Νυχτα 1

80 6 0
                                    


1997...

Προχωρω προς την νεα μου δουλεια. Θα παιρνω 70 δολαρια την ημερα. Πολυ λιγα, αλλα για αυτην την εποχη  μια χαρα. Εφτασα.
Η γραμματεας δεν με χαιρετησε... Μου εκανε ενα νευμα να μπω στο δωματιο. Γιατι ηταν νευρισμενη? Κοιταω το ρολόι. 00:30! Αργησα γαμωτω! Μπαινω τρεχοντας μεσα. Ακουω τηλεφωνο. Το σηκωνω.

"Γεια σας ! Θα πρεπει να ειστε ο καινουριος νυχτοφυλακας! Θα ηθελα να σας ενημερωσω πως γενικα τα ρομποτ θελουν φτιαξιμο, μετακινουνται συνεχεια. Καλητερα μην τα αφησεις να μπουν μεσα. Ειναι ατσουμπαλα. Εεμ ο Master of Papet, θελει μουσικη. Πατας ενα κουμπι και παιζει μουσικη, ωστε να μην ξυπνησει. Ο Freddy Feazbear, δεν θα σου κανει κατι, φτιαχνετε σε 7 μερες η πιτσαρια θα αποσυρθει. Τα λεμε!", μου μιλουσε στο πληθυντικο, γιατι φαινεται ηξερε πως ειμαι 51 ετων.

Ειναι 03:00 ΑΜ. Εχω ενα φακο, για να φωτιζω το ανοιγμα αριστερα μου και εχω ενα κουμπι που κλεινει την πορτα του διαδρομου ευθεια μπροστα μου στην μεγαλη τζαμαρια, αμα ερθει κατι. Αριστερα μου στον τοιχο εχει εναν αρεραγωγο, στον οποιο εχει ενα τζαμακι , για να κλεινω. Ο Papet, δεν ηθελε μουσικη. Ετσι ελεγαν οι αισθητηρες. Εχω μια τηλεωραση και ενα τηλεκοντρολ, για τις καμερες.

Ο Golden Freddy ειναι στο διαδρομο και μετακινειται προς την πορτα. Τον ειδα απο την μεγαλη τζαμαρια μπροστα μου. Κλεινω την πορτα. Με κοιταει. Εξαφανιζετε? Πως?!! Η φανατσια μου θα ηταν. Ω, τελεια η πορτα εχει κι ενεργεια. Ο φακος μπαταριες και ευτυχως το τζαμακι δεν εχει κατι με ενεργεια... Ο Springtrap ειναι στην σκηνη. Η οθονη μαυριζει.. Ο Springtrap, βρισκεται στις τουαλετες.

Ειναι 04:00 ΑΜ.. Αυτο το χαζορολόι δειχνει μονο τις ωρες, οχι τα λεπτα.. Ασε που νομιζω πως παει και λιγο πισω. Και ξεχασα να φορεσω το ρολοι μου. Αυριο πρεπει να το φορεσω. Ο Springtrap περπαταει σχετικα γρηγορα προς την πορτα. Κλεινω την πορτα.
Εχει μια σκηνη με 2 μεγαλες τραπεζαριες. 2 χωλ στα δεξια, που μπορω να δω απο τον διαδρομο, τουαλετες, κουζινα και το δωματιο επισκευων.

Ειναι 04:00 ΑΜ, ακομη...Ο Spnigtrap ειναι στο δωματιο επισκευων. Δεν ξερω, μηπως πρεπει καπως να τον βγαλω απο εκει. Ο Golden Freddy ειναι στον διαδρομο ευθεια. Ο Master of Pappet, δεν θελει μουσικη. Κοιτώντας τον Freddy Feazbear, βλεπω πως τα ματια του μετακινηθηκαν και με κοιτουσαν. Η φαντασια μου θα ηταν...

