10:25 Felkeltem, és a telefonomon egy cetlit találtam: Jóreggelt! Elmentünk Esztherrel intézni a repülőjegyeket, mert még 3 napot itt leszünk! 1körül jövünk, puszi
LenaTök jó, hogy még maradunk pár napot. Nehézkesen felkeltem, sminkeltem, felöltöztem, majd ajtót nyitottam, mert valaki kopogott. Kinéztem, egy csokor virág volt. Benne egy kis cetli:A tegnap óta csak rád tudok gondolni. Szeretlek.
Nem értettem mi folyik itt. Ezt tuti Jacob írta, hisz más fiúval nem beszéltem még mióta itt vagyok. De szerintem csak játszadozik velem, hisz miért pont engem akarna? Tuti más csajokkal is csinál ilyet.
Vickynek elmeséltem mindent. Lilyt is felhívtam, és mondta, hogy jönnek ők is Finnországba az egyik nyaralójukba, ami asszem a Hoteltől pár háztömbnyire van, mert az anyukája Avicii koncertre jön. Nem is tudtam, hogy lesz, na mindegy, tökre örülök, hogy Lilyvel lehetek majd.
Viszont még mindig nem tudtam másra gondolni, csakis Jacobra, hogy mi ez az egész amit művel. Meg kéne beszélnem vele, de hogy keressem meg?
Úgy gondoltam lemegyek "deszkázni" hátha megtalálom Jacobot.
Lementem, leültem egy padra. Láttam messziről egy szőke hajú srácot, mellette egy barna hajút. Errefele közelednek. Ha jól látom az Jacob, és mellette Johhny. Jaj ne... Jacob idejön. Közeledésétől kezd ideg gyomrom lenni.
-Szia..-mondta Jacob lelkesen.
-Szia..Figyelj Jacob, valamit meg kell beszélnünk..-mondtam, mire közbe vágott.
-Szerintem is, de még a nevedet sem tudom, elárulnád?-kérdezte Jacob.
-Nicki vagyok.. Na de.. Te küldted azt a virág csokrot?-kérdeztem, a szivem majdnem kiugrott a helyéről, izgultam.
-Igen én küldtem. Tudod.. Valami nagyon megfogott benned. Te olyan különlegesnek látszol számomra..-mondta Jacob, majd megfogta a kezem, és kezdett közelebb hajolni.
Elfordítottam a fejem és csak egy arcra puszit nyomott, majd csak csendben ültünk egymás mellett, egymás kezét fogva.
*Elengedtem a kezét*
-Figyelj Jacob.. Nemtudom mit akarsz, azt sem tudom hogy hány lánnyal csinálhatod ezt.. És amúgy is, nem is ismerjük egymást, ez nekem túl gyors-mondtam kissé szomorúan-Viszont most mennem kell bocsi-felálltam, és visszadeszkáztam a Hotelbe, Jacob arcán látszodótt a csalódottság....
YOU ARE READING
Sztárról való ábrándozás megvalósítása | Jacob Sartorius
FanfictionSzereplők: Nicki (én) Jacob Sartorius (a sztár) Lena (keresztanyum) Eszther (lánytesóm) Lily (legjobb barátnőm) Vicky (nagyon jó barátnőm) Bryan (legjobb fiúbarátom)