Când luna răsare, misterul apare...

72 9 0
                                    


Când luna răsare, misterul apare...

Când luna răsare, mireasa se scoală...

Când luna răsare, vraja apare...

Când luna răsare, iubiții se întâlnesc...

Când luna răsare, nuntaşii joacă...

Când luna dispare, misterul se duce...

Când luna dispare, mireasa adoarme...

Când luna dispare, vraja se rupe...

Când luna dispare, iubiții se despart...

Când luna dispare, nuntaşii pleacă...



Un an are 365 de zile, o zi are 24 de ore din care nopatea numai 12 ore, un timp prea scurt pentru iubit, iubita mea mireasă..

Iubita mea mireasă, aştept nerăbdător ca luna să răsară să fim din nou împreună..

Asfințitul partea ce a mai frumoasă a unei zile, mă farmecă cu culorile sale. Acele nuanțe de culori calde, acele nuanțe de culori vii. Acele culori pe care ți-ar plăcea să le poți vedea, să le poți simți.. Mi-ar plăcea să văd culoare caldă de roz-pal pe buzele tale, mi-ar plăcea să văd acele nuanțe de portocaliu amestecat cu roz cum se reflecă pe obraji tăi înghețați. Mi-ar plăcea să văd cum se reflectă albastrul cerului în ochi tăi lipsiți de culoare. Mi-ar plăcea să văd cum furi culoare norilor, aceea culoare albă pe care o aveai odinioară. Atunci erai vie, acum eşti moartă! Dar eu tot te iubesc, iubita mea mireasă. Mulții spun că eşti diavolul, dar pentru mine eşti un înger! Iubita mea mireasă!

Iubita mea mireasă, nuntaşii apar... Miciile necuvântătoare ne încântă cu prezența lor. Greieraşii şi-au instalat instrumentele în locul obişnuit. Nerăbdători să te vadă au început repetițile, cântecul lor e aşa de armonios, te farmecă în mod diferite de fiecare dată când îl asculți. Furnicuțele harnice se ocupă cu ospățul, din puținul pe care îl au. Au adus bucate la nunta noastră, iubita mea mireasă. Păienjenii jucăuşi țeasă cel mai frumos voal văzut vrodată. Porumbeii simbolul iubiri noastre veghează din cer trezirea ta. Porumbeii ți-au adus în dar pana lor albă ca zăpada. Albinele cochetele aranjează ornamentele florale. Albinele cochetele ți-au adus în dar o coroană plină de trandafiri roşi, preferați tăi. Iubita mea mireasă!

Se spune că diavolul este detestat de animale, dar tu iubita mea mireasă, animalele te iubesc. Mulții spun că eşti diavolul, dar pentru mine eşti un înger! Iubita mea mireasă!

Toții nuntaşii au sosit, pregătirile au fost făcute, numai luna trebuie să apară, iubita mea mireasă. Pot simți uşor adierea vântului pe obraji mei calzi, cerul se întunecă încetul cu încetul. Din secundă, în secundă, noaptea trebuie să apară. Culorile intense de portocaliu şi roz dispar în orizont.. Luceafărul, cea mai strălucitoare şi frumoasă stea îşi face prezența pe bolta cerească, semn că noaptea a sosit, iar luna trebuie să apară. Secundă, secundă cerul s-a întunecat de tot, iar măreața lună e în conjurată de mii de stele.. Mi-e de dor de buzele tale vinete asemenea culori cerului din noapte. Mi-e de părul tău ciufulit asemenea tăciunelui. Mi-e doar de ochi tăi incolori, mi-e dor de pielea ta de culoarea unui gălbui-verziu. Mi-e dor să-ți simt respirație de gheață pe ceafa mea. Mi-e doar să te țin în brațe, iubita mea mireasă. Sunt la mormântul tău iubito, îți văd mâna gălbuie cum se zbate să iasă din pămâtul umed. Unghile tale frumoase s-au umplut de noroi, cu grijă îți apuc mâna înghețată. Când te-am atins am simțit un scurt fior în fiecare părticică din corp. Te-am scos cu grijă din pământul rece şi tare. Ți-am pus pe păr coroana din trandafiri roşi, ti-am pus în cap voalul țesat de scumpii noştri prieteni, ti-am pus în piet pana albă de porumbel. Te-am luat la dans în lumina luni fermecată, pe cântecul greierilor. Iubita mea mireasă! Mi-e frică să te țin în brațe.. Nu vreau să te rănesc cu strânsoarea mea. Iubita mea mireasă, searea e pe sfârşite.. Nuntaşi au plecat.. Cântecul magic al greierilor a încetat, porumbei care ne vecheau au plecat, furnicile, albinele şi păienjeni s-au făcut nevăzuți. Florile din fața noastră s-au uscat, trandafiri roşi pe care ți-am pus pe cap acum sunt negri. Voalul de un alb imaculat a căpătat o nuanță de negru.. Pana albă din pieptul tău e neagră asemenea corbului. Iubita mea mireasă, e timpul să ne luăm rămas bun, căci soarele trebuie să apare.. Iubita mea mireasă du-te liniştită, căci ca de fiecare dată te voi aştepta..

Se spune că diavolul este detestat de animale, dar tu iubita mea mireasă, animalele te iubesc.

Mulții spun că eşti diavolul, dar pentru mine eşti un înger! Iubita mea mireasă!

Mulții spun că eşti moartă, dar te simt vie, iubita mea mireasă!

Iubita mea mireasă, deabea aștept ca luna să răsară din nou pentru a te putea vedea. Iubita mea mireasă, te voi aștepta în fiecare zi a vieți mele..

Când luna răsare, misterul apare...

Când luna răsare, mireasa se scoală...

Când luna răsare, vraja apare...

Când luna răsare, iubiții se întâlnesc...

Când luna răsare, nuntaşi joacă...

Când luna dispare, misterul se duce...

Când luna dispare, mireasa adoarme...

Când luna dispare, vraja se rupe...

Când luna dispare, iubiții se despart...

Când luna dispare, nuntaşi pleacă...

Sfârșit.

Iubita mea mireasăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum