Bölüm1: İSTANBUL'A GİDİŞ

105 4 30
                                    

KEYIFLI OKUMALAR...

3 yıl önce

yafetlerimi dolaptan alıp bavula yerlestiriyordum. Yerlestirme nedenim bugün okumak için İstanbul'a gidiyor olmam. Tabiki yalnız gitmiyorum. Yanımda çok sevdiğim 2 can dostum Serenay ve Melis. Bir kişi daha var çocukluktan bu zamana kadar arkadaşım olan ama şuanda sevgilim olan Cenk.Onu çok seviyorum. Tanışmamız babalarımızın ortak olması. Burada yani Bursa da büyük bir holdingimiz var. Istanbul'a okullar açılmadan 1 hafta önce gidiyoruz ki oraya alışalım. Daha önce oraya alışveriş ve gezmek amaçlı gitmiştim. Bavula yerleştirdiklerim yaz olduğu için elbise daha çok koydum. Iki bavul yapmisim. Bavulu kapatırken içeri annem girdi. Ona bakınca ağlıyordu. Gidip ona sarıldım."Anne yapma böyle geleceğim liseden mezun olunca hem tatillerde de gelirim. Aglama sen."deyince benden ayrıldı."Eee tamam o zaman ne koydun bavullarına."deyip bavullarımın yanına doğru gidip bir yandan gözlerini siliyordu."Fazla bir şey koymasaydın. Ama iki bavul yapmışsın bile."dediğinde bende telefonumu ariyordum."Yok anne fazla bir şey koymadım zaten bilirsin beni ya."dediğimde annem güldü.
Telefonumu bulduğumda yanıma alacağım çantama koydum. Çantamı içinde cüzdanımı ve telefonumu koydum."Bilirim tabi teyzenlere iki gün kalmaya gittiğinde yanına bir valiz almıştın."evet ya öyle yapmıştım. Biraz kokoş olmak bunları gerektiriyor galiba. O sırada içeri babam girmişti."Ooo kızım İstanbul'a gidiyor ya. Bak bir şey olduğu an ya Cenk'e söylüyorsun ya da hemen beni arıyorsun. Anlaştık mı."elini tehdit edercesine sallıyordu."tamam baba konuşmuştuk bunları zaten"deyip sarıldım ona. O sırada telefonum çaldığında babamdan ayrilip ona tebessum ettiğimde çantamdaki telefonumu aldığımda Melis arıyordu. Babam "Ben bavullarını alt kata indiririm. Hadi Işıl gidelim."dediğinde babam bavullarımı alıyordu.Annemde bana tebessüm edip odadan çıktılar. Bende elimde halâ çalmakta olan telefonuma baktım.

"Efendim sarışın faisem."dediğimde güldü."Geliyorum ben sizin eve diğerleri gelmedi dimi?"normalde herkes bizim evde toplanacaktık."Yoo kimse gelmedi. Hadi çabuk gel."dediğimde "tamam tamam geliyorum görüşürüz."dediğinde kapattım.Bende dolabıma yönelip mavi Jean, beyaz tişört ve altına kırmızı converslerimi alıp banyoya girdim. Hemen üstümü giyip makyajımı yaptım.

Eyeliner ve kırmızı rujumu sürdüm. Daha sonra kahverengi olan saçlarımı açık bıraktım. Saçlarımın  uçları hafif dalgalıydı. Banyodan çıkıp odama geçtim. Kırmızı küçük çantamı aldım ve alt kata indim.Babam ve Melis oturmuş konuşuyorlardı.Bende Melis'in yanına gittiğimde ona sarıldım. Melis, uzun sarı saçlı, yeşil gözlü, fiziği güzel olan bir kızdı. Aynı zamanda zeki bir kızdı. Sarılmamız bittiğinde bende koltuğa oturdum."Eee bavulların nerde" dediğimde "Kapının orda girişte."dediğinde kapıyı işaret etti. Babam lafa atlayıp "Istanbuldaki eviniz hazır Cenk biliyor nerde olduğunu zaten. Bakın oraya okumaya gidiyorsunuz baştan söylüyorum." dediğinde elini tehdit edercesine salladı.Melisle birbirimize bakıp "biliyoruz zaten" dedim. O sırada kapı çaldı. Kapı açmaya gittiğimde Serenay geldi.Bana sarıldığında "Hadi içeri geçelim Melis geldi."dediğimde bavullarını alıp içeri geçti. Serenay her erkeğin çıkmak isteyecegi bir kız. Kumral, mavi gözlü, sexi bir kızdı. O da benim gibi iki bavul yapmıştı. Bende kapıyı kapattım içeri geçecekken kapı çaldı. Bu kişi Cenkti bir o kalmıştı zaten. Kapıyı açtığımda küçük bavulunu tutmaya çalışıyordu."Selam aşkım" deyip yanağımdan öptü."Selam canım"dediğimde güldüm."Herkes içeride dimi"içeriyi  işaret ettiginde "Evet herkes geldi." deyip geçmesi için geri çekildim. Içeri geldiğinde oturma odasına geçti. Bende geçip "Herkes geldiğine göre ne duruyoruz hadi gidelim uçağa geç kalıyoruz."dediğim an herkes ayağa kalktı. Serenay "Hadi gidelim."dediğinde herkes dışarı çıkmak için bavullarını aldı. Dışarı çıktık.

