KAÇIRILDIM...-11-

8K 164 11
                                    

Medya damlanın odadaki hali 🙈🙈

DAMLANIN AĞZINDAN

Arabada eve gelirken herkes o kadar mutluyduki anlatamam.
Aras hataneye tam tamına 20 tepsi baklava getittirdi 5 10 tepside eve götürün dedi.Annemleri (Bu arada damlanın annesi hastaneden çıktı ama eger bebek dogmazsa durumu kötuye gidebilir.)arasın çetesini annesi gili kuzenini herkesi çagırdı.Biz evve girdigimizde herkes bizden once gelmisti.Herkesi öptükten sonra ikramların gelmesini istedik ikramlar yani baklava börek kolalar biralar vhiskiler geldi.
Ben:Herkese merhaba galiba aras size bişey deemdi.
Herkes hızlica kafa salladı.
Aras:Ben baba oluyorummm.
Ben:Ben anne oluyorum
Annem:Ben ananne oluyorum
kaynanam:Ben babaanne oluyorum.
Babam:Ben dede oluyorum
kayın babam:Ben dede oluyorum.
Tüm cete de hep bir agızdan:Biz amca oluyoruz. diye bagırdı
Burcu:ben ben teyze oluyorum lan teyzeee dedi.
Herkes ikramları yiyip tebrik edip gitti cete burcu ve berke kaldı sadece
Ben:Ya canım shout oynamak istiyor.
Aras:Nah oynarsın..
Ben:İyi ben bahceye cıkıyorum sakın gelme.

Ben hemen bahçeye çıktım kafamda bir sızı hissetmemle birinin kucagina dustum.

Uyandığımda hemen etrafıma baktım ben nerdeydim Allahım.Oda kapkaranlıktı her taraf siyahti bir pencere vardı o bile siyah tahtalarla çevrilmişti ve benim bacaklarımı açmışlar. üstümde sadece iç çamaşırlarım var.ayaklarım ve kollarım baglı allahım beni hangi psikopat kaçırdı acaba aras beni ariyormudur ki??

Odaya biri girdi ve hemen ışıklar açıldı.ilk basta gozlerimi kirptim ondan sonra gozlerim zaten isiga alısti.
Adamın yüzünu gordum ama bu adami ben tanimiyordum ki.

ACABA DIGER BOLUMDE NELER OLACAK ÇOCUKLARINA ZARAR GELECEKMI

psikopat sadistimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin