Herkesin anaç rolüyle tanıdığı Molly Weasley, bir Weasley olmadan önce bildiğiniz gibi su götürmez bir Prewett'ti.Onun gençlik anılarının anlatılacağı 15-20 bölüme geçmeden önce güzel kızımızı bir de Prewett olarak tanıyalım.
30 Ekim 1949 yılında zor bir doğumla Lucretia ve İgnatius Prewett'in 3 çocuğundan tek kız olanıdır.
Molly doğmadan önce herkes onun Fabian ve Gideon gibi erkek olacağını düşünürken- çünkü İgnatius'un tanıdığı birkaç muggle ona "Ye ekşiyi doğur ayşeyi, ye tatlıyı doğur hakkıyı"ifadesini ima etmişti ki Lucretia sürekli tatlı yiyordu -Molly sanılanın aksine kız olmuştu. Doğum sırasında Lucretia, Ignatius'a çeşitli küfürler sarf edip onu boşamaktan bahsetse de Molly doğduğunda bu söylediklerinin hepsini unutmuştur. Ignatius da bunu ona hatırlatmamıştır.
Molly, tatlı bir kız olmakla beraber herkesin imrendiği kızıl saçlara sahipti. Ne İgnatius ne de Lucretia kızıl olduğundan Ignatius, şüphe duyarak bir gün Lucretia'ya saman altından kızıl bir sevgilisi olup olmadığını sormuştur. Çünkü Lucretia, o kızıl saçlara ve çillere sahip olan Septimus Weasley ile çok yakın arkadaştır.
Ancak Lucretia, Ignatius'un amacını anlamış ve oldukça sinirlenerek ona dilkilit uygulamıştır. Ignatius 1 hafta boyunca el işaretleriyle evdekilerle anlaşmıştır.
2 abiyle büyümenin getirisi olarak Molly, oldukça erkeksi, korumacı ve cesur bir şekilde şekillenmiş; abileriyle oldukça iyi anlaşmıştır.
Haylazlıkta olduğu kadar yemek yapmada da yetenekli olan Molly, kısa zamanda ön plana çıkmıştır. Annesi ona yemeğin yanında örgü ördürmeyi de öğretmiş, Molly bu işi çok sevmiştir. Gerçi 1 ay boyunca Fabian ve Gideon'ın alaylarına maruz kalmış ve 'Tin Tin Nine" lakabını almış olsa da bu tutkusundan vazgeçmemiştir.
Molly ve abilerinin bir diğer eğlencesi de aile dostları Carmilla Black ve Septimus Weasley'in çocukları olan Bilius ve Arthur'la uğraşmaktı.
Bilius ve Arthur birbirlerine ne kadar benzeseler de karakterleri oldukça farklıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Not My Boy, You Bitch | Molly Weasley
FanfictionWeasley ailesinin kızıl, anaç karakteri Molly'i hep bir Weasley olarak tanıdınız. Peki ya öncesi? Arthur'la tanışana kadar olan ve tanıştıktan sonra sürdürdüğü Prewett hayatını merak ediyor musunuz? O zaman sizi içeri buyur edelim. Merak etmeyin,sad...