Autor:
Din nou se lasă o liniște în casa Bazooka, sa îi spunem așa. De dimineață, Alexandra este trezita de un zgomot:08:05~Ați primit un mesaj de la 0770770770:
" Păzeşte-ți spatele! Codrin nu e ceea ce pare! Ai grijă, floarea soarelui! "
Ce p#zda ma-sii?! Ce vrea ăsta?! NU SUNT NICIO FLOARE! Mai ales a lui! NU! Și de unde știe de Codrin?!
Codrin e Codrin! Îl cunosc destul de bine încât sa știu cine e! Nu te mai baga în viața mea sau a Siei!, îi scriu înapoi.
" Eu țin la tine! Nu vreau sa pățești ceva! Doar ai grija! CODRIN NU E CUM CREZI TU! "
Ba e! Nu ascult de tine! Nu uita ca nu ai știut sa te comporți cu noi! Mereu ne întorceai spatele când voiam sa te băgăm în seamă, și când ne vedeai fericite, veneai sa ne sâcâi! Dacă mă f#t cu Codrin, E TREABA MEA!
Și cu aceste cuvinte am încheiat conversația. Cine dr#cu' e el sa îmi spună ca Freza die Prăjitură nu e ceea ce pare?!
* Dar, tu unde dormi? Adică, e așa de cald! Când ai adormit, nu era nicio pătură prin preajmă! *
Stai! Ai dreptate! Ce dra- Codrin m-o făcut jucăria lui de pluş! Perfect *sarcasm*! Sper că nu s-o trezit nimeni! Cum mai scap eu de aici?
* Simplu! Te dai jos de pe canapea! *
Da, da' îl trezesc! Si doarme ca un copil! Stai! Încerc sa mă dau jos cât de subtil pot!Mă strecor, cât de încet posibil, jos de pe canapea. E bine ca nu l-oi trezit pe Codrin.
După ce îmi fac rutina de dimineață, merg în bucătărie sa pregătesc de haleală. Mă uit în frigider. Ce sa vezi? EXACT! Nimic!
Mă îmbrac în ceva mai normal și merg la magazinul din colț. Aștept la coadă vreo 15 minute. Și problema e că nu sunt decât eu și o babă. Cat poate manca femeia asta?! Și se mișcă în reluate! Ea are două viteze: încet și foarte încet.- Mă scuzați, puteți sa va grăbiți? Mă așteaptă acasă fratele meu!, inventez o minciună.
- Sunt o bătrânică fără apărare! Cum îți permiți sa ridici tonul la mine?! Nesimțito!, se rățoie la mine, cu o voce subțire, de-ți venea sa-ți smulgi urechile.
- Eu ridic tonul?! Îmi pare rău, dar cred ca ați scăpat din beci! Va recomand sa va duceți înapoi! Nu ne trebuie bătrânei fără apărare și cu pensia mare, care sa ne cumpere tot din magazine!, protestez.
- Cu tineri ca tine, țara se duce de râpă! Satanişti ce sunteți! O sa ajungeți în Iad!, încearcă sa mă intimideze.
- Cu babe și moși ca dumneavoastră, țara rămâne fără tineri, care sa devină doctori si sa vă salveze viețile de bătrâni inutili!,îi închid clanța babei credincioase, care pleacă cu doua sacoșe imense, pline de mâncare.
Cumpăr un carton de ouă, niște bacon, doua sticle de suc și cinci pachete de țigări, bineînțeles! Plătesc și o iau la pas.
Merg pe drum uitandu-mă la minunății mei teniși! Îmi ridic privirea pentru a vedea pe unde o iau, sa nu cad dr#cu' în șanț. La 5 metri de mine:
- Roberto! Adică, Codrin! De ce ești îmbrăcat ca Roberto?!, întreb. Era cam ciudat sa îl văd așa.
- Yo bă câne! Eu nu-s Codrin! Nii aci'! Codrin nu are mușchi!, și își arata brațul.
CITEȘTI
T.O.T Singuri(5 Seconds To Hell) [ F.F. Codrin Bradea ]
FanfictionCine nu înțelege ironia/gluma, îl invit sa se care! Aceasta carte este destinata, în special consumatorilor de conținut á la Codrin, mai pe scurt LEJIONARILOR. Două fete abandonate, fug de la orfelinat, după 4 ani de planuri grele. Ele se întâlne...