Όλοι έχουμε παρατηρήσει ότι υπάρχουν διαφορετικοί τύποι ανθρώπων στο facebook. Λίγο ως πολύ υπάρχουν στα προφίλ όλων μας και σίγουρα τους έχουμε κατηγοριοποιήσει στο μυαλό μας βάσει κάποιων συγκεκριμένων ιδιαίτερων χαρακτηριστικών τους, είτε καλό είτε κακό!
1) Καψούρας: Όλοι έχουμε έναν φίλο που μόλις τα έφτιαξε/μόλις χώρισε/ τα έχει βάλει με τις γυναίκες-άντρες όλου του κόσμου.Το βασικό του χαρακτηριστικό είναι ότι ποστάρει όλη μέρα καψουροτράγουδα που ταιριάζουν στην περίσταση με κύριους καλλιτέχνες επιλογής τους:Οικονομόπουλο, Καρρά, Πλούταρχο, Γονίδη και όλους αυτους τεσπά που σε ωθούν στο κόψιμο της φλέβας. Τα τραγούδια αυτά συνοδεύουν στίχοι-σπόντες όλο νόημα που θα καταλάβει μόνο η κοπέλα/αγόρι που πρέπει αλλά στην πραγματικότητα καταλαβαίνει τι παίζει όλο το facebook.
2) Ο Άσε με να σου πω τι κάνω κάθε μέρα λεπτομερώς:
"Μόλις ξύπνησα"," Κάνω φραπέ","Πάω για μάθημα" ~ Απίστευτό?? Αυτό το άτομο αφιερώνει τον χρόνο του στο να γράφει ακριβώς τι κάνει την στιγμή που το κάνει. Σε κρίσιμες περιπτώσεις μάλιστα μπορεί να κάνει status update και απο την τουαλέτα π.χ. "μόλις τώρα , πέρηφανη στην τοποθεσία στάθμευσης των άχρηστων ουσιών του οργανισμού😫😫😫".3)Υποχθόνιος: Το κλασικό τυπάκι που μας έχει όλους φίλους αλλά δεν φαίνεται πουθενά: δεν ποστάρει, δεν κάνει like, δεν αλλάζει καν την φωτό προφίλ του. Αλλά αυτός ο τύπος φίλοι μου τα βλέπει και τα ξέρει ΟΛΑ! Αυτό θα το καταλάβεις από ο γεγονός ότι είναι όλη μέρα online και από το ότι αν ποτέ τύχει και μιλήσετε, θα καρφωθεί από την περιέργεια του: <<Εσύ έκανες κανένα ταξίδι τελευταία??? Αν ναι και πως πέρασες?>> ( ενώ έχει δει τις 500 φωτό που έχεις ανεβάσει απο το ταξίδι!)
4) Ο δεν ξέρω γραμματική ή ορθογραφία:
Κάνει updates του τύπου " Σιμαιρα πιγα βωλτα στον γυαλο στιν καββάλα ", και απαντάει με σχόλια του τύπου "mktl " ή " κλ οπ ρε φιλε " που μπορεί να σημαίνει 1 εκατομμύριο διαφορετικά πράγματα και ασε που αυτοί θα μας κάνουν να ξεχάσουμε κι αυτά που έχουμε μάθει!.5) Λιγούρης: Κλασικός τύπος ( μεγάλος συνήθως ) που δεν ξέρει ορθογραφία, κάνει add όλες, μα ΟΛΕΣ τις εμφανίσιμες κοπέλες που υπάρχουν στο facebook και το μόνο που κάνει είναι να σχολιάζει τις φωτογραφίες τους ( με σχόλια τύπου "ΕΙΣΕ ΦΟΤΙΑΑΑΑ!!!!!!!! " κτλ) και να τους στέλνει inbox με διάφορα κολακευτικά και καλά σχόλια για να τις προσεγγίσει, τύπου " ΚΟΥΚΛΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ", " ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΙΣΕ ΑΣΤΕΡΗ " κτλ. Αυτοί οι τύποι συνήθως καταλήγουν στο ( πασίγνωστο πια ) " ΚΟΥΚΛΑ ΚΑΝΕ ΜΕ ΑΔΔ ΕΙΜΑΙ ΜΠΛΟΚ "! φαντάζεστε ένας τέτοιος να σας έστελνε στα σχόλια " ΚΟΥΚΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ😚😚😚😘😘 " εγώ πάντως θα έτρεχα κατευθείαν στο μπάνιο να πλύνω τα μάγουλά μου με μπεταντίν καθώς θα σκέφτομαι αυτόν τον μπίχλα τον λιγδιάρη να με φιλάει ΙΟΥΥΥΥΥ😷😷😷😷.
6) Ο δεν έχω όρια προσωπικής ζωής:
Ο συγκεκριμένος τύπος κάνει update του τύπου " Μόλις έβαλα υπόθετο " ή " Το έκανα με την Μαρία την κουτσή! " άτομα δηλαδή που δεν γνωρίζουν τι θα πει υπερβολικές πληροφορίες, μοιράζοντας συνήθως οποιαδήποτε κατάσταση ασχέτως προσωπικής στιγμής.Heyyyy γεια σας σουβλάκια μου 😁😁😁😁 τι κάνετε ????😆😆😐😐 ελπίζω να είστε καλά γιατί εγώ παλι όχι 😢 αρχίζουν σε περίπου 10 μέρες τα σχολεία 😠😠 αλλά δεν σημαίνει πως θα σταματήσω να γράφω😡😡😈😈 μουαχαχαχα θα με υποστείτε 😎😎🙅🙅😂 σε αυτό το κεφάλαιο θέλω να ευχαριστήσω την Eva_sweet που μου έδωσε την ιδέα μπορείτε να πάτε στο προφίλ της να τσεκάρετε την ιστορία της " Έτσι ήταν γραφτό " είναι πολύ ωραία και πρωτότυπη😀😀😀 μπορείτε και εσείς να μου γράψετε στα σχόλια ιδέες αλλά και ότι άλλο θέλετε μπορείτε επείσης να με βοηθήσετε να συνεχίσω να γράφω πατώντας το αστεράκι εδώ κάτω👇👇🌟🌟 μέχρη την επόμενη συνάντηση μας σας στέλνω πολλά πολλά φιλιά σουβλάκια μου😘😘😘😘😘😘😘😘😚😚😚😚😚💃💃💃💃byeeeee
ESTÁS LEYENDO
" Έφηβη στα στάδια της τρέλας "
HumorΕδώ θα μιλάω για διαφορετικά θέματα κάθε μέρα θα λέω την άποψη μου ως έφηβη π.χ για τους γονεις .....και πολλά ακόμα αλλά όλα αυτά με πολλύ πολλύ χιούμορ