Annem mutfaktan çıkıp yanımıza geldiğinde gelip bana sarıldığında "Hoşçakal bitanem"dedi ondan ayrılıp babama sarıldığımda "Görüşürüz babacım"deyip ayrıldım."Görüşürüz kızım seni çok seviyoruz" dediğinde annem ağlamaya devam ediyordu sanki gitmemem gerekiyordu. İçimde öyle tuhaf bir his vardı. Diğerleri bavullarını arabaya yerleştirdiğinde Cenk yanıma geldi."Hadi aşkım gidelim"deyip elini belime koyup annemle babama 'hoşçakalın' dediğinde arabaya yöneldik.Cenk bavullarımı anneme sarılırken arabaya koymuştu. Bende arkaya geçtim,Cenkde yanıma oturduğunda arabayı bizi havaalanına bırakacak olan şoförümüz çalıştırdı. Melis önde oturmuştu. Ben Cenk Serenay arka tarafta.

Son kez anne babama bakıp el salladım. Babam elini anneme destek olurcasına sırtını okşadığında ikiside el salladı. Bende artık kendimi daha fazla tutamayacağımı anladığımda ağlamaya başladım. Araba hareket etmeye başladığında Cenk "bitenem sen ağlama bari"dediğinde ona yaşlı gözlerimle dönüp "Ne yapayim Cenk ailemden ayrılıyorum"dediğimde hiçbir şey söylemeyip yola bakmaya başladı. Bende bir zaman sonra sustum. Havaalanına 20 dakikalık bir yolculukta varmıştık. Arabadan indik bavullarımı  aldık Cenk benim diğer bavulumu aldı. Soför,Serenay'ın bir bavulunu aldı. Melis zaten bir bavul almıştı onu kendisi getiriyodu. Havaalanına girdiğimizde işlerimizi halledip uçağa bindiğimizde Cenk yanımdaydı. Serenay melis arkamızda uçağa binene kadar kimse bir şey demedi. Ben cam tarafında olduğumdan dışarıyı  izliyordum.
Cenk'e dönüp "Evimiz nasıl babam bildiğini söylemişti"dedim o da bana baktığında "Evet biliyorum bir sitede gideceğimiz okulda o sitenin içinde gidince görürsün"elimi tutup öptüğünde "Peki biz aynı sınıftayız dimi "dediğimde elime öpücükler konduruyodu. Bana bakıp"Evet" dedi ve geri çekildi. Bende uyumaya karar verip geri yaslandım ve gözlerimi kapattım.

Daha sonra Cenk beni dürtmeye  başladığında"Aşkım hadi kalk Istanbuldayız geldik" dediğinde gözlerimi açmaya çalıştım. Elimi tutup beni kaldırdığında Serenay ve Melis de kalkmaya başladı. Çıkışa doğru giderken Serenay "Ne uykucu bir şeysin ya"dediğinde durup ona baktığımda "Ne yapsaydım kızım"dedim"Ne mi yapsaydım taş gibi çocuk yanında duruyor ben mi söyleyeyim ne yapman gerektiğini" dediğinde önüme dönüp ilerlemeye başladım bu kız cidden sapık yada şuanda bende sapık olabilirim. Bavullarımı  alıp eve gitmek için taksiye doğru ilerlemeye başladığımızda Serenay "Cenk yardım eder misin,taşıyamıyorum"dediğinde"Biraz bekleyin geliyorum"dedi ve taksiye doğru ilerlemeye başladı. Haliyle benim bavulum ondaydı. Bende onla taksiye doğru ilerlemeye başladığımda bavullarımı  arabaya yerleştirip Serenay'a yardıma gitti. Onlar taksiye doğru gelirken bende taksiye bindim. Bakalım İstanbul 4 sene boyunca ne yaşatacaktı bana.

Arkadaşlar kitabı beğendiyseniz vote ve yorumlarınızı yazın. Gelecek bölümkü düşüncelerinizi yorumlarınızda paylaşırsanız beni mutlu edersiniz  hoşçakalın:-)

Medya: Açelya

SEN GİBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin