Mijn nieuwe thuis

18 4 4
                                    

Dit verhaal gaat over Willow Hessel. Ze is 18 jaar, heeft blond haar en blauwe ogen. Ze is ongeveer 1,77 meter lang en ze houdt heel erg van fantasie verhalen. Nu weet je wat meer over Willow. Veel plezier met lezen!

Ik ben een jaar weggeweest en niemand wist waar ik was. Vandaag mocht ik eindelijk terugkeren van het gruwelijke dat ik heb meegemaakt. Ik loop door het bos en zie mijn huis al in de verte. Het huis ziet er nog precies zo uit als vroeger alleen lijkt het toch weer anders. Ook al heb ik er al mijn hele leven lang gewoond. Ik kom bij de deur en klop aan. Het duurt even voordat de deur opengaat en dan zie ik mijn moeder in de deuropening staan.

Een jaar geleden

Vandaag is de dag dat ik weg ga naar mijn nieuwe thuis voor een halfjaar. Ik ga bij een gezin wonen die ik voor een halfjaar moet observeren. Ik heb er heel erg zin in dus sta ik al vroeg op om te gaan douchen. De douch is erg kalmerend en het laat me ontspannen. Ik was mijn haar uit en spoel me af voordat ik de douch uitdoe en me aankleed. Het is nu net winter dus heb ik een lange blauwe skinny jeans aan en een zwart hemdje met daaroverheen een roze lange vest. Ik droog mijn haar en maak onderin mijn haar krullen. Voor mijn make-up doe ik een beetje foundation op, eyeliner, mascara en een beetje lipglose.

Wanneer ik klaar ben loop ik weer naar mijn kamer en doe ik de laatste paar dingen in mijn koffer voordat ik de koffer sluit. Alles is klaar voor mijn halfjaar weg, dus loop ik naar beneden. Beneden heeft mijn moeder al het ontbijt klaar gemaakt en ze heeft ook echt heel goed haar best gedaan.
"Hey mam" zeg ik vrolijk als ik ga zitten op mijn plek.
"Spannende dag vandaag he. Je gaat vandaag weg voor een halfjaar" zegt mijn moeder opgewonden.
"Ja heel spannend. Ik kan niet wachten tot ik in Chicago ben."
"Het is jammer genoeg wel heel ver weg, dus beloof me dat je sowieso elke week een keer belt." Zegt mijn moeder met haar preek toon.
"Komt goed." Zeg ik met een zucht. Ze had me dit gister al wel tien keer gezegd met dezelfde toon als nu.
De rest van het ontbijt eten we in stilte.

Na het ontbijt help ik nog even snel met de afwas en dan haal ik mijn spullen naar beneden zodat ik het in de auto kan doen. Mijn vader helpt me mee. Hij was net van bed af en was nog niet helemaal wakker, maar hij wou me helpen. Alles zat in de auto en ik loop weer naar binnen om nog even gedag te zeggen tegen mijn ouders. Mijn mam zegt nog een keer dat ik contact moet houden en dat ik moet oppassen voordat ze me een knuffel geeft. Mijn vader zegt hoeveel hij me gaat missen en dat hij me zeker komt opzoeken en geeft me dan ook een knuffel. Ik loop naar mijn auto toe en stap in. Ze zwaaien allebei als ik de oprit afrijd en dan rij ik richting Chicago.

Het word een lange rit naar Chicago. De rit duurt sowieso vijf uur. De hele rit luister ik naar de radio en dan zie ik het huis waar ik het komende halfjaar ga wonen. Het huis is prachtig en heel groot. De buitenkant is wit van kleur en er zijn veel bomen en bloemen geplant. Ik rij de oprit op en ik zie ze al op mij wachten. Er is een vrouw met bruin haar en donkere make-up. De man die naast haar staat heeft een bleke huid en heeft donkerbruin haar en als laatste staat er een meisje met dezelfde kleur haar als haar vader en met dezelfde bleke huid en ze zijn allemaal gekleed in het zwart met een klein beetje kleur. Ik stap uit de auto en loop richting de familie toe. Ze staan op een grote veranda en ze verwelkomen me hartelijk.
"Ik hoop dat je het hier leuk gaat vinden. We zullen het vast heel leuk krijgen met zijn vieren. Mijn naam is Kirsten en dit is mijn man Tom met naast hem mijn dochter Sara" zegt ze wanneer ze iedereen aanwijst.
"Leuk jullie te ontmoeten" zeg ik en ik schud hun handen.
"We zullen je het huis laten zien. Kom maar binnen." Zegt Kirsten en we lopen met zijn allen naar binnen.
Van binnen lijkt alles nog groter. Als je door de deur heen loopt kom je in een hele grote hal terecht met een grote trap naar boven en twee kanten waar je heen kunt. We lopen naar de linkerkant en daar komen we bij de woonkamer. Het heeft van alles en nog wat zelfs de nieuwste tv. De keuken is ook heel mooi. Het is wit van kleur en er is een eiland waar je aan kunt zitten. Ook staat er een eettafel met een glasplaat erbovenop. Veder hebben ze onder nog een toilet, een bibliotheek en een kleine bar. Boven hebben ze ongeveer 8 slaapkamers met op een deur mijn naam.
"Ga maar naar binnen wij brengen je spullen wel naar je kamer toe. Je hebt je eigen badkamer zodat je je even kan opfrissen." Zegt Tom.
Ik zeg oké en loop dan mijn wonderbaarlijke kamer in, maar toen wist ik nog niet wat er in dit huis allemaal kon gebeuren en wist ik ook niet wat er met mij zou gebeuren.

En wat vonden jullie van het eerste hoofdstuk. Laat het me weten in de comments. Vergeet ook niet om te voten.

xxx

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 02, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

De Verandering Van Mijn LevenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu