23.Part

3.2K 165 8
                                    

Cestou k Nashovi jsme se zastavili pro Nando's.Nebyla to nějak dlouhá cesta a za chvilku se předemnou tyčil Nashův dům.Byl to klasický rodinný dům.Nash zastavil na příjezdové cestě a já mohla vystoupit.V tichosti jsme se dostali až k hlavním dveřím.Nash je odemkl a mě se naskytl výhled do domů.Byl hezky zařízení a všude byli fotky.

"Tak vítám tě u nás." řekl Nash a rukou naznačil , abych vešla do vnitř.Sundala jsem si boty a šla jsem se kouknout na fotky.Všimla jsem si fotky kde byl Nash s malou holčičkou.

"Nashi ty máš sestru?" zeptala jsem se udiveně.

"Jo Skylyn.Je jí 7." odpověděl a šel ke mě se taky kouknout na sebe a svou sestru.Byla mu podobná.Hlavně těma očima.Stejná modrá jako Nashova.Přesunula jsem pohled na další kde byl Nash jako hodně malý ve vaně.Začla jsem se smát.Nash si všiml na co koukám a odtáhl mě pryč.Najednou jsme se ocitli v obýváku kde jsem se posadila a Nash šel odníst Nando's do kuchyně a připravit.Seděla jsem na gauči a rozhlížela se po obýváku.Další fotky byli na stěnách.Zaostřila jsem na rodinou kde byli všichni kromě otce , ale vypadali šťastně.Možná bych se ho někdy mohla zeptat a jeho tátu.

"Nesu jídlo!" zařval Nash a doběhl do obýváku div se nezabil.

"To máš takovej hlad?" zeptala jsem se ho.Místo odpovědi se na mě usmál a pustil se do svého jídla.Nechtěla jsem být pozadu a tak jsem začla jíst taky.Jako vždy Nando's nezklamalo.Když jsme dojedli rozvalili jsme se na gauči a jen funěli.Podívali jsme se na sebe a začli jsme se smát vypadali jsme jako vorvani co se vyvrhli na břeh.

"Nepustíme si film?Protože pochybuju , že bych jinou činnost zvládnul." řekl a já se na něj koukla se souhlasem v očích.Nash tedy zapl televizi a pustil sebevražedný oddíl.

"O né on nesmí umřít.Harley ne jdi za ním." začla jsem řvát na televizi , když se vrtulník s Jokerem spadl.Nash se jen smál.

"Proč se směješ ona ho miluje.Já je miluju musí být spolu!" začla jsem mu vysvětlovat proč se nemá smát.

"Bože Death já už to viděl a přestaň hysterčit." řekl se smíchem.Jen jsem se na něj uraženě koukla a sledovala děj ve filmu.Nash se ke mě nahnul a dal mi pusu na tvář.Usmála jsem se a opřela jsem se o něj.Film skončil a já furt byla opřená o Nashe a obímali jsme se.Byla jsem šťastná , že Harley a Joker nakonec byli spolu.Oba už jsme se mohli pohnout aniž by jsme nezafuněli.Jelikož jsem neviděla na Nashe  tak jsem se otočila celá šťastná z konce filmu.Nashův výraz mě zarazil tvářil se neutrálně.

"Ty nejsi šťastnej , že jsou spolu!" zeptala jsme se ho úplně vážně.

"Jak jsem říkal já už to viděl.A kdyby jsi to brala reálně tak kdyby utekli z vězení 2 totální magoři tak by nebyl šťastnej nikdo." řekl s úsměvem.

"Pfffff.Vždyť se milujou a jsou sladký!" obhajovala jsem je.

"Kdyby tě chtěli zabít byli by sladký?" zeptal se arogantně.

"Jo byli.Je hezký , že dělají spolu to co je baví." řekla jsem uraženě.Nash se ke mě přiblížil a začli jsme se líbat nejdřív něžně a pak vášnivě.Nevim jak by to skončilo kdyby nás nevyrušil telefón.Nash se naštvaně zvedl a šel k telefonu.Za chvilku se vrátil.Zvedla jsem tázavě obočí jako kdo to byl.

"To byl Cameron a ....

Oujé další díl myslela jsem , že se mi to sem vše vejde , ale musela jsem to rozdělit.Tak další díl je tu.Doufám že se líbí.🌭🏈

Bad boys.Good lips. - Nash GrierKde žijí příběhy. Začni objevovat