Heihei,mainin veel enne juttu,et kuidas teile selline jutustiil meeldiks,oleks nii parem lugeda ??? Andke teada,mõnusat lugemist!
****
Tundsin enda kõrval vaikset nohinat ja liigutamist.
Mu silmad avanesid väga vaikselt kuna mind valdas väike peavalu.
Ah keda ma lollitan ma olin nagu kala kuival selle peavaluga.Minu vaatevälja põhipunktiks oli Luke.
Okei millest mina ilma jäänud olin?Hakkasin rohkem liigutama ja siis ma ehmusin.
Ma olen paljas.
Luke oli ärkamas kuna ta sügas silmi."Hommik printsess." Ütles ta haigutades
"Hommik,kas me eile..? "
Luke noogutas punastades.
Ohkasin ja läksin pikali Luke kõrvale tagasi.
Ta mängis mu juustega ja naeratas."Kas sul oli selle vastu midagi?" Küsis Luke mõne aja pärast.
"Ei,lihtsalt ma ei mäleta eriti midagi."
Ütlesin punastades.
Luke asetas mu õlale ühe suudluse ja vaatas mind kutsika silmadega.
Turtsatasin ja üritasin talle läheneda,et suudelda.
Aga sellel momendil lajatas uks lahti ja Ashton tuli sisse."OUUU KAS TE...aa oih vabandust ma ei teadnud,et te veel seksite." Ütles Ashton naerdes.
"Me ei seksi lollakas." Ütlesin silmi pööritades
"Igastahes kas te Daniella telefoni olete näinud? Meil läks eile kiireks ja see jäi tal
diivanile ja ma mõtlesin,et äkki olete näinud ,et keegi võttis selle?" Küsis ta ikka veel uksel olles."Ei ole näinud." Köhatas Luke hääle puhtaks.
Ash sulges ukse ja karjus veel
"VÕTKE VAIKSEMALT JÄRGMINE KORD!" mu põsed tõmbusid korraga punaseks.
Otsustasin enda aluspesu ja riided üles otsida.Luke vilistas ja ma pööritasin silmi sellepeale ja ta turtsatas.
Käisin vannitoas ja puhastasin oma silmaalused ära ja kammisin sõrmedega juuksed läbi.
Kui riided endale selga sain panin tule kustu vannitoast ja hüppasin Luke kõrvale voodisse.
Ta võttis minu ümbert kinni ja hakkas ühte laulu ümisema.I wish that i could wake up with Amnesia...
Laulis ta mulle otsa vaadates.
And forget about the stupid little things
Ja ta surus suudluse mu nina peale tänu millele mu põsed endast kõikvõimalikult punaseks tõmbusid JÄLLE.
"Mis sa teed minuga Lucas Robert Hemmings?" Silitasin ta pead.
Ta muigas ja tõusis püsti.
Tulin ka püsti"Kas sa ukataksid mulle mu riided?"
Noogutasin ja leidsin need kuskil voodi alt.
"Näe." Ulatasin talle riided ja ta tõmbas need kiirelt selga.Ma haarasin oma tagi ja telefoni ning me kõndisime alla korrusele.
"Daniella?" Hüüdsin piisavalt kõvasti,et ta mind kuulda võiks.Kõndisime Lukega kööki kus Daniella naeris ja Ashton oli Calumi seljas.
"Mis siin toimub?" Küsisime Lukega.
"Ei midagi erilist,lihtsalt demonstreeris mida teie eile öösel ja täna hommikul tegite."
"Ma löön su maha Ash." Ütles Luke.
Ja sammus Ashtoni poole ning haaras ta pea oma kaenla alla ja sasis Ashi juukseid.
"Tead sa näed ikka veel nii erinev välja." Pöördus Daniella minu poole."Kas nagu heas või halvas mõttes teistsugune." Küsisin
"Heas,onju kutid Daniella on kuum." Ütles Daniella ja vaatas kuttide poole kes ikka mürasid
YOU ARE READING
If Life Gives You Lemons/5SOS/PARANDAMISEL
Fanfiction"Me võiks Titanicust Jack ja Rose olla." "Nii armas." Punastas neiu "Aga mina oleksin siis Jack kuna ma saaksin Su laevalt alla lükata." See naeratus oli ta suult pühitult mõne sekundiga. ______ 5SOS fanfic L/H Lara Winter ( 19 ) Luke Hemmings (19)...