ήξερα ως ντροπαλή και ευαίσθητη, επειδή δε μας μίλαγε σχεδόν ποτέ για να μας πει τα νέα της και είπα να κάνω ότι δεν ξέρω. Αλλά μετά αυτή πήρε φόρα και τα άδειασε όλα. Τι θα πει: σου αρέσει ο Ερμής έτσι; Τεσπα δε με νοιάζει που το ξέρει αρκεί μη μας αποκαλύψει καμιά τελείως άλλη Δήμητρα και πάει να το διαλαλήσει. Πρέπει να αρχίσω να τη μαθαίνω γιατί αν περάσουμε και οι δύο από τους κριτές θα μένουμε μαζί για το υπόλοιπο της χρονιάς!
______________________________________________________
Γεια σας!!😀Τι κάνετε;; Εγώ τέλεια γιατί είμαι στις καλύτερες διακοπές έβερ! Ναι το ξέρω ότι σας είχα παρατήσει για αρκετές μέρες, αλλά δεν προλαβαίνω να κάνω κ πολλά έτσι όπως ταξιδεύουμε συνέχεια...εσείς πώς τα περνάτε;;; Γράψτε στα comments😉 Όσο για την περιγραφή προσώπων που σας τα έβαλα όλα μαζεμένα, το ξέρω ότι είναι δύσκολο να τα θυμάστε όλα, αλλά μην ανησυχείτε δε θα πέσει τεστ σε αυτά😂θα τα μάθετε καθώς εξελίσσεται περεταίρω η ιστορία. Αυτά από εμένα!😘Βββ
#Βανέσσα
BẠN ĐANG ĐỌC
The dance world!
Phi Hư CấuΗ Νεφέλη είναι μία δεκαεξάχρονη χορεύτρια . Έχει μια δίδυμη αδερφή την Έβελιν και μαζί με τους γονείς της μένουν στην Καλαμάτα. Τα οικονομικά τους δεν είναι τόσο καλά, όμως με ένα αναπάντεχο γεγονός τα πάντα θα αλλάξουν...