14.Díl. Byl pozdní večer,první máj

81 6 0
                                    

 ,, Půjdem bahnem, a tvé tenisky by vypadali jako po útoku bahňáků "  pronesla jsem a zasmála se u toho , už tam stál v holinách , procházeli jsme všechny ohrady a já kontrolovala všechny zámky a jestli není nikde nic přetrhlé , a jmenovala mu všechny naše kně, on na mě jen hleděl bčas přikývnul nebo se na něco zeptal, došly jsme k jedné klisně , byla bzí , sedla jsem si na trávu a n vedle me ,,Je březí, za pár týdnů by se jí měla anrodit klisnička , Klaris je úžasná skokanka a hřebec po kterém bude to hříbátko je též dobrý, má velmi dobré předpo ,..  než jsem to stihla dopovědět on políbil, dlouze a vášnivě , ale přitom byl tak něžný, svalil mě na trávu a vyhoupl se nademne ,, Nialle to nejde! " odtrhal jsem se od něj ,srdce mi bušilo  jakokdyby každou chvilku mělo explodovat, v tom polibku jsem něco cítila ale , to nejde nejde, tohle ne ,, Proč Steff ?"  ,,Nialle , já ,.. promiň, to nejde doopravdy "  ,,Aha, ty ke mě necítíš to co já k to.. " ,,Ty ke mě něco cítíš ? "  (poznámka autora : tady si prsím pustte píseň která je k videu přiložená : ) ;) pro lepší atmošku ) koukla jsem na něj udiveně , on zklopil hlavu a do trávy mu upadla slza ,,Nia, já promiň " přisedla jsem si k němu a pevně ho objala ,do svých rukou jsem vzala jseho obličej, měl rudé oči od pláče, koukala jssem mu do jeho azrových očí ,,Nialle , teď to nejde , promiŇ, je to pro mě moc tžké a já nejsem připravená na vztah a Harry na mě neustále tlačí kvůly Zaře, a  Z-z-ayn mě zabíjí pohledem, louis na mě kouká jako na štětku století a Liam se mi asi zamiloval do 1roční dcerky, je toho na ěm moc, promiŇ j-j-á už nemůžu " když jsem dopověděla mj proslov začal jsem plakat , ,,Víš Steffanie , já tě budud vždycky milovt jako nikoho jiného, od první chvíle co jsme tě uviděl jsem se do tebe zamiloval , byl jsem první kdo tě z nich viděl ale bohužel jsem s tebou kvůly mé mamce nemohl být v nemocnici a toho Zayn  využil ve svůj prspěch, já vím že tě miluje ale , je to pro mě stejně těžké jako pro tebe, vidět tě jak se trápíš aniž byh ti mohl pomoc, vidět jak se směješ nebo mluvíš s někým jiným, já děsně žárlím , dovol mi tě naposledy políbit " zahleděl se mi do očí a já ho přitáhla za jeho tričko blíže ke mě a přisála se na jeho měkké teplé rty ,,No a teďn už by jsme měli jít " řekla jsem a vyskočila ven z trávy ,.. a natáhla na něj ruku on mě stáhnul zpátky k sobě a ukázal na oblohu, byla už tma ,.. ležela jsem na trávě , hlvu jsem měla položenou an jěh klíně a hleděla do hvězd , přišla jsem si s ním tak v bezpečí , potichu  šeptl ,, Will always love you  "  koukla jsem mu do očí , nikdy bych si nemyslela že tohle vyjde z míc úst , ale měla jsem moc pocitů a ,, Darling I love you " ,, Cože ? " koukal na mě jako péro z gauče ,, Miluju tě " zopakovala jsem a přitáhla ho ke svým rtům za jeho blonďaté andělské vlasy  ,, Ale teď už by jsme měli doopravdy  jít ,.. zlatíčko "  ,on se na mě jen usmál a vzal mě do náruče, chvíli jsem se cukala s větami že jsem těžká a ať mě nenosí že chodit  umím ,. položil mě na zadní sedačku mého auta ,čekala jsem že se mě pokusí svéct nebo ,.. místohos i sedl dopředu a odjej , jel k mému domu,, otevřel dveře a já vystoupila, políb ila jsem ho než jsme všly dovnitř, a do ucha mu zašptala ,,miluji tě ,, ,,já tebe víc,, odvětil , otevřela jsem dveř, všichni na nás koukali jak na zjevení , teda jen Liam ,a Louis a Zayn , Harry tu nebyl ,,Kde jste tak dlouho je 23:00 skoro " řekl starostlivě Liam ,,U koní, dělala jem nějaké papíry a musei jsme obejít všechny výběhy, a trošku se to protáhlo, moc se omlouvám že jsem vám tu nechala takhle Zarrušku  " řekla jsem a nasadila psí oči a rychle