Ο Spnigtrap ειναι μπροστα απο την πορτα και καθεται ακινητος. Παραλιγο να περασει την πορτα. Την κλεινω.. Η πορτα εχει 8% ενεργεια και ειναι 05:00 ΑΜ. Ευτυχως η πορτα σπαταλαει ενεργεια μονο οταν ειναι κλειστη... Ο φακος εχει λιγη μπαταρια.
06:00 ΑΜ ! Τα ρομποτ σταματουν να δουλευουν.

Ο Επιστατης μπενει μεσα, μαλλον για να καθαρισει.

"Καλημερα !", μου λεει

"Καλημερα!", του λεω

"Πως πηγε η πρωτη σου μερα?", με ρωταει.

"Εεμ, σχετιξα καλα, απλα οποτε κοιταζα τα ρομποτ-", δεν προλαβα να συνεχισω

"Σταματουσαν..",με διακοπτει.

"Ναι...", λεω αμηχανα

" Ελα κατα τις 18:00 εδω περα που θα εχει και κατι τραγουδακια, για τα παιδια, ωστε να μιλησουμε οι δυο μας. Εχω πολλα να σου πω για αυτο το μερος", μου λεει

Γνεφω καταφατικα και βγαινω εξω. Κατευθηνομαι προς το σπιτι μου.

18:00 ΑΜ, Monday ,1997, Kalifornia

"Κατσε", μου ειπε ο επιστατης, 58 χρονων τοτε.

"Πες μου...", μου λεει

"Κοιτα... Τα animatronics, την μερα, ειναι φιλικα, την νυχτα εκδικητικα. Σε πλησιαζουν μονο και μονο επειδη θελουν να σε σκοτωσουν. Το νου σου... Λενε θα χτησουν την πιτσαρια ξανα, με νεα ρομποτ. Εγω εχω τα σχεδια του κατασκευαστη. 3 νεα ρομποτ.. Ομως τα ρομποτ, τελευταια δεν ειναι τοσο φιλικα οπως παλια. Κατι εχει αλλαξει μεσα τους.. Παλια, ρωτουσαν ολα τα παιδια αν ηθελαν να ανεβουν στην σκηνη να τραγουδησουν μαζι τους τωρα
απλα δεν ανεβαινουν... Ομως και τα παιδια τους βαρεθηκαν... Θελουν κατι νεο. Βαρεθηκαν 3 χρονια τα ιδια. Καποια μεγαλωσαν πια. Ετσι και τα ρομποτ αλλαξαν... Θυμωσαν.", μου λεει

"Και δηλαδη, τα ρομποτ μπορεσαν και καταλαβαν, πως τα παιδια βαρεθηκαν ?"

"Τα ρομποτ μας Τζον, δεν ειναι απλα ρομποτ. Εχουν συναισθηματα. Ο Golden Bonnie, η μαλλον ο Springtrap, εχει θυμωσει, ενω ο Golden Freddy λυπαται. Ο Master of Papet, φαινεται κι αυτος να λυπαται... Ο Freddy Feazbear, δεν διορθωνεται, πια... Ομως πλεον φαινονται εκδικητικα.", συνεχιζει..

"Και εκδικουνται εμενα?"

"Ναι...", λεει

"Συγγνωμη, δεν νιωθω καλα.. Πρεπει να... να φυγω", λεω

"Καταλαβαινω", μου λεει

Πηγα σπιτι. 22:00. Να πεσω για υπνο καλυτερα.

Γεια σας!

Νεα ιστορια!

Πολυ πιο ενδιαφερον φαινεται...

Θα εχει ομως μονο 7 νυχτες :-(

Καταφθανει ιστορια με βιντεο απο τον Zajcu 37!

Μεινεται συντονισμενοι...

Τα λεμε!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 30, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

FNAF: The Old Chronicals→Golden Freddy And Springtrap (Golden Bonnie)GREEKWhere stories live. Discover now