Meraba :D uzun zamandır yeni bölüm gelmedi bunun sebebi ise okur azlığı :( Şuan bunu yazıyorsamda okuyan 1-2 kişi var diye :/ Hikayenin yb lerini hizlı gelmesini isteyenler hikayeyi paylaşsın ve oylasın.Bende kendimi duvara yazıyor gibi hissetmekten kurtarayım :/ Zaten yorum yapan 1-2 kişi :) onlara buradan çook tesekkürler :D bu arda bir daha ki bölümü kimin gözünden yazmamı istersiniz ?Benjamin?Josh?Hermione? seçip yoruma yazın ona göre bende yazayım :D İyi okumalar hepinizi çook seviyorumm :*
~Hayatta hikayeler hep iyi karekterin gözünden anlatılır.Ya olaylar kötü karekteri oynayan Emmanın gözünden anlatılsaydı...Şûphesiz bu sefer kötü karekter Hermione olurdu.Aşırı iyilerin yüzünden düyaca dışlanmıştır aslında kötüler.Şuçları ise kendilerine mutlu bir dünya yaratmaya çalışırken bunu mahvetmiş olmalarından başka hiç bir şey degildir.
Emma en başından beri Hermione ile Benjamin i izleyip onlari kıskanmaktadır.Onları kantinde sarmaş dolaş görünce bir karar verir.Ne pahasına olursa olsun Hermione ye hayatı zindan edicek ve Benjamin den ayırıcaktır.~
Uyandığımda bedenen dinlenmiş zihinen yorgundum.Uyumak istiyordum.Tabi uyuyamam okul var . Kabusa dönüş! Ayağa kalktım .Dolabımı açtım.T shirt ve kot pantolon aldım.Çantamı aldım dışarı çıkıcaktım ki annem beni durdurdu.
"Hermione uzun zamandır konuşamıyoruz...Konuşalım mı?"
"Akşam konuşsak geç kalıyorum."
"Tamam tatlım...Önemli bir konu o yüzden akşam için plan yapma"
"Pekii."
Önemli konu derken?
Servisi beklemeye başladım.Birazdan gelmişti.Her zamanki gibi arkaya giderken birisi bana tekme attı.Bacagım morardı bundan eminim.Emma.
"Ahh pardon yanlışlıkla olduu."
Yüzündeki o ifade bile tamamen isteyerek oldu diyordu.
"Önemli degil."
En arka koltuk boştu oturdum.Ve her zaman ki yerinde Benjamin i aldı.Bu sefer yanıma gelirken Emma önünü kesti.
"Yanıma oturmak ister misin?"
"Sevgilimle oturmayı tercih ederim."
Bu arada ilerleyen bir serviste düşmeden ayakta kala bilmek bile bir yetenektir ki onlar bunu oldukça başarıyor.-Bu arada Benjamin ilkkes bu gün çanta takmış.Lise hayatı boyunca bir ilk olmalı.-
"Benj-
Onu hiç dinlemeden kenara dogru hafifce itip yanıma geldi.Dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
"Günaydın."
Yüzünde çarpık gülüşü vardı.
"Günaydın."
"Ne zaman öpücüğüme karşılık vericeksin?"
Bir yandan da saçlarını karıştırıyordu.Şimdi cidden kızarmıştım.Bunu görmesini istemediğimden başımı omzuna gömdüm.Ama o inatla kafamı kaldırdı.Yinede gözlerimi kaçırdım utanç verici!
"Yüzüme bak."
...
"Beni seviyorsan yüzüme bak."
Mecburen baktım.
"Benden utanma."
Bu gün servis yavaşmı gidiyordu.Çoktan okulda olmalıyfık.
"Tamam mı?"
Bunu dedkten sonra tekrar öptü bu sefer mecburan karşılık verdim.
"Utanmana gerek var mıymıs?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Popülerlik mi? yok ben almayayım(Düzenlenmekte)
RomanceBazen hayat size oyun oynar.Mesela hiç beklemediginiz biriyle yaptığınız bir konuşma hayatınızı degiştirir yada hiç tanımadığınız birinden aldığınız bir not...Tüm bunlar hayatın size oynadığı bir oyundur.Ya sizde hayata oyun oynayıp kendi kurallarıy...