Haydi! Kalkın daha yapılacak çok iş var. Üstler yerleştirilecek eşyalar için yardım lazım. Sonra kamyon birazdan gelir. (Konuşan Live.) Haydi Vanessa, Ashly, Jordan, Keven,Maria, Natasha. _Tamam Live resmen destan yazdın ya!( Bu Ashly uykucunun teki.) _Çekil yoldan. Daha bir sürü iş var. Uyansan iyi olur. _Bazen seni boğasım geliyor Maria ! Neden taşındıysak sanki, off be! _Kapa çeneni ve artık bir zahmet biraz yardım et.( Bu da Vanessa.) _Ufff bu ne gürültü yaa! Bi uyutmadınız ha! _Live Jordan itiraz ediyor. Uyumak istiyormuş. _Ya sussana uykucu ispiyoncu. Live yok öyle bir şey. _İşte beklenen son konuklar da geldi. Keven ve Maria. Kalkmasaydınız canım biz her şeyi hazırlar kahvaltınızı da ayağınıza getirirdik. _Yalnız çocuklar çeneniz değil eliniz çalışsın. ( Bu hep bir ağızdan işareti: >>) >> Tamam Live.
*** Live ***
Ortalığı toplayıp yerleştikten sonra biraz mola verdik yedi kişi olsak da yedi kişilik işten fazla vardı. Bizim için zorlu bir maratondu. Yıllar sonra buraya gelmek hatıralarımı canlandırmıştı. Ben düşünürken bir çığlık sesi geldi. _Burası cehennem gibi sıcak, açın pencereleri kapıları. Hatta kaldırabiliyorsanız duvarları da kaldırın. Yanıyorum resmen ya! Bu evi hiç sevmedim haberiniz olsun. _Endişelenme Ashly sadece sabahları sıcak olur burası. Öğlene az kaldı. O zaman hava serinler. Hadi sen git bir soğuk duş al. Sağ olsunlar beni hiç bir zaman kırmazlardı. _Tamam Live. Bana gülümsedi ve gitti. Diğerlerine baktım bayılacak gibiler. _Hadi siz de gidip yatın. İyi iş çıkardınız. Jordan ve Keven bekliyormuş olacak ki ışık hızında gittiler. Diğer kızlar da yanağıma öpücüklerini kondurup gittiler. >> Teşekkürler Live.
BU BÖLÜM BU KADAR BEĞENDİYSENİZ LÜTFEN YORUM YAPIN. :D :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AİLE
Vampiro7 kişilik bir aile. Peki kan bağları var mı? Hayır. O zaman nasıl bir aileler. Aile sadece kan bağı olan kişiler midir? Yoksa yanlarında mutlu olduğun güvendiğin onların da sana güvendiği kişiler midir?