Kamer Genç, tarih öncesi çağlarda, yatağından uyandı, penisi adeta taharat ibriği gibi olmuştu. Sabah kalktı, lavobaya girdi (Tuncelili olduğu için taharat almadı). Sevimsiz ve gizli eşcinsel olduğunu belirten ceket ve kıyafet kombinasyonunu giydi ve karlı havada okuduğu kripto solcu ve zoofili okulu Köy Enstitüsüne doğru yol aldı.Aklına, 29 Ekim bayramında yürüyüş yapan liseli erkek öğrenciler aklına geldi, penisi çilekli link şişesi gibi oldu. İyi bir Cumhuriyetçi ve gizli eşcinseldi.
Okulun genç öğretmeni Erto, ufak cinsel sapkınlıkları olan, ama idealist bir köy öğretmeniydi. Kamer, öğretmenine arzu duyuyordu.
Kamer, bir gün kendini tutamaz ve öğretmenine arkadan yaklaşır. Erto'nun baldırlarını nohut toplayan Ovacık'ın Komünist belediye başkanı gibi avuçlar. Arkadan sarılır. Şok olan Erto, ne yapacağını bilemez. Kamer, penisini "45 metreden su çıkarıyoruz" diyen, tarla sondajcıları gibi Erto'ya daldırdı. Erto, çaresiz kalmıştı. Kamer, Erto'nun kulağına, "Kürt'ün döşü kıllı, yarrağı tatlı olurmuş" diye fısıldadı ve Erto'yu tren garında bıçaklanan Mesut Komiser gibi bıraktı.
Tam on yıl sonra, Kamer, Suriye iç savaşında Esadçı bir müdahil olarak görev aldı. Erto, intikam ve ofis sex hayalleriyle, yola düştü.
Kamer, Pascal Nouma'ya benzeyen sevimsiz penisi ile, Suriye'deki Sünni kökenli vatandaşlara zor günler yaşatıyordu. Erto ise, onu bulmak, o kötü günden ve Twitter'daki saçma Suriye analizlerinden hesap sorma ateşi ile yanıp kavruluyordu.
İdlib yakınlarında, Öso komutanı tarafından yakalandı. Öso komutanı tarafından özel misafir olarak ağırlanbacağı söylendi. Gece vakti, Erto, çadırında uyurken Öso komutanı yaklaştı. Erto ürkmüştü. Amma ve lakin, kumandanın Tarkan filmlerindeki ahtapotu andıran haşmetli penisini görünce kaçışı olmadığını anlamıştı. Komutan, Erto'nun ardını asfalt kırma makinesi gibi dövmeye başladı. Erto'nun birden bire aklına Turgay Akyayla'nın Anadolu gezisi programlarında fakir köylülere yaptırdığı kuzu çevirmeler ve hiçbir şeyi meşhur olmayan yerlerin, meşhur gıdası keşkek geldi. Erto'nun ardı, şüphesiz 3 yılda anca biten Cumaovası-Torbalı metro hattı gibi oldu.
YOU ARE READING
AŞK VE KAMER
RomanceTUNCELİ'NİN SEVİMSİZ KÖYLERİ, GİZLİ EŞCİNSELLİK, SURİYE İÇ SAVAŞINA AİT TWİTTER ANALİZLERİYLE DOLU, SICAK VE BİZDEN BİR İNTİKAM-AŞK HİKAYESİ