Νοσταλγία και διαφορές

767 66 5
                                    

Σου λείπει το καλοκαίρι όπως σε όλους...
Θα ήθελες να είσαι στην θάλασσα ή στο εξοχικό...
Είσαι τόσο απελπισμενος που θα αντεχες ακόμη και στο χωριό, χωρίς Internet, με την γιαγιά, τον παππού και τα προβατα τους.

Ξέρεις πως θα έκανες τα πάντα για να μην πας λύκειο. Αλλά δεν μπορείς να το αποφύγεις...
Τώρα πια μουλιαζεις στον ύπνο και προσπαθείς να κάνεις πράγματα που δεν θα μπορέσεις να κάνεις μετά τις 12 Σεπτεμβρίου.
Παράδειγμα:

-Ύπνος μέχρι τις 2 το μεσημέρι
-Online Movies
-Να κοιμάσαι στις 3 το βράδυ
-Να μη διαβάζεις τίποτα! (Ούτε καν την ημερομηνία λήξης του γάλατος)
-Και άλλα τέτοια παρόμοια

Και εγώ αυτό κάνω πάνω κάτω...
Η φίλη μου είναι ακόμα διακοπές και μένω σπίτι. Περιφερομαι τριγύρω και απλά δεν κάνω τίποτα ενδιαφέρον. Πολλοί από εσάς κάνετε το ίδιο και γενικότερα βαριέστε που υπαρχετε.
Ξέρετε πως η επόμενη χρονιά ίσως να είναι χειρότερη και από την πρώτη γυμνασίου και αυτό σας κάνει την καρδιά κομμάτια.

Η πρώτη λυκειου παίζει να είναι σαν την πρώτη δημοτικού, την Τρίτη δημοτικού -που είσαι επιτέλους στον πάνω όροφο με τα μεγάλα παιδια- ή την α' γυμνασίου.

Βέβαια με μια μεγάλη διαφορά:
Τώρα φοβάσαι περισσότερο μιας και ανησυχείς πιο πολύ για τον κοινωνικό σου αντίκτυπο. Θέλεις ντε και καλά να γίνεις απόδεκτος από όλους... και έτσι ΦΡΙΚΑΡΕΙΣ!!!!!

Οδηγός Επιβίωσης Της Α' Λυκείου✔ (Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora