Hoofdstuk 1

3.1K 95 8
                                    

"Rose? Rose! Rose waar ben je?" Ik schrik wakker als de kamer deur opeens open vliegt. Het hele appartementen complex is nu in de stress. Luke, je maakt me wakker wat is er aan de hand? "Je was niet op school en ik maakte me zorgen. wat is er?" Vraagt hij. Ik studeer het laaste jaar op de universiteit Leiden. Ik studeer voor hotel manager. ''Ik voel me niet lekker en heb me ziek gemeld'' zeg ik tegen Luke. ''Het ging een stuk beter toen jij mijn appartement opeens binnenstormt'' zeg ik een beetje kwaad. Luke is echt een schatje maar altijd zo bezorgt. Ik haal mijn handen door mijn lange bruine lokken als Luke naast me op bed gaat zitten. "Sorry dat ik je wakker maakte het was niet de bedoeling" fluisterd hij in mijn oor. Het maakt niks uit lievie. Hij geeft me een kusje op mijn voorhoofd en ik val rustig tegen Luke aan in slaap.

"Roselin schatje word wakker ik heb je heb je lievelings eten gemaakt." Hmm, kreun ik en doe mijn ogen langzaam open. En zie een grijzende Luke boven mijn bed hangen. Je bent echt lief en geef hem een kus. Hij tilt me op en loopt richting de woonkamer. Als ik zie dat de tafel bedekt is met kaarsje en rozenblaadjes word ik helemaal hyper. Luke ik houd zoveel van je. "Ik houd nog meer van jou." Zegt hij drukt een kusje op mijn hoofd en zet me neer in de stoel. Het schept lasagne op mijn bord en gaat dan zelf ook zitten en schept op. Hmm zeg ik als ik een hap lasagne neem. Dit is echt het lekkerste wat ik ooit heb gegeten zeg ik met volle mond. Luke grinnikt en geeft me een knipoogt naar me. Elke keer als hij dat doet begin ik weer te blozen. Ik houd zoveel van hem. Als we klaar zijn met eten en alles hebben opgeruimd gaat opeens mijn telefoon. Lynn een van mijn beste vriendinnen.

Lynn: Omg rose. Waarom was je er niet vandaag?

Rose: Ik voelde me niet lekker en ben thuis gebleven. Luke was ook al in de stress.

Lynn: Oh ik dacht dat er iets heel ergs was.

Rose: Nee joh, maak je geen zorgen. Hopelijk ben ik morgen weer op school.

Lynn: Oke, goed om te horen. Ziek maar lekker uit dat heb je nodig.

Rose: Dankje Lynn hopelijk zie ik je morgen. Bye

Lynn: Bye!

Lynn en ik kennen elkaar al vanaf de basisschool en vertellen alles aan elkaar. Naast Lynn heb ik nog Charlotte, Frederque en Kirsten. Ze zijn allemaal stuk voor stuk anders. En dat maakt onze vriendschap uniek. Charlot en Kirsten praten de heledag over One Direction. Ze maken geweldige muziek. En ik weet ook alles van hun. Dalijk word ik zelf nog fan. Frederque is de stilste van het stel maar dat hoort er ook bij. Ik vind dat iedereen zichzelf moet kunnen zijn. Ik loop de woonkamer in en zie Luke met een DVD in zijn armen geklemd op de bank zitten. Ik grinnik als ik zie dat het The Hungergames is. Mijn lievelings film. Hij stopt hem in de DVD-Speler en gaat weer zitten op de bank hij trekt me op zijn schoot. En zo kijken we samen de film.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoofdstuk 1, I hope you like it. Lees ook met eerste verhaal. Story Of My Life. Laat gerust een Vote en Comment achter.

Love ya all Xx

VOTE&COMMENT

You&I ft. Louis TomlinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu