Sabah alarm sesiyle uyandım.Dün unutmadan saatini kurmuştum.Savaş hâlâ uyuyordu.Bende o kalkmadan kahvaltı hazırladım.Bi kaç birşey eksikdi.Onlarıda hazırlamaya başladım.
O sırada telefonum çaldı.Odamda unutmuştum.Allah kahretmesin ya! Şimdi Savaş uyanacak. Hemen aceleyle odaya koştum. Ama telefonumun sesi kesilmişti.
Odaya girdiğimde Savaş'ı sinirli bi şekilde gordum. Hemen Savaş'ın yanına gittim.
'Savaş noldu??' dedim. Savaş bana doğru döndü.
'N'olacak eski SEVGİLİN aradı.' dedi bağırarak.Nasıl yani o ne yüzle arıyordu ki?
'Savaş noldu düzgünce anlatır mısın?' Savaş'ın gözlerinden ateş çıkıyordu.
'Daha ne alatıyım. Eski SEVGİLİNmiş. Ama eski olup olmadığını sen söyle.' ne demekti bu? Nyi imâ etmişti?
'Ne diyorsun Savaş?'
'Sen eski sevgilini niye bana söylemiyosun?!'
'Kendin söylüyorsun ESKİ' neden bu kadar kızmıştıki bana?Ben ne yapmıştım?
'Benim işim var. Çıkmam gerek' dedi ve gitti.İnanamıyorum ya! Niye kızmıştı? Aklım almıyor.
Bu konuyu düşünmeden duramuyordum.4 saat geçmişti. Ama hâlâ Savaş gelmemişti. Ben tam bunu düşünürken Savaş kapıdan içeri girdi. Eli sarılıydı. Hemen yanına koştum.
'Savaş noldu eline?' diye merak içinde sordum.
'Hiç... Ben yorgunum yatıyorum' dedi ve yukarı çıktı. Neydi bu şimdi? Acaba nolmuştu? Daha fazla dayanamayıp yukarı çıktım. Savaş'ın gözleri açıktı. Birşeyler düşünüyordu. Ama neler?
'Savaş noldu? Anlatır mısın?' dedim. Savaş bana döndü ve tekrar önüne baktı.
'O ........... eski sevgilinden kurtuldu!' dedi.Nasıl yani öldürmüş müydü?
'Napıl yani ,n'aptın?' dedim, ürkek bir şekilde.
'Yurt dışına paketledim o ...........'
'Ay ben de ne sanmıştım?' ohhh rahatlamıştım.
'Müsadenle şimdi dinlenebilir miyim?'
'Tamam ya! Dinlen' dedim ve odadan çıktım. Kendi odama girdim. Geceliklerimi giyip bende yattım.
Fakat ben uyuyamadım. Bi boşluk vardı. Savaş' tı tabiki. Küçük ve sessiz adımlarla odaya girdim. Savaş uyuyordu. Bende gidip yanına kıvrıldım. Savaş beni hemen saramaladı ve uyuduk.