zamrkala ,,To je v pohodě " řekl a mávl rukou  ,,Kluci věděli jste že jde Niallovi tak matika , pppomohl mi s fakturama , no nic já jdu do sprchy a jdu chrupat .... řekla jsem a odešla ,... vlezla jsem do koupelny a zamkla, sendala ze sebe všechno oblečení a vlezla do sprchy , pustila jsem vodu, 0a přemýšlela , bože co jsem to řekla já , vždyť já miluju Zayna mám dítě s Haroldem, chodím s Niallem a mám štěstí že ti dva mají holky bože , .. vylezla jsem a obmotal okolo sebe ručník, vysušila s vlasy ručníkem a plula do svého pokoje, ke své dcerce, na mé posteli ležel Harry , vzala jsem si pižamo a vrátia se zpět do koupelny kde jsem se převlíkla , vyčistila zuby a šla zpět dolů, kluci už tam nebyli , tak jsem se natáhla na gauč , ještě před tím jsem si zašla pro mou druhou deku co jsem měla v pokoji, přikryla spícího Hazze a dala pusinko na čelíško Zarrušce , byla tak sladná, když jsem vycházela a sešla schody narazila jsem do Nialla ,,promiň " ,,Kam jdeš s tou dekou ? " zetal se a přidáhl si ěm k sobě za boky,,no spát jelikžo mi Harry zabral pokoj " ,,Tak pojď ke mě, nenechám tě spát na gauči " řekl atáhl mě do ,,svého ,, pokoje ,,Nia, to nejde " ,,Ale jde, všechno jde, když se chce, " laškově na mě mrknula táhl mě zasebou do postele, padla jsem vedle něho a přitulila se , přehodil přez nás deku , moje záda byla přilepená na jeho hruď , jezdil mi rukou po stehně, a já ho plácla ,,Au , proč jsi to udělala " zašeptal mi do ucha ,,Protože chci spát, a né tady dělat všelijaké věci " řekl jsem , jen se uchechtnul a začal mi lemovat rukou mé křivky , děsně to lehtalo a já to nevydržela , musela jsem se převalit, teď jsem mu koukala do očí, jeho modré oči zářili a v té obrovské tmě ,, Nialle Jamesi Horane, pokud mě nenecháš spát, odejdu z tohohle pokoje ! " vyhrožovala jsem mu, a on se jen smál ,.. ,,Neodejdeš, já ti to nedovlím " ,, Ale Nia , já chci doopravdy spát ,... Dobrou " řekla jsem a políbila ho na nos a znovu se točila na bok , on přeze mě přehodil svou paži a přitáhl si mě blíže k jeho tělu a zašepptal mi do ucha ,,Dobrou , lásko " ,.. nechápu jak jsem se sním mohla dát taky rychle dohromady, jak se tohle mohlo stát, , docela mě štvalo že Harold zalehl mojí postel ale buďit h nebudu, štve mě že nemůžu bý u Zarry , přijde mi že jí poslední dobou šoupu zrt nekam na hídání ,.. Niall  mě lehtal na břiše ,, To tak , já jdu na ten gauč ! " pronesla jsem  a začala se zvedat, je to snad jediná noc co Zarruška nebrečí a spinká, a já se taky potřebuju vyspat, ... ,,e-e " pronesl a přitáhl si mě znoku k sobě jeho svalnaatou paží , tentokrát jsem mu koukala do očí , a on mě usebe držel svou rukou položenou na mích zádech ,která se každou chvilku pohla směrem k mému zadečku , jen jsem se usmála ,a pak konečně usla , probuďil mě dětský pláč co vycházel z vedlejšího pokoje, vyskočila jsem z Niallova sevření a běžela do svého pokoje , tam seděl na posteli Harry a choval Zarru , pomalu přestávala plakat, přisedla jsem si k němu ,,Já si j vezmu ,.." podal mi Zarru ,,Steffani promiň, já tu asi usnul, omlouvám s e, já vypadnu, jdu k sobě , hezkou dobrou noc " řekl a jáse na něj jen usmála. jak Zarra tak já jsme dostali poliek na čelíčko , moje zlatíčko zachvilku usla , a já zalehla do své postele, cítila jsem Harryho vůni, tu vůni co jsem cítila ten den v londýně dkdyž se na mě tisknul , bylo mi najednou úzko ,..přestala sjem na to radši myslet a usla jsem ,  probuďil mě polibek , Byl to ,.........................................................

 tak tohle je předposlední díl ,.. téhle povídky , píši novou , jsem ráda že se vám líbila, může doufat že skonší happy endem nebo ne :)

Adél :33

Story of my life - Sempra- One DirectionKde žijí příběhy. Začni objevovat