~First day...FUCK!~

27 0 0
                                    

  Ughhh...prima zi de clasa a 12-a...în momemtul ăsta îmi doresc să nu mă fi născut.Anyway...să mă prezint...deci sunt Vanessa Cross,am 18 ani,am 1.70 m-am născut în Canada,m-am mutat în California alături de fratele meu,Nick.Am părul castaniu,ochii albaştrii,sunt o fată rea,sunt populară în liceul meu...urăsc şcoala...Şi cred că asta-i tot ce va pot spune.
  Mda...deci,în prima zi am decis să mă îmbrac într-o fustă neagră mulată cu o palmă mai sus de genunchi,un tricou mai sus de talie cu un decolteu destul de adânc,geaca de piele neagră,nişte botine negre deasemenea,părul l-am lăsat desprins,mi-am luat ochelarii de soare,cu o ultimă privire în oglindă am coborât în sufragerie.

  -Neața prințeso!Spune Nick.
  -Neața.Spun eu.

  Am băut cafeaua alături de Nick apoi am plecat spre liceu împreună.De obicei ne întâlnim cu gaşca.
  Adică,doi gemeni,Alice şi Bruce...foarte cool,Aiden...iubitul meu şi unele paraşute pe care le mai agață frate-miu cu Bruce.
  Da...

  -Neața iubire.Spune Aiden.
  -Neața.Spun sarutându-l.Ce faceți voi?Îi întreb pe ceilalți.
  -Vă aşteptam.Spun ei.Ghiciți ce,tocmai am primit detenție intrând în şcoală.Spune Bruce.
  -Frate!Toată lumea ştie că eşti un pericol.Spune Nick.
  -Adevarat.Aprobă Alice.

  Am mai râs puțin acolo,apoi ne-am îndreptat spre clase...nu mi-o fost dor de doamna Robbinson de loc...predă matematică şi era să rămân corigentă din cauză că m-am luat în gura cu ea...prințesa lumii,regina Angliei,Einstein,Dumnezeu...toate la un loc.
  Anyway,ne-am aşezat în vechiile noastre bănci,eu stând cu Aiden desigur.
  După secole întreci apare si baba.

  -Bună ziua dragi elevi...Vorbeste de parcă are ceva în gură...mămăligă nebunilor la ce v-ați gândit?!...Mă bucur să vă revăd.

  Nici eu.

  -Vă voi prezenta un nou coleg.El este Adam Force.Te rog prezintă-te.
  -Pai,bună tuturor,eu sunt Adam,vin din Canada,am 18 ani,îmi place să învăț-...
  -Alt tocilar?Îl întrerupe Aiden.
  -Taci Aiden!Țipă profesoara.E prima zi,măcar acum.Spune ea.
  -Pacat că ați zis asta...anul ăsta vă fac să demisionați.Spune el.
  -Mai vedem cine demisionează.
  -Presimt ca dumneavoastră.Spune el.

  L-a ignorat şi l-a lasat pe tip aă continuie.Nu am prea fost atenta fiindcă mă gândeam la viitorul meu...era totul negru.
 
  -Ok dragi elevi!Asta a fost tot pe ziua de azi,mâine încep orele,este un an extrem de greu si o să pun foarte multă presiune pe voi.La revedere.

  Babă idioată,n-ai auzit de libertate?Am oftat ridicându-mă din nancă alături de Aiden.

  -La vârsta asta eram olimpică,nu ca voi,numa la băieți vă gândiți.Comentează profesoara văzând că Aiden avea brațul după umerii mei.
  -Sunt curioasă la ce ați fost olimpică...cât ați cerut pe oră?Întreb făcând clasa să chicotească.
  -Domnişoară Cross!Unde va este respectul fața de oamenii mai în vârstă?!Spune părând ofensată.
  -Atâta timp cât mă respectați,vă respect...având în vedere că nu am făcut gălăgie la orele dumneavoastră şi totusi era să rămân corigentă...vă puteți duce dracu cu cea mai mare plăcere,respect din partea mea dacă ați face asta.Spun şi ies din clasă.
 
  După şcoală am hotărât să dăm o petrecere la mine acasă,adica doar cu gaşca,apoi ne-am dus la o cafenea,cafeneaua preferată.
  Ne-am aşezat la masa noastră,şi am comandat.

  -Gaşca!Chici ce?Aaron organizează o petrecere la el.Mergem?Spune Aiden.

  Nici nu observasem că s-a ridicat de la masă.

  -Dar...Spun eu.
  -Haide Babe...o sa te distrezi.Spune el.
  -Of...fie.Daca mă plictisesc,plec.Spun eu.
  -N-o să pleci.Spune el.

  Am terminat sucurile apoi am plecat acasă,ca de obicei în drum spre casă eu si Nick ne întreceam,Nu prea mult să nu ne prindă poliția.
  După ce am ajuns acasă şi am murit de plictiseală ore întregi a venit şi timpul să mă pregătesc...mi-am luat nişte colanți negri,mulați,un top negru,şi ca de obicei geaca de piele neagră,şi nişte botine tot negre apoi am plecat la Aaron acasă.
  Muzica se auzea de la străzi distanță,când am ajuns muzica îmi invada urechiile,fumul si mirosul de fum te făcea să amețeşti mai rau ca atunci când bei alcool.
  Toți s-or împrăştiat eu rămânând singură...O sa te distrezi...au zis...nu te vei plictisi...au zis.
  Am oftat deja plictisită şi m-am dus la bar să-mi comand o doză de suc.
  La bar am dat de un tip,purta nişte blugi negri şi o cămaşă albă,părea plictisit aşa că am deschis discuția.

  -Plictisit?Îl întreb eu.
  -Am fost obligat să vin aici.Spune el.
  -Ştiu cum e...eu sunt Vanessa Cross,apropo.Spun eu zâmbind.
  -Eu sunt...

  ______________________________________

   Ok,deci asta este prima mea carte,e doar începutul,nu mă aştept să fie perfect,scuzați-mi greşelile,probabil am avut multe fiindcă am scris la 4-5-6 dimineața.
  În mass-media e Shawn Mendes...❤❤

  Hope you enjoy it.😊

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 22, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Bad girl...good boy✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum