Aż serduszko mi szybciej zabiło - dostałam nominację od kiri_9, czym jestem bardzo zaskoczona, ale jest mi też niesamowicie miło i no Q.Q
Postaram się więc wyskrobać z mojego życia najciekawsze fakty o mnie '-'!
Zaczynajmy:
1. K-popu słucham od niedawna.
Z k-popem pierwszy raz miałam styczność około 5 lat temu, kiedy to usłyszałam "I'm the best" 2NE1, jednak to była jedyna piosenka z tego gatunku, która mi się wtedy podobała, dlatego głębiej w k-pop się nie zagłębiałam. Aż w końcu rok temu pokazano mi "Coup D'etat" G-Dragona. Wtedy już całkowicie wsiąkłam w k-pop, oczywiście GD był moim pierwszym biasem. Zaczęłam przesłuchiwać najbardziej znane boysbandy, aż natrafiłam na BTS i kompletnie się zakochałam. Po jakimś czasie poznawania zespołu Jimin stał się moim UB, a biasem był Suga. Teraz jakoś tak się stało, że obydwu wielbię tak samo mocno, więc to im najczęściej poświęcam uwagę w swoich ficzkach.
2. Z yaoi mam styczność od 11 lat.
Yaoi poznałam mając 9 lat, gdy natknęłam się na ff z Dragon Balla i cóż... szybko się wkręciłam XDDDDDD
3. Jestem uzależniona od modyfikowania swojego ciała.
Na razie może nie mam tych modyfikacji za wiele. Jeśli chodzi o kolczyki to mam ich aktualnie 11, a dziar 3. Aktualnie dążę do skończenia rękawa i zrobienia elfich uszu.
Podobają mi się też implanty 3D, skaryfikacje, tongue split, ale na razie nie pali mi się, żeby coś z tej listy sobie zrobić.
4. Uwielbiam grać w gry.
Jestem totalnie uzależniona od gier na konsolę. Kiedy tylko mogę śledzę nowinki ze świata gier, kombinuję jak zdobyć nowe (kupuję używane, sprzedaję stare itp.) no i oczywiście wytłukuję zombiaki XD
Nie gram jednak online (wyjątkiem jest Heroes of the Storm na kompie).
5. Jestem tapeciarą.
Tak, uwielbiam makijaż i wszystko co z nim związane (oprócz uczuleń XD). Kosmetyki kocham bardziej niż ciuchy (ale nie bardziej niż tatuaże qq).
Mogłabym jednak wyjść bez makijażu z domu, ale po co, skoro z makijażem mi po prostu ładniej.
6. Lubię też cięższe brzmienia.
Oprócz k-popu słucham również ciężkiego metalu, rocka, witch house, ambientu, folku, muzyki relaksacyjnej i rapu.
7. Jestem outsiderką.
Nie przepadam za wychodzeniem z mieszkania. Wolny czas raczej wolę spędzać samotnie głównie grając, pisząc oraz czytając.
Właściwie z domu wychodzę tylko do pracy, a pracuję w Croppie.
8. A co z nauką?
Po zdaniu matury wyruszyłam na studia, jednak okazało się, że nie były one spełnieniem moich marzeń. Zrezygnowałam z nich po trzech miesiącach i zdecydowałam, że muszę robić to, czego tak naprawdę chcę. Więc od września zaczynam się uczyć na kierunku Wizaż i Charakteryzacja i mam ogromną nadzieję, że będę wiązać z tym zawodową przyszłość. Marzy mi się również zawód piercera, ale tu mam wątpliwości ze względu na strach, który towarzyszyłby mi przy zabiegach. Cóż, bałabym się, że zrobię coś nie tak, a z piercingiem nie ma żartów. Niby racja, że jakbym opanowała sztukę przekłuwania, to nie musiałabym się martwić, ale wiem, że niepokój zawsze by mi towarzyszył.
9. Zmagam się z depresją.
Może nie powinnam o tym wspominać, bo wiele osób uważa, że to temat tabu, ale jak dla mnie powinniśmy mówić o tym otwarcie.
Tak. 4 lata temu zdiagnozowano u mnie depresję i nerwicę natręctw, co ma oczywiście wpływ na moje życie, ale pracuję i ogólnie dobrze funkcjonuję, więc nie narzekam.
9. Czasem pozuję do zdjęć.
Od czasu do czasu biorę udział w sesjach zdjęciowych.
10. Oczywiście nie przeżyłabym bez zwierzątek!
Mam trzy szczury i psa.
11. Kocham czytać książki.
A szczególnie horrory, kryminały i fantasy.
Ubóstwiam twórczość H.P. Lovecrafta, która miała na mnie duży wpływ.
Może przez niego jestem taka pokręcona Q.Q
12. Przez 5 lat jeździłam konno.
Jednak niestety przerwałam treningi, ale znów zamierzam w niedalekiej przyszłości do nich wrócić.
13. Czarownica!
Interesuję się ezoteryką, zjawiskami paranormalnymi i tym podobnymi tematami.
14. Kocham słodkie i mroczne rzeczy ;u;
Pluszaki, brokat, róż, ale też czerń, gore i potworność to to, co kocham Q,Q
Zawsze zatrzymuję się przy misiach i gadżetach z Hello Kitty ;____________;
15. Góry i konie.
Moim ogromnym marzeniem jest posiadanie domku w górach i dwóch koni.
Ubóstwiam góry ponad wszystko. Są dla mnie tak niesamowicie przepiękne i majestatyczne, że za każdym razem, gdy je widzę mam ochotę ryczeć TT TT
No a konie to wiadomo. Najcudowniejsze zwierzęta na świecie ♥
Nominuję <3
Miłego dnia ♥♥♥~!